LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GEDUPEERDE VAN CNN TOURS
-
GEDUPEERDE VAN CNN TOURS
Vorig jaar geboekt bijCNN TOURS
Voor HotelSUN GARDEN IN Alanja voor 2 Weken!
Van deze Vakantie hebben we helemaal niet kunnen genieten mijn zoon heeft 9 DAGEN IN HET ZIEKENHUIS GELEGEN vanwege Samonella& Etemebou Virus
dagen ben ik bezig geweest in het Ziekenhuis om de CNN reisagent te bereiken
CNN TOURS heeft na dat ik hen heb bereikt! van alles beloofd maar niets van alles waargemaakt ze laten de mensen gewoon barsten:evil: in Nederland terug gekomen Direct contact opgenomen met het Hoofdkantoor van CNN TOURS maar daar wimpellen ze alles af en willen er helemaal niets aan doen wel willen ze Vakantie's verkopen maar als er problemen zijn dan geven ze niet thuis
wie heeft er ook problemen met CNN TOURS
Geef mij dan a.u.b een berichje
[email protected]
Voor HotelSUN GARDEN IN Alanja voor 2 Weken!
Van deze Vakantie hebben we helemaal niet kunnen genieten mijn zoon heeft 9 DAGEN IN HET ZIEKENHUIS GELEGEN vanwege Samonella& Etemebou Virus
dagen ben ik bezig geweest in het Ziekenhuis om de CNN reisagent te bereiken
CNN TOURS heeft na dat ik hen heb bereikt! van alles beloofd maar niets van alles waargemaakt ze laten de mensen gewoon barsten:evil: in Nederland terug gekomen Direct contact opgenomen met het Hoofdkantoor van CNN TOURS maar daar wimpellen ze alles af en willen er helemaal niets aan doen wel willen ze Vakantie's verkopen maar als er problemen zijn dan geven ze niet thuis
wie heeft er ook problemen met CNN TOURS
Geef mij dan a.u.b een berichje
[email protected]
Laatst gewijzigd door HENK WAAGMEESTER op 15 dec 2005 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: GEDUPEERDE VAN CNN TOURS
Volgens internet-etiquette staat het gebruik van hoofdletters gelijk aan schreeuwen.
Laatst gewijzigd door Marco Polo op 15 dec 2005 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
M P,
Niet iedereen is zo bedreven in het typewerk.
Een ding is zeker : hoofdletters en bold valt op.
Henk, leg eens uit wat CNN allemaal belooft heeft, zijn zij debet aan versprijden van het Samonella& Etemebou Virus ?.
Niet iedereen is zo bedreven in het typewerk.
Een ding is zeker : hoofdletters en bold valt op.
Henk, leg eens uit wat CNN allemaal belooft heeft, zijn zij debet aan versprijden van het Samonella& Etemebou Virus ?.
-
beste Har
CNN TOURS heeft in het Ziekenhuis belooft dat zodra wiuj uit het Ziekenhuis kwamen wij DIRECT met hun contact moesten opnemen
omdat de situatie in het hotel te gevaarlijk was geworden
er waren van ons hotel ongeveer 35 mensen opgenomen en er was zelfs een pas gehuwd stel waarvan de man naast de kamer van mijn zoon lag Deze man is in het ziekenhuis helaas OVERLEDEN
er waren van CNN Tours na enkele dagen 2 heren waar ik alles heb uitgelegd ze hebben alle schuld erkend
zelfs in het hotel een brief ondertekend
maar in nederland laten ze ook de mensen in de steek
CNN TOURS heeft in het Ziekenhuis belooft dat zodra wiuj uit het Ziekenhuis kwamen wij DIRECT met hun contact moesten opnemen
omdat de situatie in het hotel te gevaarlijk was geworden
er waren van ons hotel ongeveer 35 mensen opgenomen en er was zelfs een pas gehuwd stel waarvan de man naast de kamer van mijn zoon lag Deze man is in het ziekenhuis helaas OVERLEDEN
er waren van CNN Tours na enkele dagen 2 heren waar ik alles heb uitgelegd ze hebben alle schuld erkend
zelfs in het hotel een brief ondertekend
maar in nederland laten ze ook de mensen in de steek
-
@ Har,
Neem eens de moeite om de gedragsregels voor Tros Radar Forum te lezen voor wat betreft het gebruik van hoofdletters.
Neem eens de moeite om de gedragsregels voor Tros Radar Forum te lezen voor wat betreft het gebruik van hoofdletters.
Het gebruik van hoofdletters is niet toegestaan
Heejj,
Bent u niet die Henk die daar in Sun Garden was met zoon en dochtertje???
Bent u niet die Henk die daar in Sun Garden was met zoon en dochtertje???
-
ja dat zijn wij
daarom wil ik via deze weg contakt krijgen met mensen die daar ook aanwezig waren
wilt u mij daarom een mail sturen:
[email protected]
daarom wil ik via deze weg contakt krijgen met mensen die daar ook aanwezig waren
wilt u mij daarom een mail sturen:
[email protected]
Oke...
Dat weet ik wie u bent!! Ik vind het best dat u stappen gat ondernemen tegen CNN Tours! Wij hebben ook problemen gehad! Op een gegeven moment moet je dat afsluiten!
Ik ben het er niet mee eens als u gaat liegen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet precies wie u bent!! Uw zoon heeft geen negen dagen in het ziekenhuis gelegen!!!
Ik ben in totaal 8 dagen op vakantie geweest, waarvan 6 dagen in Sun Garden. Ik weet nog heel goed dat Uw zoon naar de dokter moest nadat wij u 2 dagen hadden zien bunkeren in het restaurant!! Een dag of 2 voordat wij naar huis gingen was Uw zoon weer terug in het hotel...en volop aan het genieten van de All. incl. formule!!!!
Sorry, maar wel de waarheid vertellen!!!!!
Dat weet ik wie u bent!! Ik vind het best dat u stappen gat ondernemen tegen CNN Tours! Wij hebben ook problemen gehad! Op een gegeven moment moet je dat afsluiten!
Ik ben het er niet mee eens als u gaat liegen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet precies wie u bent!! Uw zoon heeft geen negen dagen in het ziekenhuis gelegen!!!
Ik ben in totaal 8 dagen op vakantie geweest, waarvan 6 dagen in Sun Garden. Ik weet nog heel goed dat Uw zoon naar de dokter moest nadat wij u 2 dagen hadden zien bunkeren in het restaurant!! Een dag of 2 voordat wij naar huis gingen was Uw zoon weer terug in het hotel...en volop aan het genieten van de All. incl. formule!!!!
Sorry, maar wel de waarheid vertellen!!!!!
-
inderdaat u heeft MIJ zien bunkeren zoals u dat zegt
maar u heeft het er over dat u er 8 dagen aanwezig was
de papieren van het zieken huis vermeld dat wij op de 9e dag weer in het hotel waren (in de middag)
helaas weet u niet wat er zoal in het ziekenhuis afspeelde en alle elende meer
maar wilt u mij wel een mail zenden wat uw bevindingen over het hotel & CNN waren
henk W
[email protected]
maar u heeft het er over dat u er 8 dagen aanwezig was
de papieren van het zieken huis vermeld dat wij op de 9e dag weer in het hotel waren (in de middag)
helaas weet u niet wat er zoal in het ziekenhuis afspeelde en alle elende meer
maar wilt u mij wel een mail zenden wat uw bevindingen over het hotel & CNN waren
henk W
[email protected]
Het ziekenhuis kan wel vertellen dat u 9 benen heeft!!!
Ik weet donders goed wie u bent!!! Ik ben er maar 6 dagen geweest en op de avond van onze aankomst stond u al aan onze tafel in het restaurant!! De dag erna heb ik u ook nog gezien, en een paar dagen voor ons vertrek weer!!!! Toen zaaide u nog paniek onder de mensen die toen in het hotel verbleven!!
Hou toch op met die hetse, u bereikt er nl niets mee!! En ik blijf erbij...wel de waarheid vertellen!!
Er lagen ook geen 35 mensen in het ziekenhuis uit S.G. En die man die daar is overleden????
Ik heb ook ernstige problemen gehad met CNN..en kan u uit ervaring vertellen dat ze echt niet voor rede vatbaar zijn!!!!
En nee...ik mail u mijn verhaal niet!!
Ik weet donders goed wie u bent!!! Ik ben er maar 6 dagen geweest en op de avond van onze aankomst stond u al aan onze tafel in het restaurant!! De dag erna heb ik u ook nog gezien, en een paar dagen voor ons vertrek weer!!!! Toen zaaide u nog paniek onder de mensen die toen in het hotel verbleven!!
Hou toch op met die hetse, u bereikt er nl niets mee!! En ik blijf erbij...wel de waarheid vertellen!!
Er lagen ook geen 35 mensen in het ziekenhuis uit S.G. En die man die daar is overleden????
Ik heb ook ernstige problemen gehad met CNN..en kan u uit ervaring vertellen dat ze echt niet voor rede vatbaar zijn!!!!
En nee...ik mail u mijn verhaal niet!!
Ik weet wel wat er zich in het ziekenhuis afspeelde, dat vertelde u in geuren en kleuren aan iedereen die het NIET horen wilde!!!!!
-
hiihihii typisch staaltje reisorganisatie zwart maken maar liegen dat het best...een mens die veel liegt moet veel onthouden! Beste mensen wordt er tegenwoordig nooit meer gekeken naar ANVR en SGR aangesloten reisbureau's? want als je klachten heb en ze ook kenbaar ter plaatse heb gemaakt dan kan je hier in nederland binnen 6 weken met je klacht naar de geschillencommisie....
-
ik weet dat ik een grote eter ben maar ik denk dat er een vergissing is want wij waren eind juni in sun garden
mijn zoon is nu 10 en mijn dochter nu 6
maar ja vergissen is menselijk
mijn zoon is nu 10 en mijn dochter nu 6
maar ja vergissen is menselijk
Tuurlijk...
En ik ben micky mouse!!
En ik ben micky mouse!!
-
Ik mag het natuurlijk niet doen, maar ..En ik ben micky mouse!!
Sorry!
Ja hoor..
Jij wel!!!
Jij wel!!!
Trouwens Henk...
Jouw zoon heet toch Tim???
En ga mij nou niet vertellen dat ie ineens geen Tim heet!!!
Jouw zoon heet toch Tim???
En ga mij nou niet vertellen dat ie ineens geen Tim heet!!!
-
dus toch echt de verkeerde personen
want ik wil dan wel eens weten waneer u dan wel op vakantie was?
want ik wil dan wel eens weten waneer u dan wel op vakantie was?
Op de SGR-site staat de volgende mededeling:
Kennelijk financieel onvermogen CNN Tours BV
CNN Tours BV te Amsterdam verkeert kennelijk in een situatie van financieel onvermogen. Door CNN gedupeerde consumenten die zich al bij SGR gemeld hebben zullen binnenkort door SGR schadeloos worden gesteld. Door CNN gedupeerde consumenten die zich nog niet bij SGR gemeld hebben worden opgeroepen alsnog onverwijld contact met SGR op te nemen. Onze adresgegevens vindt u op deze site onder Contact Informatie.
Ik ben zo'n gedupeerde die al 2 maanden 660 euro van ze krijg, dus zegt het voort zodat er niet meer gedupeerden bijkomen.
Groeten,
maanja
Kennelijk financieel onvermogen CNN Tours BV
CNN Tours BV te Amsterdam verkeert kennelijk in een situatie van financieel onvermogen. Door CNN gedupeerde consumenten die zich al bij SGR gemeld hebben zullen binnenkort door SGR schadeloos worden gesteld. Door CNN gedupeerde consumenten die zich nog niet bij SGR gemeld hebben worden opgeroepen alsnog onverwijld contact met SGR op te nemen. Onze adresgegevens vindt u op deze site onder Contact Informatie.
Ik ben zo'n gedupeerde die al 2 maanden 660 euro van ze krijg, dus zegt het voort zodat er niet meer gedupeerden bijkomen.
Groeten,
maanja
Hoe is het met je CNN rechtzaak???