LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Versatel of Versahel?
Versatel of Versahel?
Ja u leest het goed, VERSAHEL. Ik kan het wel uitschreeuwen.
In augustus heb ik me aangemeld voor het ADSL2+ (20Mb + telefonie en voet compleet pakket). Versatel bleef elke keer in gebreken met de opleverdatum. Uiteindelijk heb ik in november mijn aansluiting kunnen proberen. De voorgeschiedenis zal ik u besparen, wat een amateurs! De klantenservice en de helpdesk zijn een bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld. Sedert enige tijd kamp ik met het probleem dat diverse malen per dag mijn connectie wegvalt, zomaar ineens, zonder een bepaald tijdsinterval. Ik download via usenet en share niets (film en muziek). Het enige redmiddel om mijn verbinding terug te krijgen is het resetten van de modem.
Via de klantenservice mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en hen gevraagd om met een oplossing te komen. Zij sturen mij door naar de servicedesk, dan hang je gemiddeld een 45 tot 60 minuten aan de lijn en wacht maar af of je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt die verstand van zaken heeft. Dit blijkt elke keer weer een illusie.
Ze ratelen gewoon een flowchart af en geven geen juiste oplossing van mijn probleem.
Ik ben het ZAT met die Versatel. Kan ik mijn kontrakt laten ontbinden? Hoe gaat dit verder in zijn werk?
Zijn er meer mensen met de problemen m.b.t. het wegvallen van de connectie? Gaarne u hart luchten en vertel vooral of u de juiste oplossing heeft behaald.
met vriendelijke groet Sander Loderus
In augustus heb ik me aangemeld voor het ADSL2+ (20Mb + telefonie en voet compleet pakket). Versatel bleef elke keer in gebreken met de opleverdatum. Uiteindelijk heb ik in november mijn aansluiting kunnen proberen. De voorgeschiedenis zal ik u besparen, wat een amateurs! De klantenservice en de helpdesk zijn een bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld. Sedert enige tijd kamp ik met het probleem dat diverse malen per dag mijn connectie wegvalt, zomaar ineens, zonder een bepaald tijdsinterval. Ik download via usenet en share niets (film en muziek). Het enige redmiddel om mijn verbinding terug te krijgen is het resetten van de modem.
Via de klantenservice mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en hen gevraagd om met een oplossing te komen. Zij sturen mij door naar de servicedesk, dan hang je gemiddeld een 45 tot 60 minuten aan de lijn en wacht maar af of je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt die verstand van zaken heeft. Dit blijkt elke keer weer een illusie.
Ze ratelen gewoon een flowchart af en geven geen juiste oplossing van mijn probleem.
Ik ben het ZAT met die Versatel. Kan ik mijn kontrakt laten ontbinden? Hoe gaat dit verder in zijn werk?
Zijn er meer mensen met de problemen m.b.t. het wegvallen van de connectie? Gaarne u hart luchten en vertel vooral of u de juiste oplossing heeft behaald.
met vriendelijke groet Sander Loderus
Re: Versatel of Versahel?
Heb anders hier genoeg geklaag gezien al heb ik zelf nooit geen problemen .
Even zoeken kan je hier :
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/search.php
Even zoeken kan je hier :
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/search.php
Re: Versatel of Versahel?
Nou ik kamp sinds de installatie eindelijk een feit is, met dit probleem. Versatel zegt alleen maar u dient uw modem te resetten! Dit kan dus niet de bedoeling zijn. Ik ben zeer jaloers op u verbinding, u bent waarschijnlijk one of the few die geen problemen met versatel heeft.
De klantenservice stuurt mij alleen maar door naar de servicedesk en daar gaat het fout! (onbekwaam personeel die nog van toeten nog blazen weet).
m.v.g. Sander Loderus
[/b]
De klantenservice stuurt mij alleen maar door naar de servicedesk en daar gaat het fout! (onbekwaam personeel die nog van toeten nog blazen weet).
m.v.g. Sander Loderus
[/b]
Re: Versatel of Versahel?
Versatel geeft altijd ellende als ze met wat nieuws beginnen of iets moeten veranderen.Het Forum van hun staat er vol van.
Zo was de upgrade 2 jaar geleden een grote puinhoop al was het bij mij in het voordeel .Had bijna een jaar een dubbele snelheid dan waar ik recht op had .Uiteindelijk werd het wel voor iedereen opgelost.
Er is dus nog hoop dat het ooit wel weer goed zal komen al gaat dat nooit in 3 maanden.
Ik weet niet of dit bij de u de oorzaak maar daar heeft u geen boodschap aan .
Maar volgens mij kan u uw contract wegens wanprestatie gewoon ontbinden
Ken iemand die zo dom was om van xs4all naar UPC te gaan dat ook ooit heeft gedaan . Dreigde het wel met een advocaat te doen maar ik ben hier in niet deskundig.
Overigens met zulk soort dingen ben ik nooit de eerste .
Met die andere toekomstige TV plannen zal ik dan ook wachten.
Met dit zullen in de toekomst wel alle providers beginnen .
Zo was de upgrade 2 jaar geleden een grote puinhoop al was het bij mij in het voordeel .Had bijna een jaar een dubbele snelheid dan waar ik recht op had .Uiteindelijk werd het wel voor iedereen opgelost.
Er is dus nog hoop dat het ooit wel weer goed zal komen al gaat dat nooit in 3 maanden.
Ben dan al 4 jaar lid van deze club , heb dan ook geen 20MB en woon maar ,denk ik, 400meter van de wijkcentrale .Ik ben zeer jaloers op u verbinding, u bent waarschijnlijk one of the few die geen problemen met versatel heeft
Ik weet niet of dit bij de u de oorzaak maar daar heeft u geen boodschap aan .
Maar volgens mij kan u uw contract wegens wanprestatie gewoon ontbinden
Ken iemand die zo dom was om van xs4all naar UPC te gaan dat ook ooit heeft gedaan . Dreigde het wel met een advocaat te doen maar ik ben hier in niet deskundig.
Overigens met zulk soort dingen ben ik nooit de eerste .
Met die andere toekomstige TV plannen zal ik dan ook wachten.
Met dit zullen in de toekomst wel alle providers beginnen .
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 06 jan 2006 16:25
Re: Versatel of Versahel?
Op hun eigen forum heb ik gepost hoe van hun af te komen.
Opzeggen 20mbit abo
Het is mij met succes gelukt en ik ben straks weer een tevreden klant van XS4ALL
Aanvullende strategien hoe dit aan te pakken zijn natuurlijk altijd welkom.
Opzeggen 20mbit abo
Het is mij met succes gelukt en ik ben straks weer een tevreden klant van XS4ALL
Aanvullende strategien hoe dit aan te pakken zijn natuurlijk altijd welkom.
Re: Versatel of Versahel?
He bedankt man, dit geeft mij weer een beetje energie om tegen Versatel te vechten.
Ik heb je brief gekopieerd en ligt klaar ter verzending wanneer Versatel uiterlijk begin maandag 09 januari 2006 niet in staat is om mijn netwerkverbinding stabiel op te leveren.
Nogmaals bedankt RonaldF2000
P.S. Wanneer je de klantenservice nog moet bellen dan doe dat niet via de primaire telefoonlijn op je modem, gebruik de tweede lijn op je modem, mijn ervaring is dat je binnen 1 minuut te woord wordt gestaan.
(misschien toeval? ik denk van niet, heb het al een stuk of 5 keer mogen ondervinden). Het ompluggen van je huidige telefoonstekker geeft voldoende resultaat.
m.vr.gr.
Sander Loderus
Ik heb je brief gekopieerd en ligt klaar ter verzending wanneer Versatel uiterlijk begin maandag 09 januari 2006 niet in staat is om mijn netwerkverbinding stabiel op te leveren.
Nogmaals bedankt RonaldF2000
P.S. Wanneer je de klantenservice nog moet bellen dan doe dat niet via de primaire telefoonlijn op je modem, gebruik de tweede lijn op je modem, mijn ervaring is dat je binnen 1 minuut te woord wordt gestaan.
(misschien toeval? ik denk van niet, heb het al een stuk of 5 keer mogen ondervinden). Het ompluggen van je huidige telefoonstekker geeft voldoende resultaat.
m.vr.gr.
Sander Loderus
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 06 jan 2006 16:25
Re: Versatel of Versahel?
Ik kwam op het einde altijd extra lang in de wacht, want ik was zoals zij het noemden escalatie klant.
Maar gelukkig ging mijn telefonie altijd via KPN, omdat de Versatel tarieven voor bellen naar China(mijn vriendin komt uit China) veel te hoog zijn.
Maar hou mij op de hoogte hoe het gaat.
Extra bluf regel in je mail, dat ook wonder doet. "Ik denk dat het goed is voor U om te weten, dat ik middels mijn rechtsbijstand verzekering bezig ben met het opstarten van een juridische procedure".
Voor de 2 woorden rechtsbijstand en juridisch doen wonderen. Hiermee vertel je hun eigenlijk. Kost mij toch niks en zo'n procedure kost jullie minsten 4000 euro(10 jaar abo geld)
Suc6 Ronald
Maar gelukkig ging mijn telefonie altijd via KPN, omdat de Versatel tarieven voor bellen naar China(mijn vriendin komt uit China) veel te hoog zijn.
Maar hou mij op de hoogte hoe het gaat.
Extra bluf regel in je mail, dat ook wonder doet. "Ik denk dat het goed is voor U om te weten, dat ik middels mijn rechtsbijstand verzekering bezig ben met het opstarten van een juridische procedure".
Voor de 2 woorden rechtsbijstand en juridisch doen wonderen. Hiermee vertel je hun eigenlijk. Kost mij toch niks en zo'n procedure kost jullie minsten 4000 euro(10 jaar abo geld)
Suc6 Ronald
Re: Versatel of Versahel?
Nu hoor ik dat Versatel volgens het Jan nummer van de Consumentenbond de beste koop is .
Toch nog tevreden klanten .
http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fus ... m=20051220
Toch nog tevreden klanten .
http://www.hccmagazine.nl/index.cfm?fus ... m=20051220
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 06 jan 2006 16:25
Re: Versatel of Versahel?
Als je gewoon naar de feiten kijkt.
10mbit(20 heeft niemand) + alle live voetbal wedstrijden voor 39.95, dan is dat de beste koop.
Maar ja dan heb je nog zoiets als service en betrouwbaarheid. Laat nou net iedereen daar op afhaken.
Maar wat betreft goede deal wat dacht je van Flits Thuis ADSL 2+ Doorgroei Plus, een 10 Mb ADSL 2+ verbinding. InterNLnet schijnt goede provider te zijn met een goede helpdesk in tegenstelling tot VersaHEL.
Helaas is voor mij InterNLnet niet beschikbaar, maar voor andere een goede tip.
[/url]
10mbit(20 heeft niemand) + alle live voetbal wedstrijden voor 39.95, dan is dat de beste koop.
Maar ja dan heb je nog zoiets als service en betrouwbaarheid. Laat nou net iedereen daar op afhaken.
Maar wat betreft goede deal wat dacht je van Flits Thuis ADSL 2+ Doorgroei Plus, een 10 Mb ADSL 2+ verbinding. InterNLnet schijnt goede provider te zijn met een goede helpdesk in tegenstelling tot VersaHEL.
Helaas is voor mij InterNLnet niet beschikbaar, maar voor andere een goede tip.
[/url]
Re: Versatel of Versahel?
Die snelheid heeft sterk te maken hoe ver je van een wijkcentrale zit .10mbit(20 heeft niemand) + alle live voetbal wedstrijden voor 39.95, dan is dat de beste koop.
Die flitsthuis ADSL levert geen TV .
En dit zijn dan BV de voorwaarden.
op locaties waar door technische beperkingen (bijv. afstand tot de wijkcentrale) geen 10 Mb geleverd kan worden, zal een lagere snelheid worden geleverd tegen hetzelfde tarief
Een slechtere verbinding als een ander maar wel voor hetzelfde bedrag ?
de gratis modems worden geleverd zolang de voorraad strekt;
Als ze op zijn moet je hem dan wel zelf betalen ?
Hiermee kan je natuurlijk alle kanten op .
Verder ik verdedig niet Versatel maar bij de andere hoor ik ook wel wat.
Nooit bij xs4all maar daarvoor betaal je weer voor.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 06 jan 2006 16:25
Re: Versatel of Versahel?
Beloven ze ook niet, maar VersaHEL beloofd 20mbit ADSL verbinding en levert dat niet. Maar gaat het je om TV(zeer beperkte zenders) of Internet?Die flitsthuis ADSL levert geen TV .
Minder snelverbinding voor zelfde geld, maar welke provider geeft geld terug als je niet je snelheid haalt dan? (XS4all vermeld het als volgt ** De daadwerkelijke maximale down- en upstream snelheid is afhankelijk van een aantal factoren waaronder de afstand van de koperlijn tussen uw adres en de KPN centrale, de kwaliteit van die koperlijn, de kwaliteit van de bekabeling bij u thuis en de gebruikte apparatuur)En dit zijn dan BV de voorwaarden.
op locaties waar door technische beperkingen (bijv. afstand tot de wijkcentrale) geen 10 Mb geleverd kan worden, zal een lagere snelheid worden geleverd tegen hetzelfde tarief
Een slechtere verbinding als een ander maar wel voor hetzelfde bedrag ?
Ik heb niet een geprobeerd om dit bij ander providers te vinden, want dat is waarschijnlijk uren spitten in Algemene voorwaarden.
Misschien willen ze dan ook liever niet meer klanten hebben, want dan is het voor hun niet mogelijk om hun service level te handhaven.de gratis modems worden geleverd zolang de voorraad strekt;
Als ze op zijn moet je hem dan wel zelf betalen ?
Ja er zijn meer slechte providers, maar zou je iemand aanraden om bij VersaHEL of Scarlet te gaan?Verder ik verdedig niet Versatel maar bij de andere hoor ik ook wel wat.
Nooit bij xs4all maar daarvoor betaal je weer voor.
Je mist gewoon even het punt geloof ik. Wat ik probeerde te vertellen was dat InterNLnet voor sommigen een goed alternatief kan zijn bij een eerlijke ISP. Er zijn alternatieven voor XS4ALL, zonder dat je bij Wanadoo, VersaHEL of Scarlet moet aankloppen. Anders moet je de resultaten van het ADSL Testpanel eens goed lezen.
Re: Versatel of Versahel?
ik heb nu al ruim 4 jaar adsl van internlnet de eerste storing moet ik
hebben dus een zeer stabiele verbinding.veder is wanadoo op zich ook wel goed,alleen die livebox is een drama dus als het kan een ander modem toepassen,tiscali en 12move bieden ook veel waar voor hun geld,als het even kan geen kabelinternet nemen dit is namelijk zeer storingsgevoelig.
hebben dus een zeer stabiele verbinding.veder is wanadoo op zich ook wel goed,alleen die livebox is een drama dus als het kan een ander modem toepassen,tiscali en 12move bieden ook veel waar voor hun geld,als het even kan geen kabelinternet nemen dit is namelijk zeer storingsgevoelig.
Re: Versatel of Versahel?
Ik heb zelf ook versatel 20mb plus voetbal en bellen, en het werkt perfect. Wel heb ik problemen gehad met de oplevering, niet omdat ze te laat waren, maar 3 maanden te vroeg. Iemand had een fout gemaakt, en helaas geloofden ze me pas nadat de migratie in gang gezet was.
Dit is netjes opgelost doordat ik niets hoef te betalen, pas nadat de orginele contractdatum is ingegaan, maar ik gebruik het wel al volop.
Dit is netjes opgelost doordat ik niets hoef te betalen, pas nadat de orginele contractdatum is ingegaan, maar ik gebruik het wel al volop.
Re: Versatel of Versahel?
Ik heb zelf ook Versatel 20Mbit. In het begin een boel problemen gehad, maar gelukkig werkt alle snu naar behoren.
Overigens voor de mensen met klachten, check ook eens : www.versatelklachtgroep.nl (website van een collega en mezelf, die site is zeer effectief. Heb je langdurig problemen? Meld je probleem dan bij ons aan en we sturen dit rechtstreeks door naar onze contactpersoon binnen Versatel)...
Overigens voor de mensen met klachten, check ook eens : www.versatelklachtgroep.nl (website van een collega en mezelf, die site is zeer effectief. Heb je langdurig problemen? Meld je probleem dan bij ons aan en we sturen dit rechtstreeks door naar onze contactpersoon binnen Versatel)...
Re: Versatel of Versahel?
Fair is fair, Versatel heeft haar belofte na langdurig touwtrekken eindelijk waargemaakt.
Op donderdag 12-01-06 zou ik de aangetekende brief verzenden, kreeg echter woensdag een telefoontje dat er vrijdag op de achtermiddag een monteur langs zou komen om mijn problemen te bekijken. De beste man zag gelijk dat mijn modem niet in orde was. Vraag mij niet hoe hij het wist maar het was zoiets als een zwakke INET led en de frequentie waarmee het INET ledje stond te knipperen. De monteur ging naar zijn auto om een nieuwe modem te halen. Na installatie en update van firmware was mijn Internet connectie stabiel en is ook niet meer verbroken geweest sinds te installatie. Mijn telefoon blijft beschikbaar en de decoder werkt naar behoren. Dit was al de zoveelste modem die defect was zei hij. Eindelijk een positief resultaat, alhoewel ikzelf in een vroeg stadium al aangaf dat ik een nieuw modem eiste.
Vervolgens heb ik [email protected] een e-mail geschreven dat ik, gedurende het begin van de installatie tot het vervangen van de modem, niet voor de 100% volledig mijn internet heb kunnen gebruiken. Ik eiste dan ook een refund van Versatel omdat deze in gebreke is gebleven. 3 dagen na het verzenden van mijn e-mail kreeg ik een e-mail terug van Versatel waarin ik een creditering van 80 euro's kan ontvangen. GOOD WORK.
Eindelijk heb ik nu een verbinding die 100% werkt. Zoals het hoort! Kortom, geef de moed niet op en zet vooral door, de beloning komt dan wel.
groetjes van een vrolijke internetter bij Versatel,
Sander Loderus
Op donderdag 12-01-06 zou ik de aangetekende brief verzenden, kreeg echter woensdag een telefoontje dat er vrijdag op de achtermiddag een monteur langs zou komen om mijn problemen te bekijken. De beste man zag gelijk dat mijn modem niet in orde was. Vraag mij niet hoe hij het wist maar het was zoiets als een zwakke INET led en de frequentie waarmee het INET ledje stond te knipperen. De monteur ging naar zijn auto om een nieuwe modem te halen. Na installatie en update van firmware was mijn Internet connectie stabiel en is ook niet meer verbroken geweest sinds te installatie. Mijn telefoon blijft beschikbaar en de decoder werkt naar behoren. Dit was al de zoveelste modem die defect was zei hij. Eindelijk een positief resultaat, alhoewel ikzelf in een vroeg stadium al aangaf dat ik een nieuw modem eiste.
Vervolgens heb ik [email protected] een e-mail geschreven dat ik, gedurende het begin van de installatie tot het vervangen van de modem, niet voor de 100% volledig mijn internet heb kunnen gebruiken. Ik eiste dan ook een refund van Versatel omdat deze in gebreke is gebleven. 3 dagen na het verzenden van mijn e-mail kreeg ik een e-mail terug van Versatel waarin ik een creditering van 80 euro's kan ontvangen. GOOD WORK.
Eindelijk heb ik nu een verbinding die 100% werkt. Zoals het hoort! Kortom, geef de moed niet op en zet vooral door, de beloning komt dan wel.
groetjes van een vrolijke internetter bij Versatel,
Sander Loderus
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 06 jan 2006 16:25
Re: Versatel of Versahel?
Beetje jammer dat het 2 maanden moet duren voordat ze je echt helpen. Ik heb het helemaal met ze gehad. Ik vind het ook niet fair dat je eigenlijk met samen geknepen billen moet zitten wachten tot er weer een storing komt. Dan zit je dus weer 2 maanden zonder.Geplaatst op: 18 Jan 2006 23:48 Onderwerp: Versatel komt belofte na
Fair is fair, Versatel heeft haar belofte na langdurig touwtrekken eindelijk waargemaakt.
Op donderdag 12-01-06 zou ik de aangetekende brief verzenden, kreeg echter woensdag een telefoontje dat er vrijdag op de achtermiddag een monteur langs zou komen om mijn problemen te bekijken.
Precies daarom heet het eigenlijk ook VersaHEL...
Re: Versatel of Versahel?
Ik ben het wel met je eens soundline.
De aanhouder wint Dus mensen als je troubles hebt gewoon volhouden!
De aanhouder wint Dus mensen als je troubles hebt gewoon volhouden!
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 06 jan 2006 16:25
Re: Versatel of Versahel?
Natuurlijk volhouden, maar ik kan en wil niet 2 maanden zonder internet. En wie wel, want als je 2 maanden zonder kan, dan is een inbel abo voordeliger...
Geplaatst op 19 Jan 2006 09:24 door Helmer
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben het wel met je eens soundline.
De aanhouder wint Dus mensen als je troubles hebt gewoon volhouden!
Re: Versatel of Versahel?
Vanaf November 2005 heb ik een bel en internet verbinding bij versatel
Onbeperkt bellen en internetten 20 mbps en tv. Doe het niet , trap er niet in want het is alleen maar ellende .
Ondertussen heb ik al 30 keer gebeld en gemaild ( als je telefoon het tenminste doet) en er zit echt geen verbetering in.
De ene keer geen telefoon(GELUKKIG DE HELE DAG MAAR)en dan weer eens geen internet.Het enige antwoord wat je krijgt is SORRY , maar ja daar koop je tegenwoordig weinig voor met onze EURO.
En dat voor €45,- per Maand echt schandalig want ook bij mij groeit het naar wat ik voel niet op mijn rug.
Is het niet mogelijk om Versatel te verplichten om alles (op hun kosten ) weer om te zetten.Ik verheug me er nu al op.
Onbeperkt bellen en internetten 20 mbps en tv. Doe het niet , trap er niet in want het is alleen maar ellende .
Ondertussen heb ik al 30 keer gebeld en gemaild ( als je telefoon het tenminste doet) en er zit echt geen verbetering in.
De ene keer geen telefoon(GELUKKIG DE HELE DAG MAAR)en dan weer eens geen internet.Het enige antwoord wat je krijgt is SORRY , maar ja daar koop je tegenwoordig weinig voor met onze EURO.
En dat voor €45,- per Maand echt schandalig want ook bij mij groeit het naar wat ik voel niet op mijn rug.
Is het niet mogelijk om Versatel te verplichten om alles (op hun kosten ) weer om te zetten.Ik verheug me er nu al op.
Re: Versatel of Versahel?
kan iemand die brief over opzeggen bij versahel effe mailen
staat niet meer op het forum
staat niet meer op het forum