LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bolderman

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
jone
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2005 15:06

bolderman

Ongelezen bericht door jone »

Iemand ervaring met Bolderman bus-excursiereizen?

Heb de reisgids aangevraagd en die is vandaag bezorgd. Er staan voor ons aantrekkelijke en betaalbare reizen in, maar ik kan tot nu toe nergens iemand of iets vinden die met deze organisatie ervaring heeft.

Dus..... reacties zijn welkom!

Robus
Berichten: 24
Lid geworden op: 15 jun 2005 19:39

Re: bolderman

Ongelezen bericht door Robus »

Valt onder de Connexxiontours vlag

jone
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2005 15:06

Re: bolderman

Ongelezen bericht door jone »

Je bedoelt dat bussen en chauffeurs eigendom/in dienst zijn van Connexxion?
Ook Peter Langhout valt onder deze vlag en daar hebben we dit jaar hele goede ervaringen mee gehad :)

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: bolderman

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Peter langhout is nog steeds een apart bedrijf en niet een onderdeel van connexxion. En het meeste rijden ze met de mol pelikaanbussen. Dat is van een familielid van peter langhout. ageeth

janxx
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2005 20:55

Re: bolderman

Ongelezen bericht door janxx »

beste ageeth 12 volgens mij heb je een paar jaar geslapen. de mol pelikaan is al jaren failliet. er is niemand van de familie langhout die ook maar iets met bussen te maken heeft. alles is inhuur...goedmorgen wakker worden...janxx :D

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: bolderman

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Hoi.

Ik weet waarover ik spreek. De hobby in mijn familie is namelijk autobussen. Dus bij mij gaan de gesprekken thuis meestal over bussen en alles wat er mij samenhangt. Dus daarom ben ik goed op de hoogte, dat mol pelikaan van de broer van peter langhout was. Alleen van de mol pelikaan dat het failliet wist ik niet. Maar ik ben wel 2 jaar geleden met ze meegeweest naar hongarije met fortuna reizen.

1953
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2006 13:32

Re: bolderman

Ongelezen bericht door 1953 »

Ik reageer erg laat op uw vraag over Bolderman maar ik kom nu pas voor de eerste keer op dit forum.Mijn zus en ik maken graag stedentrips en kenden Bolderman ook niet.Het prijsverschil met andere reisorganisaties was erg groot zodat wij tegen elkaar zeiden,ergens zit er een addertje onder het gras.Toch een 5 daagse reis naar Praag geboekt,we hebben het addertje niet gevonden,alles was gewoon goed,het hotel,eten,excursies,zeer goede chauffeur,kortom wij zijn erg tevreden en onze volgende trip word Wenen uiteraard met Bolderman.

Huisbaas
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 sep 2005 09:14

Re: bolderman

Ongelezen bericht door Huisbaas »

Ze hebben ook een Thomas Cook reisbureau en hier boeken wij al jaren met volle tevredenheid.
Wat we horen in onze omgeving dat de busreizen van bolderman prima zijn voor een relatief lage prijs maar moet er wel bij vermelden dat wij zelf nog nooit metde bus op vakantie zijn geweest.

jone
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2005 15:06

Re: bolderman

Ongelezen bericht door jone »

Alsnog bedankt voor jullie reacties 1953 en Huisbaas! :) Fijn om te lezen, dat het reisje naar Praag goed bevallen is.

Inmiddels is onze vakantie geboekt, ook naar Tsjechië :wink: , niet bij Bolderman, maar bij de Jong. Is ook goed betaalbaar.
Bolderman had voor ons vooral als nadeel, dat er een nogal beperkt aantal opstapplaatsen is. Nu worden we in onze woonplaats opgehaald en dat is wel zo prettig.
Enne 1953...... fijne tijd in Wenen! :)

inedauven
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2006 20:30

Re: bolderman

Ongelezen bericht door inedauven »

ben in 2003 met Bolderman naar Spanje en
andorra geweest. Had net arm gebroken dus arm in het gips, maar werd overal bij geholpen. Reisgenote werd in Spanje ziek en de chauffeur heeft ons heel goed geholpen.
Helaas is het opstapschema voor ons (Limburg) niet ideaal. Verder: alleen maar complimenten. Mooie reizen in tegen een zeer goede prijs. aanbevelenswaardig!

jone
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2005 15:06

Re: bolderman

Ongelezen bericht door jone »

Hoi Ine,

Ook jij bedankt voor je reactie :)
Dat opstapschema was ook ons grootste bezwaar (Zeeland).
Overigens praktisch dezelfde reis hebben wij óók in 2003 gemaakt, maar dan bij ArkeBus. Zelfde hotels, bijna hetzelfde schitterende programma. Vooral het hotel in Soldeu was helemaal top! :D

boddeka
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2012 15:43

Re: bolderman

Ongelezen bericht door boddeka »

Wij hebben met Bolderman reizen gemaakt naar Italië, 2 maal Praag,Wenen en Berlijn.
Doe je niet als het slecht is, we gaan in 2013 naar Krakau en uiteraard met Bolderman.
Prima reizen voor een prijs waarvan je denkt ik weet niet of het kan maar wij genieten ervan.
Zelfs het afscheid buffet is oke. wij hebben met duurdere organisatie slechtere ervaringen gehad.
:D :D

Gesloten