LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom POSITIEF over MLM?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je hebt gelijk dat het niet netjes is, maar hypocrisie spreid je nu wel ten toon.
Als C.d.K. op dit forum econometrist beledigt hoor ik je niet.
Trek dan ook je mond open.
Of hoeft fatsoen alleen maar betracht te worden tegen mlm-ers?

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Je hebt gelijk dat het niet netjes is, maar hypocrisie spreid je nu wel ten toon.
Als C.d.K. op dit forum econometrist beledigt hoor ik je niet.
Trek dan ook je mond open.
Of hoeft fatsoen alleen maar betracht te worden tegen mlm-ers?
Op het moment dat CdK zulke opmerkingen gaat maken over de moeder van de Ecotrol zou je me eens mee moeten maken...... :twisted:

JvE

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maar het is dus oke als hij zegt dat econometrist bij zijn geboorte op zijn hoofd is gevallen? dat is tenslotte zeer netjes en mag je elke dag over iedereen zeggen, nietwaar?

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Als jij DAT hetzelfde vindt.... hoor je op hetzelfde niveau als de Ecomol.

JvE

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jan, heb ik gezegd dat ik dat hetzelfde vind?
Voor mij is er geen gradatie. Of je laat geen enkele belediging toe, of alle beledigingen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door student26 »

Jan laat precies zien hoe hoog het ethisch gehalte van de gemiddelde MLM'er is. Laat hem lekker, kan ie samen met Chris de ramen ingooien van z'n niet bestaande bedrijfspand.

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hoe denken jullie diep in je hart over je ouders......? :oops:

JvE

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door jurrien »

Denk dat JvE geen normale argumenten meer heeft, En wat is dan makkelijker dan over deze dingen de beledigde te gaan spelen. Ook de andere opmerkingen zijn net zo erg. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik goedkeur om zulke dingen erbij te halen, maar dan van twee kanten.
Jurrien

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

------X
------X
-----XXX X
----XXXXXX
---XXXXXXX
----XXXXX
-----XXX


:twisted:

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door jurrien »

Dat bedoel ik dus.
Jurrien :D

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Slingerding »

Jan laat precies zien hoe hoog het ethisch gehalte van de gemiddelde MLM'er is.
Ik had beloofd niet meer te posten maar als je het niet heel erg vindt¿¿
Ik begin dit nu echt een belediging te vinden. Ik sta VER heeeeel VEr boven dit niveau.
Sorrie jan maar zoals ik al eerder aangaf ook in persoonlijke mails naar je toe is dit exact wat je aan het creeeren ben. MLM is een gevoelig onderwerp met idd tegen en voorstanders. Op de wijze waar jij die jij jezelf profileert maak je meer stuk als goed.


Je rent heel hard achteruit weg van je doel jan.
Dus wees in het belang van al je collega mlmers jezelf bewuster van je uitingen.

Ook van de tegenstanders heb ik inmiddels vresel;ijke dingen gelezen die absoluut beneden peil zijn, en dat vindt ik net zo hard niet kunnen.

Wat ik echt verschrikkelijk vindt is de hoeveelheid posts die ik van beide zijden lees waar dan ook het beperkt zich niet eens tot dit forum maar heel het net is vervuild met de discussie waarvan we inmiddels de uitkomst kennen.Al jaren is de uitslag gelijkduidend, voorstanders blijven voor, tegenstanders blijven tegen.

Ik zou nu bijna willen zeggen "GET A LIFE" mijn half uurtje surfen per dag is kinderspel bij wat jullie hier doen. Kijk eens buiten om je heen zoveel moois te zien. Geniet eens van je ouders, eega, kinderen, familie, huisdieren, sport, whatever.
Jullie leven net als ik maar 1 keer en ik wens jullie toe dat je niet straks ineens oud bent, terugkijkt op je leven en bedenkt"ik heb eigenlijk alleen maar forums zitten vullen" Onze lieve heer had vast en zeker grotere bedoelingen met slimme geesten als jullie.

Met vriendelijke groet Bo

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi Bo.....,

Wat IS mijn doel dan Bo?

Dag Bo.

JvE

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik zou nu bijna willen zeggen "GET A LIFE" mijn half uurtje surfen per dag is kinderspel bij wat jullie hier doen. Kijk eens buiten om je heen zoveel moois te zien. Geniet eens van je ouders, eega, kinderen, familie, huisdieren, sport, whatever.
Fijn dat je zoveel respect voor je medemens kan opbrengen dat ze zelf deze keuze mogen maken.
In de tussentijd heb je nog te bewijzen dat prof. Verbeke heeft gezegd dat Philips de lessen van hbl ter harte moet nemen.
Of mogen we onderstaand als net zo'n grote leugen beschouwen als de zogenaamde les van hbl voor Philips?
Ik sta VER heeeeel VEr boven dit niveau.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Hoe denken jullie diep in je hart over je ouders......?
Het gaat niet over ouders van wie dan ook. Hou op met je misplaatste verongelijktheid. Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken zoals ik al vaker gezegd heb en omgekeerd huil ik ook niet als ik de mening van iemand anders lees, en het citaat van jou is daar een uiting van. Dat is mijn mening over de geadresseerde en geen waardeoordeel over de dame in kwestie, zijnde niet jouw moeder.
Het naar jouzelf toetrekken van de emotionele betrokkenheid is een onterechte persoonlijke keuze, alleen maar bedoeld om medelijden te kweken in een kunstmatig verworven underdogpositie. Jij bent en blijft geen partij in deze, en daarmee is je bemoeienis volkomen irrelevant.

Jan van Eechoud

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Het gaat niet over ouders van wie dan ook. Hou op met je misplaatste verongelijktheid. Ik steek mijn mening niet onder stoelen of banken zoals ik al vaker gezegd heb en omgekeerd huil ik ook niet als ik de mening van iemand anders lees, en het citaat van jou is daar een uiting van. Dat is mijn mening over de geadresseerde en geen waardeoordeel over de dame in kwestie, zijnde niet jouw moeder.
Het naar jouzelf toetrekken van de emotionele betrokkenheid is een onterechte persoonlijke keuze, alleen maar bedoeld om medelijden te kweken in een kunstmatig verworven underdogpositie. Jij bent en blijft geen partij in deze, en daarmee is je bemoeienis volkomen irrelevant.
Blabla......
Niet getrouwd met een ''buitenlandse'' zeker..... :(

Het MINSTE wat je hoort te doen is zeggen dat je het zo niet bedoelde en dat je dat niet had moeten zeggen......

Je bent een van de mensen die op hun sterfbed kunnen zeggen:
''Ik heb NOOIT ergens spijt van gehad!''

JvE
Jullie hebben het nooit kunnen houden bij het onderwerp.
Het onderwerp ''MLM'' is jullie doel helemaal niet.
Mensen vernederen (proberen te...) is je doel.

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Slingerding »

Laatste post van bo

@maarschalk

Mag ik je bovenalles feliciteren met je capaciteiten om woorden dusdanig te plakken en knippen dat ik nog aan mezelf ga tweifelen ook.Jij hebt van mij al eerder gelezen dat ik iedereen met respect wens te behandelen en dat doe ik ook denk ik. Ook is mijn verhaal waarvan jouw quotatie een onderdeel van is een soort van pleidooi om alles netter te houden. Die context mis je totaal helaas, het enige wat jij plagt te doen is mij beschuldigen van disrespect.
Superknap van je. Het blijkt toch maar dat sommige intelecten niet bijster slim hoeven te zijn om af te studeren. Dat is nu net het verschil tussen theorie en praktijk mijns inziens. Levenservaring en inzicht zijn ook skills mn beste. En als ik nu iets minder respectvol overkom.........tja misschien geef ik mezelf wel eens gewonnen en ben jij degene die het slechtste in me omhoog haalt. Dat geeft mij te denken inderdaad, maar voor jou is enige zelfreflectie ook wel op zn plek denk ik.
Jullie leven net als ik maar 1 keer en ik wens jullie toe dat je niet straks ineens oud bent, terugkijkt op je leven en bedenkt"ik heb eigenlijk alleen maar forums zitten vullen" Onze lieve heer had vast en zeker grotere bedoelingen met slimme geesten als jullie.
Jammer dat je dit gedeelte wegliet maarschalk. Het gequote stukje is namelijke een onderdeel van mijn wens voor jullie.
Maar ook jij bent een meester in de struisvogel handelswijze.
Verder heb ik je al reeds aangegeven dat het inderdaad over prof. verbeke ging en dat dat inderdaad een onderdeel van zijn quote was.Deze quote had overigens niets met het handelssysteem te maken van ofwel phillips ofwel herbalife. Het had juist te maken dat het gevoel van verbonden zijn wat bij de gemiddelde herbalifer heerst een voorbeeld zou zijn voor phillips inzake de personeelsomgang.

Dit om even een paadje schoon te vegen.

@J.v.E
Hi Bo.....,

Wat IS mijn doel dan Bo?

Dag Bo.

JvE
Ik hoop dat je jij daar heel snel achterkomt Jan, Alleen het feit dat je dit kan oppperen zou je een moment van bezinning kunnen geven.
In de tussenliggende tijd maak dan alstjeblieft een statement aan het einde van ieder bericht dat je
a, AMWAY distributeur bent.
b, Dat je als een individu hier een aan een hetze meedoet.
c, Dat je dat ook doelloos doet.
D Dat andere distributeurs van welk bedrijf dan ook een andere manier van benaderen hebben als jij.

Daar ik er van overtuigd ben dat een beetje nette en ethische mlmer niet wil vergeleken worden met jouw uitlatingen hier ( ongeacht van wat "hullie" doen.

Bedankt daar voor.

En aan alle anderen, ga nu aub eens op balangrijke dingen letten als dat ene woordje of zinnetje waar iemand op te pakken is, De essentie word zo vaak gemist dat het bijna clownesk is.

Fije jaarwisseling,
Met vriendelijke groet Bo

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@maarschalk,
In de tussentijd heb je nog te bewijzen dat prof. Verbeke heeft gezegd dat Philips de lessen van hbl ter harte moet nemen.
Het schijnt te staan in zijn boek: ik netwerk, dus ik besta.

Zie ook de volgende site: http://www.iknetwerkdusikbesta.nl/index.html.

dit is de link naar het 1ste hoofdstuk: http://www.iknetwerkdusikbesta.nl/image ... k_hfd1.pdf

Bij managementboek.nl kun je het boek bestellen:

http://www.managementboek.nl/trade/boek ... 860708882x

En je kunt hem natuurlijk ook mailen: [email protected]

Greetz,

Alex van Breemen

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Verder heb ik je al reeds aangegeven dat het inderdaad over prof. verbeke ging en dat dat inderdaad een onderdeel van zijn quote was.Deze quote had overigens niets met het handelssysteem te maken van ofwel phillips ofwel herbalife. Het had juist te maken dat het gevoel van verbonden zijn wat bij de gemiddelde herbalifer heerst een voorbeeld zou zijn voor phillips inzake de personeelsomgang.
Je hebt dit inderdaad aangegeven, maar het is een leugen, dat is bewezen door student26 o.a. Jij dient dus bewijs te leveren.

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Slingerding »

Nu mijn waarde collega levert het bewijs maar enige inspanning is vereist ik ben benieuwd hoe je dat nu weer onederuit haalt
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik ben verdwenen mzzl

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waarom POSITIEF over MLM?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

energetix, dank voor je post.
Helaas staat in hoofdstuk 1 geen verwijzing naar hbl.
De titel slaat op netwerken in de zin dat je contacten dient te onderhouden, niet in de zin van mlm.

Gesloten