LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] automatise incasso in december

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pcman

automatise incasso in december

Ongelezen bericht door pcman »

De Eneco en de Caiway waren zo netjes om in december twee incassos te innen ,Dat houd in dat ik 13 termijnen heb betaald in 2005 over mijn voorschot energie en voor mijn kabelTV al voor januari en februari heb betaald .Dit alles zonder aankondiging tevoren .Op zijn zachts gezegd niet bepaald netjes of zijn deze bedrijven faiiliet aan het gaan

karr-2

Re: automatise incasso in december

Ongelezen bericht door karr-2 »

Of ze zijn bang dat mensen al hun geld uitgeven aan vuurwerk en dan geen geld meer hebben voor de vaste lasten. Failliet zullen ze niet gaan denk ik.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Als je goed kijkt bij de incaso van Eneco
dan zie je dat het de maand December is
die je betaald.Dat zijn er dus twaalf.
Begin Dec. is er nml. voor Nov. afgehaald.
Bij mij wel tenminste.
In Jan. gaan de prijzen weer omhoog dus
ze hebben gewoon schoon schip gemaakt
voor 2005.

prof

Ongelezen bericht door prof »

Automatische incasso Tja wat kan je daar op zeggen. Makkelijk dan kan je de betaligen niet vergeten. Maar zoals je als gelezen zal hebben zijn er bedrijven die maar alvast twee maal afschrijven. in de december maand kunnen dat alvast niet vergeten. Maar dan zijn er ook weer bedrijven waar de betalingen gestopt hadden moeten zijn eind december maar in januari gewoon door gaan met afschrijven.
Als je daar over reclameert sorry eind volgende maand staat het weer op u rekening en JIJ NEE kan niet heb het nu nodig. Maar daar is dan totaal geen begrip voor. Als jij iets een week te laat betaald hebben zij ook geen begrip voor en dan ben jij gelijk geroyeerd.

Hier telt toch gelijke monniken gelijke kappen

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Bij mijn weten worden de voorschotten voor gas water en licht altijd achteraf geïncasseerd. Niets nieuws onder de zon.

KPN int al sinds jaar en dag het abonnement voor twee maanden vooraf.

Hoe andere aanbieders dat doen, is me niet bekend. Ik neem echter aan, dat de periode, die geïnd wordt, erbij vermeld staat.

Gesloten