Wij hebben nu enkele weken vaste telefonie via versatel en tot onze grote spijt hebben we tot op heden, zo ongeveer, om de dag gebruik kunnen maken van onze vaste telefoon aansluiting. Na veel e-mailtjes en (mobiel) telefonisch contact met de klantenservice is ons probleem nog steeds niet opgelost. Wij krijgen te horen dat er een grote storing is in onze woonplaats en dat de technische dienst ermee bezig is of dat onze portering nog in behandeling is, maar een oplossing... Nee, die kan veratel niet aanbieden. Wat heb ik hier verder aan. Is het in de toekomst niet verstandiger om een produkt eerst gebruiksvriendelijk te maken VOORDAT je dit aanbiedt? Aan iedereen roep ik nu dan op om niet in de mooie praatjes en aanbiedingen van versatel te trappen en lekker bij KPN te blijven of je van tevoren eerst te laten informeren over de klantvriendelijkheid van een bedrijf.
wij hebben thuis ook sinds een paar maanden versatel telefonie, wij hebben daarentegen nog nooit problemen gehad, telefoon en internet werken beide prima
Internet is het probleem niet, nooit geweest ook. Wij zitten al jaren bij versatel, vroeger zonnet, en dat was altijd prima in orde. Vandaar dat wij ook de overstap voor telefonie gemaakt hebben. Het probleem schijnt in Purmerend te liggen, althans, dat is wat wij, onder andere, steeds te horen krijgen. Dit antwoord is afhankelijk van de medewerker die je aan de lijn krijgt. Je zou voor de aardigheid eens op het forum van versatel zelf moeten kijken. Met ons zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben en ik denk dat je jezelf gelukkig kunt prijzen dat jij dit probleem niet hebt. Het is gewoon erg frustrerend dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt maar dat een echte oplossing uitblijft.