Tele2 maakt een grote grap van nummerportering.
Ik geef aan Tele2 aan: ik wil graag mijn nummer, 06-11111*** overzetten van Trendcall naar Tele2mobiel.
Krijg ik weken later bericht van Tele2: Uw aanvraag tot nummerbehoud is afgewezen door VODAFONE....
Toen heb ik dus een mail geschreven via hun website.Daarin heb ik de situatie uitgelegd, en gezegd dat ik GEEN 0900 nummers kan bellen. En dat ik helemaal geen VODAFONE heb.Als antwoord van mevrouw Est** Ho*, na WEKEN wachten :
Geachte heer ****,
Onze excuses voor de late reactie, helaas waren wij niet eerder in staat uw e-mail op gepaste wijze te beantwoorden.
Wanneer u de aanvraag nogmaals wilt plaatsen verzoeken wij u contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Het is helaas niet mogelijk deze aanvraag per email te plaatsen
--------------------------------------------------------------------
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nummerportering / nummerbehoud de SOEP IN
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 26 jan 2005 17:09
Re: Nummerportering / nummerbehoud de SOEP IN
Ik heb al diverse keren nummers geporteerd van de ene naar de andere aanbieder, het enige dat ooit is misgegaan, is dat een abonnement wat van mij was en overgezet moest worden naar mijn vader, niet helemaal goed is gegaan. Maar één telefoontje naar de nieuwe provider en alles gefixed! Dus totaal geen klachten ... maar dan moet je wel zaken doen met een echte provider, liever geen Tele2 ...
Re: Nummerportering / nummerbehoud de SOEP IN
Mijn nummer 06-11111*** wacht nu al bijna 2 maanden om overgezet te worden naar tele2champion. Champion, jaja,kampioen in lang er over doen bedoelen ze.
In zweden maken ze er ook een potje van,dit las ik op internet:
'Vi har för tillfället (och några veckor tillbaka) problem med att Tele2 ej besvarar våra porteringsbeställningar eller frågor om varför de ej gör detta.'
sorry hoor maar ik word een beetje melig.Mag ook wel als een portering haast 2 maanden duurt....
In zweden maken ze er ook een potje van,dit las ik op internet:
'Vi har för tillfället (och några veckor tillbaka) problem med att Tele2 ej besvarar våra porteringsbeställningar eller frågor om varför de ej gör detta.'
sorry hoor maar ik word een beetje melig.Mag ook wel als een portering haast 2 maanden duurt....