LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Debitel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JasperDD

Debitel

Ongelezen bericht door JasperDD »

in augustus heb ik een abbo van 2 jaar afgesloten met een k750i bij debitel.

alles goed en wel maar de ergernis begon dat ik nergens kan zien hoeveel belminuten ik nog over heb. Normaal kon je dat zien op de website maar daar stond niks meer en bovendien werkt die website voor geen meter als je een mac hebt.

ja de site werd geupgrade of iets dergelijks kreeg ik als excuus, kijk maar op de teller van je telefoon. was het antwoord van debitel.

nu schijnt het dat het helemaal niet meer mogelijk is om je belminuten te bekijken.

En nu, een maand geleden begon mijn toestel kuren te krijgen. het joystickje deed het slecht onderandere. het werd opgestuurt en 2 weken later kreeg ik het weer terug. wat blijkt? er is niks aan gedaan!!
nou ja niks.. de klachten waren erger en er waren er een paar bijgekomen.. namelijk een corrupte memory stick en een bluetooth die het nu helemaal nauwelijks meer iets deed..

debitel deed er vrij laconiek over.. ja meneer ik moet hem opnieuw opsturen, dat duurt weer 2 weken...
dus weer 2 weken later krijg ik hem weer terug.. het joystickje is vervangen. maar er zat een vette vingerafdruk onder mijn schermpje en het toestel kon nu geeneens meer een netwerk vinden!
reactie van debitel? ja meneer ik moet hem weer opsturen en dat duurt 2 weken...

schijnbaar vind debitel dit soort service normaal.. het bedrijf dat de toestellen repareert werd niet eens ter verantwoording geroepen en een excuses of enige moeite om mijn toestel eindelijk fatsoenlijk te laten repareren was ook teveel gevraagt...

uiteraart claimt debitel dat ze nergens verantwoordelijk voor zijn maar ik loop al meer dan een maand met een ouwe nokia op zak terwijl ik toch echt dat abbo voor een k750i had genomen.

is er iemand met de zelfde ervaringen en weet iemand of ik van die gasten af kan zonder daar een fortuin voor te moeten neerleggen om mijn contract af te kopen?
ze beloven van alles maar het enige wat ik van ze krijg is een pak ergenis.

prof

Re: Debitel

Ongelezen bericht door prof »

mobiel onduidelijk ,hoe kom je er bij
Laatst gewijzigd door prof op 13 jan 2006 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Is het een beetje duidelijk zo ?????
Nee je verhaal is helemaal niet duidelijk en heeft ook niks met dit topic te maken.

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Bel allen naar 0800DEBITEL oftewel 08003324835! En stuur een brief met baksteen naar Debitel Nederland BV Antwoordnummer 312 2130 VB Hoofddorp

Gesloten