LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Strijders tegen Aegon

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door kippie »

Al bijna 20.000 aangeslotenen strijden tezamen tegen Aegon's Spaarbeleg

Dat de vele tienduizenden die gedupeerd zijn door Aegon's Spaarbeleg het er niet bij laten zitten, is de afgelopen maanden steeds duidelijker geworden. Als een sneeuwbal is het aantal aangeslotenen waarvoor de rechtszaak wordt gevoerd de afgelopen maanden verder gegroeid. Stond de teller van het aantal aangesloten SprintPlan-gedupeerden eind 2004 nog op 'slechts' 8.000. In 2005 is het aantal méér dan verdubbeld.
Medio december 2005 staat de teller op: 18.500. Een bemoedigend aantal, maar toch slechts ongeveer EEN KWART van het totale aantal slachtoffers dat Aegon's Spaarbeleg met het SprintPlan heeft gemaakt en nog maakt. Daarom nogmaals onze oproep: informeer ook andere gedupeerden over onze rechtszaak, zodat andere gedupeerden zich nog tijdig kunnen aanmelden.

Bron: verenigingsbureau

bron: www.sprintplanclaim.nl

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door peewee »

Gaat de goede kant op. Hoewel.Toch nog maar een kwart van het totaal aantal van Aegon SprintPlan-slachtoffers in ons land. Zou die 75% die zich niet hebben aangemeld, dan werkelijk denken dat de rechtszaak kansloos is ??. Of denken die passievelingen soms dat Spaarbeleg, zonder daar door de rechter toe te worden gedwongen, tot schadeloosstelling overgaat; wie dat laatste gelooft, gelooft echt in sprookjes !)

Op naar de vijfentwintig duizend !

p.e.p.
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2005 11:25

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door p.e.p. »

:cry: Ook ik ben er ingetuind! Mijn sprintplan liep tot 30 november 2005 en ook ik ben volgens sprintplan alles kwijt. Ik heb mij dan ook, dankzij dit forum, aangemeld (half november) bij Vereniging Consument en Geldzaken. Maar wat kan ik nog meer doen om mijn geld terug te krijgen?

kippie
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 aug 2005 08:14

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door kippie »

geduldig afwachten.. net als vele anderen!

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door bia »

p.e.p.

Je ben er niet ingetuind maar simpelweg belazerd door deze beunhazen die ook bij mij op bezoek zijn geweest, ik ben ook sins 30 november God zei Dank officieel geeindig met deze onnodige betalings verplichting voor Jan met de lange L en dat is schriftelijk bevestigt op 15 december.

En nu wil ik mijn Inleg cq de effectiefe rente somma 8,30% per jaar terug.

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Bia,

Je bent nu wel lid van Consument en Geldzaken toch?

Op 4 januari weten we meer.. Dan is de schriftelijke uitspraak..
Mijn sprintplan loopt nog door tot augustus 2006.. Dag geld, dus ik hoop ook op goede tijden!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door JH »

Wat mankeert er in vredesnaam aan Spaarbeleg. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die tevreden zijn over Spaarbeleg. Misschien dat jullie eens de hand in eigen boezem moeten steken en jullie eens moeten afvragen of jullie niet medeschuldig zijn aan het debacle spaarbeleg in casu sprintplan. Sorry, maar een ieder heeft ogen en verstand gekregen om zich gedegen te orienteren op de valkuilen van de financiele instellingen.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door bia »

Ja cornelia88

Wij hebben het bedrag somma €21,50 overgemaakt.

Gelukkig zijn wij sins 30 November van deze beunhazen verlost we hebben op 15 December een schriftelijke bevestiging gehad.
Hoop dat de uitspraak voor ons alle gunstig mag zijn ?
Teruggave van inleg cq 8.3% rente per direct, geen uitstel van executie laat dat duidelijk zijn.

Glenn en Bia

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door bia »

@JH

Wat mankeerd er aan Spaarbeleg: Dat moge duidelijk wezen als je je ogen en verstand gebruikt ?
Hand in eigen boezem steken: Wat doen die tienduizende mensen dan ?
Medeschuldig aan het debacle: Hebben wij hier om gevraagt ?
Orienteren op valkuilen: Blijkbaar heb jij nog nooit tegenwind gehad en leest jij elke brochure grondig door ?

Glenn & Bia

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Bia,

Ik denk dat JH een medewerker van Aegon is.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door bia »

cornelia88

Dat zou mij helemaal niet verbazen met een miljoenen claim, om je zelf goede Info te blijven verschaffen plaats je een wakend oog, zo blijf je van het laatste nieuws omtrent de gedupeerde op de hoogte.

Een Goude Tip voor Spaarbeleg/AEGON

Om onnodige juridisch kosten te voorkomen lijkt het mij beter om de gedupeerde per direct uit te doen betalen.

In afwachting van U antwoord.


Glenn & Bia

p.e.p.
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 dec 2005 11:25

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door p.e.p. »

Nou als JH echt een werknemer is van Aegon/Spaarbeleg, dan hoop ik maar dat ze hem WEL alles eerlijk vertellen! O nee, deze JH leest altijd overal de kleine lettertjes. Dus hij/zij tuint nergens in! Ik heb ook niets tegen Aegon maar wel tegen die valkuil Sprintplan. Want zo zie ik het en ook ik heb ogen en gezond verstand gekregen van mijn ouders net als alle medegedupeerden!! Lijkt mij stug dat zoveel duizenden mensen niet goed gelezen hebben! Dus ik hoop dat we allemaal onze gram gaan halen bij Aegon in 2006!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door singsing »

Newsflash!!

4 januari gaan wij eens meemaken hoe het is gesteld met het rechtsysteem in Nederland, er komy weer een hoger beroep, is niet erg,
de rente loopt gewoon door!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door bia »

@ singsing

Ik kan je uit ervaring verzekeren dat het rechtsysteem in NL rammeld aan alle kanten, je kan beter het zaakje oplichten zoals Spaarbeleg/AEGON, dan krijg je van Den Haag nog een Goude Handdruk van €1.000.000.-

@ AEGON ter Info ik vraag U vriendelijk het maximale aantal procenten qua rente bij mijn uitbetaling en dat is nu op jaarbasis 21.0%

Glenn & Bia

hotse
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 dec 2005 08:05

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door hotse »

Hoe hebben jullie die sprookjes kunnen geloven? Die instellingen zijn er alleen maar op uit om met andermans geld geld te verdienen. Jij het risico, zij de winst. Beleggingen die op een vaste tijd uitbetalen zijn altijd fout. Wil je winst maken kan alleen door op het juiste moment te kopen en te verkopen, en dat is heel moeilijk om te bepalen wanneer dat is, anders werd iedereen rijk.

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door singsing »

Hotse, ik bestrijd met klem je argumenten de oplichters AEGON in het zonnetje te zetten, in 1998 kon je volgens AEGON door 5 jaar maandelijks een inleg te doen een leuk rendement halen, deze advertentie werd wekelijks geplaatst in de Telegraaf en wanneer het tegen zou vallen dan was er nog de garantiewaarde.
De AEGON-oplichters echter hebben dit woord verzonnen, staat in geen enkel woordenboek, ik vraag me af wat de strijders hiermee kunnen.
En Hotse, graag nodig ik je uit om je betoog te doen door meer dan 100.000 belazerde mensen, denk niet dat je het aandurft, schuif dus je stoeltje weer aan je AEGON-bureautje en droom lekker verder!
4 januari komt er een uitspraak, graag hoop ik dat de diverse instellingen die vechten voor terugbetaling van alle inleggelden ook een forse rentevergoeding in acht nemen tot de dag van uitbetaling!
En dat jij Hotse juist op deze site je kromme AEGON verhaal doet is een teken aan de AEGON wand!

AEGON, LAGE ZWIKKERS, GEEF ONS GELD TERUG + RENTE + RENTE!!!!!

hotse
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 dec 2005 08:05

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door hotse »

Ik werk niet bij Aegon, maar heb de advertentie van Sprintplan wel gelezen, leek me iets te mooi toe. Als ze over garanties beginnen, kun je al weten dat je risico's loopt.

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door singsing »

Je werkt er wel en over welke ads heb jij het? De paginagrote leugens
van je werkgever hebben in ieder geval 110.000 mensen bedonderd,
dus zout op met dat AEGON van je!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG, ALLES!!

hotse
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 dec 2005 08:05

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door hotse »

Goeiemorgen, ik heb jullie commentaar op mijn bijdrage gelezen. Het was toch mijn bedoeling om Aegon af te kraken. Jullie hebben dat niet goed begrepen, denk ik. Zo beleg je namelijk niet. Ik heb me er nog eens verder in verdiept, ze hebben het in de folder wel heel omzichtig omschreven. Ook heb ik een paar brieven gelezen van mensen die niets uitgekeerd kregen. Daaruit blijkt dat Aegon er ook geld bij ingeschoten is, de aandelen brengen minder op dan ze soms gekost hebben. De garantie blijkt uiteindelijk te zijn dat ze je niet met een schuld opzadelen. Ze hebben eerder een produkt gehad, was dat niet Legio Lease, die mensen werden wel met een schuld opgezadeld als de aandelen minder waard geworden waren dan ze gekost hadden.
Weten jullie wel zeker dat ze aandelen voor jullie geleende geld gekocht hebben of hebben ze wat anders met dat geld gedaan, je weet maar nooit. Soms zijn ze toch wel aardig, ik heb geld geleend bij een andere bank op mijn overwaarde van mijn huis en wat ik niet gebruik heb ik op een spaarcomfortrekening bij hun gezet en dat bracht meer op dan wat ik aan rente betaalde. De rente is iets gestegen dus wordt wat krapper. Mochten ze dit proces verliezen dan denk ik dat ik dat geld maar terugtrek. Ik werk echt niet bij Aegon, maar kan wel lezen.
Ik hoop echt dat jullie alles terugkrijgen.
Sterkte!

singsing
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 feb 2005 18:39

Re: Strijders tegen Aegon

Ongelezen bericht door singsing »

Je kan niet lezen, of je leest met je AEGON-bril, maakt niet uit, morgen zullen we een uistspraak vernemen!

Gesloten