LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eerste rekening UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Talll

eerste rekening UPC

Ongelezen bericht door Talll »

Weet iemand na hoeveel tijd je ongeveer de eerste rekening van UPC krijgt betreffende een internetabbo?
Heb nu bijna 2 maanden deze service maar nog niets ontvangen. Als het net zo lang duurt voordat ik de rekening krijg als dat de modem opsturen duurde heb ik nog even de tijd!

Maar zonder gekheid, ik wil uiteraard niet afgesloten worden of iets dergelijks...

gbazz

Re: eerste rekening UPC

Ongelezen bericht door gbazz »

Het zou kunnen dat je staat aangemeld bij "Mijn factuur on line", en dan krijg je geen rekeningen in de bus.Normaal gesproken krijg je dan als het goed is email als er weer een factuur binnen is, maar uit eigen ervaring weet ik dat dat niet hoeft.

Ik kreeg ook op eens 3 maanden lange geen rekeningen meer (ik had op dat moment al meer dan een jaar chello). Ik belde met de klantenservice zij bleven met grote stelligheid beweren dat die wel waren opgestuurd. Ik betaal niet automatisch dus ik had ook al een behoorlijke betalingsachterstand opgebouwd. Na een minuut of 10 discussie tussen mij en de klantenservice (de post had 3 maanden lang de rekeningen kwijt gemaakt en al mijn andere post keurig bezorgd, of ik was slordig, of er mankeerde iets anders aan mij, maar het lag natuurlijk niet aan UPC want die maken geen fouten :roll: ) vroeg ik of ik stond aangemeld voor "mijn factuur on line". Dat bleek inderdaad zo te zijn, waarmee de klantenserivcemedewerker gelijk moest toegeven dat er geen rekeningen naar mij waren opgestuurd want dat stopt dan gewoon.

Ik had me nooit voor deze "service" aangemeld en ook nooit enig emailtje van ontvangen. Dringend verzocht om mij alsnog de rekeningen te sturen. Betaald, en ik krijg sindsdien weer elke maand een rekening. (En voor iemand het zich afvraagt: ik blijf bij UPC omdat ik over het product dat ik afneem tevreden ben. Zolang verder alles goed gaat en je verder niet met die lui hoeft te communiceren is er niks aan de hand :? )

Dus bel de klantenservice eens en vraag hier eens naar..

Gesloten