LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 Mobiel
Tele2 Mobiel
Goedenavond allen,
Vanavond reclame gezien van T2 die een Motorola Razor V3 aanbieden.
Heeft iemand van jullie al ervaring met dit nieuwe aanbod zo ja tell us.
Ik zit er momenteel over te denken op deze aanbieding in te gaan.
Vanavond reclame gezien van T2 die een Motorola Razor V3 aanbieden.
Heeft iemand van jullie al ervaring met dit nieuwe aanbod zo ja tell us.
Ik zit er momenteel over te denken op deze aanbieding in te gaan.
Re: Tele2 Mobiel
Tele 2 zuigt en alle aanbiedingen die ze doen ook. Mijn advies is dus : Niet aan beginnen !
Re: Tele2 Mobiel
Ik heb al een aantal jaren Tele2 en ik heb nooit problemen. Het is toch iets wat je zelf moet uitzoeken denk ik.
Re: Tele2 Mobiel
Ik heb al jarenlang een Tele2 mobiel abonnement tot grote tevredenheid. Alleen nog met een oude toestel.
Re: Tele2 Mobiel
AFGELOPEN ZOMER GEEN BEREIK IN OOSTENRIJK (FELDKIRCH, TOCH GROTE PLAATS) MET TELE2 MOBIEL, TEVENS THUIS (NIJVERDAL) GEEN BEREIK
Re: Tele2 Mobiel
@Lensink
Zonder Caps-Lock kunnen wij het ook gewoon lezen hoor!!
Maar goed, het is logisch dat je slecht bereik hebt, Ze maken gebruik van het telfort netwerk en dat is niet het sterkste netwerk dat er is.
Zonder Caps-Lock kunnen wij het ook gewoon lezen hoor!!
Maar goed, het is logisch dat je slecht bereik hebt, Ze maken gebruik van het telfort netwerk en dat is niet het sterkste netwerk dat er is.
Re: Tele2 Mobiel
Ik had afgelopen zomer wel bereik, in Zwitserland en Italië.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45
Re: Tele2 Mobiel
dekking binnen Nederland kan inderdaad nogal verschillen, maar voor buitenland is ook Tele2 afhankelijk van de netwerken met wie ze roamingovereenkomsten hebben. Als dat netwerk, bijvoorbeeld A1 in Oostenrijk geen dekking heeft op een bepaalde plek, dan is dat jammer, maar niet voor verantwoordelijkheid van Tele2. Tenzij je erachter komt dat je bereikbaarheidsprobleem veroorzaakt werd door een storing bij Tele2 natuurlijk.
Re: Tele2 Mobiel
Niet doen, is mijn mening!
Tele2 is goed met het afschuiven van hun probleem.
Alleen blijkt de klant dan pech te hebben (dit is mij letterlijk zo gezegd)
Met een ding ben ik het eens, hun slogan.
'The company that brings you small bills'
Tja als je niet kan bellen of smsen.............................
Tele2 is goed met het afschuiven van hun probleem.
Alleen blijkt de klant dan pech te hebben (dit is mij letterlijk zo gezegd)
Met een ding ben ik het eens, hun slogan.
'The company that brings you small bills'
Tja als je niet kan bellen of smsen.............................
Re: Tele2 Mobiel
ik heb 10 maanden Tele 2 mobiel, ik betaal 10 euro per maand en bel 's avonds en het weekend gratis (7 cent starttarief), ik ben er nog steeds super tevreden over.
Alleen hadden ze wel ff mogen zeggen dat nummerbehoud geld kost, dat merkte ik aan de rekening de 1e keer.
Alleen hadden ze wel ff mogen zeggen dat nummerbehoud geld kost, dat merkte ik aan de rekening de 1e keer.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 nov 2005 12:43
Re: Tele2 Mobiel
Controleer eerst of de dekking in de woonplaats in orde is. Kunnen ze je ook op de klantenservice vertellen.
Tele 2 bevalt ook mij erg goed, tarieven zijn in vergelijking niet duur.
En het contract met de Motorola Razr loopt 2 jaar dus zoek het eerst uit voordat je het aangaat!
Tele 2 bevalt ook mij erg goed, tarieven zijn in vergelijking niet duur.
En het contract met de Motorola Razr loopt 2 jaar dus zoek het eerst uit voordat je het aangaat!
Re: Tele2 Mobiel
Beter laat dan nooit, maar misschien moet je even contact opnemen met Tele2, want ook ik heb mijn nummer meegenomen en hier zaten GEEN kosten aan verbonden.MLF schreef:Alleen hadden ze wel ff mogen zeggen dat nummerbehoud geld kost, dat merkte ik aan de rekening de 1e keer.
Geeft dat garantie?sandra2184 schreef:Controleer eerst of de dekking in de woonplaats in orde is. Kunnen ze je ook op de klantenservice vertellen.
De klantenservice zegt maar wat, want in de praktijk ligt het toch een beetje anders
Re: Tele2 Mobiel
savond gratis bellen(2) is idd handig, maar waarom 24 maande vast zitten en 60 belmin(1). als het ook 150kan; op gsmexpress.nl kwam ik deze tegen;
Motorola V3 RAZR (black) € 0.00 € 0.00
Vodafone € 22,50 1 jaar
Actie: GRATIS Mobile Phone Holder
Actie: 50% korting op de aansluitkosten
Actie: 2 mnd 50% korting op belbundel
Vodafone simkaart (Vodafone)
en tweede jaar neem je een (bij een ander een) lekkere goedkope sim-only
UPDATE
(1) ofwel je kiest een belbundel of ....
(2) gratis bellen en geen 60belm.: je betaalt wel starttarief van 7 cent per gesprek na 19uur, en overdag 20cpm
tele2 rekent altijd volle 1 eerste startminuut
Motorola V3 RAZR (black) € 0.00 € 0.00
Vodafone € 22,50 1 jaar
Actie: GRATIS Mobile Phone Holder
Actie: 50% korting op de aansluitkosten
Actie: 2 mnd 50% korting op belbundel
Vodafone simkaart (Vodafone)
en tweede jaar neem je een (bij een ander een) lekkere goedkope sim-only
UPDATE
(1) ofwel je kiest een belbundel of ....
(2) gratis bellen en geen 60belm.: je betaalt wel starttarief van 7 cent per gesprek na 19uur, en overdag 20cpm
tele2 rekent altijd volle 1 eerste startminuut
Re: Tele2 Mobiel
Ik heb hem besteld, vervolgens 3 weken gewacht (zou binnen 3 weken geleverd krijgen) gebeld, er was iets mis gegaan. Ik moest wachten en zou terug gebeld worden.
Na een week weer gebeld. Toen waren ze er nog mee bezig. Nu bel ik weer 4 dagen later nee hoor ik zou het op nieuw moeten proberen want zij kon mij wel vertellen dat dit niet geregeld was en ze wilde geen bevestiging sturen dat de aanvraag niet door ging. Ik word nooit klant bij tele 2.
Na een week weer gebeld. Toen waren ze er nog mee bezig. Nu bel ik weer 4 dagen later nee hoor ik zou het op nieuw moeten proberen want zij kon mij wel vertellen dat dit niet geregeld was en ze wilde geen bevestiging sturen dat de aanvraag niet door ging. Ik word nooit klant bij tele 2.
Re: Tele2 Mobiel
Ik heb al 2 jaar een mobiel abonnement bij Tele2 en nooit problemen gehad. Nu heb ik van de week een nieuwe telefoon besteld en ben benieuwd of weer alles correct verloopt.
Re: Tele2 Mobiel
Gisteren nieuwe telefoon ontvangen, die woensdagavond besteld is. Supersnelle levering dus. En telefoon werkt perfect.
-
- Berichten: 758
- Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27
Re: Tele2 Mobiel
In November een prepaid mobiel besteld.
Na 4 weken de T2 servicedesk gebeld (0900 nummer) gebeld of ie nog komt.
Was iets misgegaan, zou met spoed behandeld worden zodat ie nog voor de Kerst in huis was.
Vandaag maar weer eens gebeld, was weer iets misgegaan, bestelling moest opnieuw worden ingevoerd.
Heb hem maar afbesteld en ben naar een telefoonwinkel gegaan!
Hebben ze toch mooi weer hun 0900 mee kunnen spekken. Kan ik NIEMAND aanraden deze toko.
Na 4 weken de T2 servicedesk gebeld (0900 nummer) gebeld of ie nog komt.
Was iets misgegaan, zou met spoed behandeld worden zodat ie nog voor de Kerst in huis was.
Vandaag maar weer eens gebeld, was weer iets misgegaan, bestelling moest opnieuw worden ingevoerd.
Heb hem maar afbesteld en ben naar een telefoonwinkel gegaan!
Hebben ze toch mooi weer hun 0900 mee kunnen spekken. Kan ik NIEMAND aanraden deze toko.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54
Re: Tele2 Mobiel
Wat een ellende! Chargen ze me eerst per twee maanden 10 euro aan service-desk kosten (???), stel je een vraag via hun contact pagina en vervolgens krijg je een mailtje met de volgende tekst (drie weken later!):
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Tot op heden heeft u geen antwoord mogen ontvangen van Tele2. Onze excuses
hiervoor.
Aangezien het al enige tijd geleden is dat u uw e-mail heeft verzonden gaan
wij ervan uit dat u ondertussen al op een andere manier antwoord heeft
gezocht.
Mocht u nog geen antwoord hebben ontvangen, dan verzoeken wij u nogmaals uw
mail te sturen naar: '[email protected]'. Wij zullen deze
dan zo spoedig mogelijk afhandelen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland BV
Heeft iemand dezelfde ervaringen. Wat een klotezooi!
Overigens heb je in dit geval natuurlijk de mail gestuurd via hun contact-pagina en dus moet je alles opnieuw formuleren. Dit is gewoon een goedkope truc om je te ontmoedigen je vraag nog een keer te stellen. Stelletje oplichters! In de publiciteit ermee! Aan dit soort 'op-het-randje-balancerende' cowboys hebben we natuurlijk niks. Opzeggen die handel!
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Tot op heden heeft u geen antwoord mogen ontvangen van Tele2. Onze excuses
hiervoor.
Aangezien het al enige tijd geleden is dat u uw e-mail heeft verzonden gaan
wij ervan uit dat u ondertussen al op een andere manier antwoord heeft
gezocht.
Mocht u nog geen antwoord hebben ontvangen, dan verzoeken wij u nogmaals uw
mail te sturen naar: '[email protected]'. Wij zullen deze
dan zo spoedig mogelijk afhandelen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland BV
Heeft iemand dezelfde ervaringen. Wat een klotezooi!
Overigens heb je in dit geval natuurlijk de mail gestuurd via hun contact-pagina en dus moet je alles opnieuw formuleren. Dit is gewoon een goedkope truc om je te ontmoedigen je vraag nog een keer te stellen. Stelletje oplichters! In de publiciteit ermee! Aan dit soort 'op-het-randje-balancerende' cowboys hebben we natuurlijk niks. Opzeggen die handel!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 28 dec 2005 10:54
Re: Tele2 Mobiel
Hoe lang werk jij al bij die Tele2-cowboys, Bailey?
Re: Tele2 Mobiel
Waar slaat dat nou op?? Ik werk niet bij Tele2, ik heb er alleen positieve ervaringen mee. Of mag ik dat niet melden op dit forum, mag je hier alleen maar klagen???
Wat die reacties op mailtjes betreft. Ik heb anderhalve week ook een bericht via de site gestuurd. Omdat ik gewend was snel antwoord te krijgen, heb ik na een week nogmaals gemaild. Vrijwel direkt kreeg ik een berichtje dat ze door drukte niet in de gelegenheid waren snel een antwoord te sturen en dat kreeg ik in dat bericht dan alsnog.
Ik kan me voorstellen dat het tegen de kerst wat drukker is geweest en dat een antwoord even op zich laat wachten. Oke...3 weken is m.i. ook te lang, maar dan had ik zelf na 1 week opnieuw gemaild.
Wat die reacties op mailtjes betreft. Ik heb anderhalve week ook een bericht via de site gestuurd. Omdat ik gewend was snel antwoord te krijgen, heb ik na een week nogmaals gemaild. Vrijwel direkt kreeg ik een berichtje dat ze door drukte niet in de gelegenheid waren snel een antwoord te sturen en dat kreeg ik in dat bericht dan alsnog.
Ik kan me voorstellen dat het tegen de kerst wat drukker is geweest en dat een antwoord even op zich laat wachten. Oke...3 weken is m.i. ook te lang, maar dan had ik zelf na 1 week opnieuw gemaild.