Ik heb echt nog NOOIT zo'n belachelijk en zielig bedrijf als UPC meegemaakt. Mijn ouders hadden chello en televisie, dus ik had beter moeten weten. Toch in augustus televisie, chello en telefoon aangevraagd, ik had immers toch Try & Buy tijd. Na 2 dagen try-en (en een triljoen telefoontjes naar de helpdesk) heb ik het zooitje weer teruggebracht. Televisie werkte, dus dat wilde ik houden. Tot op de dag van vandaag ontvang ik facturen voor de kosten van chello en telefonie; dat heb ik niet eens meer in huis!
Morgenavond is die gezellige winkel van UPC in Arnhem centrum open, ik neem mijn slaapzakje mee en weiger weg te gaan voor ze het nu eindelijk eens regelen. Ik heb al die tijd netjes de kosten van de televisie betaald en kreeg (zoals zovelen) te horen dat ik het bedrag van telefoon en chello eerst moest betalen voor ik het terugkreeg. Sorry hoor, maar als dat bedrijf onze rente al nodig heeft om te overleven, waar hebben we het dan over? Ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet meer in huis heb (heb een ontvangstbewijs, dus zwart op wit) en wat ik nooit heb kunnen gebruiken?!
Alsof ik 160,- euro wil betalen terwijl ik bij KPN telefonie en internet heb moeten nemen omdat het bij UPC allemaal niet werkt. Lekker dubbel betalen dus, rente mislopen die UPC op de bankrekening krijgt en aanmaningen met extra kosten gestuurd krijgen?! Ik zweer je dat ze vanaf morgen een hoop nieuwe klanten mislopen, want ik denk erover om elk vrij uurtje dat ik heb voor de UPC winkel te gaan staan om mensen af te raden naar binnen te lopen! Iemand zin om mee te doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ben in staat om de facturen op te eten!
Re: Ben in staat om de facturen op te eten!
Ik begrijp je probleem niet zo. Als je alles hebt opgezegd binnen T&B periode, dan kun je de rekening laten voor wat het is. De shopmedewerker zal je dat ook vertellen. Je hebt toch een inleverbewijs van je modem en een bewijs van beëindiging contract??
Ik neem toch aan dat je het opgezegd hebt en niet alleen je modem hebt ingeleverd...
Ik neem toch aan dat je het opgezegd hebt en niet alleen je modem hebt ingeleverd...