Kan deze betweterige ouwehoer eens op sodemieteren!:
het zit hem allemaal in de keuze....
je hebt de keuze gemaakt niet de "kleine lettertjes" te lezen..je eigen keuze..en nu dat tegen je gebruikt wordt ga je lopen miepen?
Jammer, nooit geleerd eerst lezen dan ondertekenen?
Helemaal jammer dat je je eigen "fout" bij je reisorganisator legt.
Uit ervaring weet ik dat de reisleiding er juist bij gebaat is u te helpen in alle situaties, dus van de mooi weer hostess zal ook wel een beetje over-the-top zijn.
MENSEN GA OP VAKANTIE OM TE GENIETEN NIET OM TE KIJKEN WAAR JE ALSNOG EEN PAAR CENTEN VANDAAN KAN TREKKEN!
een klachten rapport betekend niet dat er meteen een vergoeding tegenover zal staan! immers zijn er voldoende zaken die op een rapport staan die nergens op slaan...ik was laatst op vakantie en toen werd er op een rapport gezet dat er onvoldoende hangertjes in de kast waren...vinden jullie het heel erg dat reisorganisaties een beetje de hand op de knip houden? ik kan ze wel begrijpen hoor...
FIJNE VAKANTIE
Vakantiereiswijzer? dat is echt te subjectief, kan me niet voorstellen dat iemand dat als informatiebron gebruikt om een keuze te maken uit het enorme vakantieaanbod.
En er staat overal dat je moet melden als iets niet naar wens is. De interpretatie Alarmnummer is afkomstik van de ANWB alamcentrale waarheen je dan belt, die behartigd immers buiten kantooruren de belangen van Vrij Uit en haar clienten.
ga dus niet moeilijk doen over de woord keuze..u zat fout...
FIJNE VAKANTIE!
Waarschijnlijk klinkt het allemaal anders dan het is, dergelijk concept is gewaagd...leuk dat de manager een Nederlander is .... Wellicht raadzaam, eerst kijken dan een mening vormen..
Lachuh!!!!!
FIJNE VAKANTIE
Reisorganisaties moeten weer eens kwaliteit gaan bieden?
En dat loop je de volgende keer weer te zeuren dat het allemaal zo duur is....
Denk na voor je zoiets eruit gooit....
Begrijpen jullie niet dat de vakantie is om van te genieten? Denk je niet dat de media een welbekende olifant aan het creeren is?
GENIET! het wordt mooi weer vandaag dur lekker naar buiten!
En voor hen die lekker weg mogen:MAAK ER EEN FEESTJE VAN!
Je wilt goedkoop op vakantie, maar wil niet hinder ondervinden waaraan charter arrangementen aan onderhevig zijn?
De flexibiliteit van de mogelijkheid van wijzigen van airline maakt je goiedkope vakantie mogelijk..
Als je zo graag met een bepaalde airline wilt vliegen...boek dan lekker rechtstreeks...weet je waar je aan toe bent en is het onnodig een topic te openen waarvan er al 13 in een dozijn zijn!
FIJNE VAKANTIE!
wordt eens wakker....
er zijn ook ander manieren om je problemen op te lossen dan de media...die hetzelfde resultaat hebben...
prbeer het eens rechtstreeks met een bedrijf!
dat is wel zo fair!
of gewoon ieder onderdeel zelf organiseren!
Het kan immers ook in uw voordeel uitpakken...maar ja dan bent u waarschijnlijk muisstil..
Het blijft erg makkelijk om meteen maar te klagen..ZIE HET POSITIEF !
dat maakt het leven een stuk leuker!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] captain peacock
-
Re: captain peacock
Wauw een fan!
(sorry voor de late reactie)
maar wat me een beetje tegen de borst stuit is;
vrijheid van meningsuiting wordt op deze wijze de kop ingedrukt?
Lighten up!
ik probeer enkel zaken uit een ander perspectief te belichten, jammer dat je dat als ouwehoer bestempeld...
gelukkig benik niet zo moeilijk....
speciaal voor u: GEWELDIGE VAKANTIE!
(sorry voor de late reactie)
maar wat me een beetje tegen de borst stuit is;
vrijheid van meningsuiting wordt op deze wijze de kop ingedrukt?
Lighten up!
ik probeer enkel zaken uit een ander perspectief te belichten, jammer dat je dat als ouwehoer bestempeld...
gelukkig benik niet zo moeilijk....
speciaal voor u: GEWELDIGE VAKANTIE!