LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dell weigert onderdeel te leveren.

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Emphyrio

Dell weigert onderdeel te leveren.

Ongelezen bericht door Emphyrio »

Hallo Lezers.

Al eerder heel stuk gepost over kapotte 19 I monitor DEll type M992.
14 maand oud en Dell komt me in niets tegemoet kan alleen daar nieuwe monitor kopen. (Oud nieuws) Nu staat de Monitor bij de fa Doedens in Eelde het blijkt dat de hoogspanningstrafo kapot is. Zowel de Reparateur als ikzelf hebben contact gehad met Dell omtrend evt tegen betaling ! toezending van dat onderdeel. Dell WEIGERT onderdeel te leveren.

Mag Dell dat doen?. Probleem voor reparatie is dat er een specifieke hoogspanningstrafo voor de dell M992 in moet. We wrang heb je een nagenoeg nieuwe 19 I monitor gekocht. (omdat ik 1 jaar onsite garantie heb gekocht vervalt volgens Dell de 3 jaar standaard garantie!) met een onderdeel van +- 20a 30 Eu kan ie gerepareerd worden maar Dell weigert dat onderdeel te leveren.

Met vr Groet.

Sjors_B

Re: Dell weigert onderdeel te leveren.

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Goeie leer voor de volgende keer KOOP GEEN DELL daar heeft iedereen ellende mee bij garantie perikelen. En bovendien koopt DELL die dingen ook gewoon in een taiwanese of chinese fabriek.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

(omdat ik 1 jaar onsite garantie heb gekocht vervalt volgens Dell de 3 jaar standaard garantie!)
Te gek voor woorden! Je betaalt extra om van haal- en breng gedoe af te zijn voor 1 jaar, niet om minder garantie te hebben.

Kan de reparateur die trafo niet gewoon bestellen bij een leverancier alsNedis (=speciaalzaak voor radio/tv onderdelen).

Rustig

Ongelezen bericht door Rustig »

Juiste opmerking van 16again. Waarschijnlijk kun je via Google een vervanging vinden, of anders op Marktplaats, eBay.

Gesloten