LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Apassionata
Apassionata
Wie is er ook bij de show van Apassionata geweest in de Rai.
Ik wel,en kan je vertellen dat ik er spijt van heb.
Dacht koop 3 kaartjes voor mijn dochter,partner en mezelf omdat de dochter paardengek is.
Totaal 185 euro.
Nou voor 185 euro had ik toch wel iets anders verwacht als zo'n belachelijk saaie show.
Zijn er nog meer mensen die hier een negatieve show van Apassionata hebben gezien??
Ik wel,en kan je vertellen dat ik er spijt van heb.
Dacht koop 3 kaartjes voor mijn dochter,partner en mezelf omdat de dochter paardengek is.
Totaal 185 euro.
Nou voor 185 euro had ik toch wel iets anders verwacht als zo'n belachelijk saaie show.
Zijn er nog meer mensen die hier een negatieve show van Apassionata hebben gezien??
Re: Apassionata
Ik heb hem niet gezien, maar ik ga ook niet zulke belachelijke bedragen neertellen om een paar knollen een dansje te zien doen. Dan kan ik net zo goed naar de plaatselijke kinderboerderij gaan, is nog gratis ook.
Waarom was de show dan belachelijk saai volgens jou?
Waarom was de show dan belachelijk saai volgens jou?
Dat slaat natuurlijk weer nergens op, dat blijft een kwestie van smaak. De ene gaat naar een paardenshow, de ander gaat naar 22 mannen kijken die achter een bal aanrennen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ten eerste interreseert het me niet wat het kost.
Ten tweede waren de opvoeringen niet veel beter dan in een kerstcircus,waar ze ook met paarden werken.
De zaal begon op de helft van de show al leeg te stromen,omdat sommige van de uitvoeringen echt helemaal nergens op sloegen.
Het is dat mijn dochter paardengek is anders had ik er ook achter aan gegaan.
Tevens hadden de kaartjes net zo goed 20 of 25 euro mogen kosten voor zo'n show.
Het is dat je niet mocht filmen daar,anders had ik mischien nog wel via beeld kunnen laten zien hoe saai het was.
Ten tweede waren de opvoeringen niet veel beter dan in een kerstcircus,waar ze ook met paarden werken.
De zaal begon op de helft van de show al leeg te stromen,omdat sommige van de uitvoeringen echt helemaal nergens op sloegen.
Het is dat mijn dochter paardengek is anders had ik er ook achter aan gegaan.
Tevens hadden de kaartjes net zo goed 20 of 25 euro mogen kosten voor zo'n show.
Het is dat je niet mocht filmen daar,anders had ik mischien nog wel via beeld kunnen laten zien hoe saai het was.
Heb ik geen beeld voor nodig, dat had ik u zo ook wel kunnen vertellen. Had naar het kerstcircus gegaan, was u niet zo zuur op dit moment, en had u toch paarden gezien
Ja,was ik daar maar eerder achter gekomen.
In ieder geval een les voor de volgende keer denk ik maar.
In ieder geval een les voor de volgende keer denk ik maar.
Ik hoor van iedereen dat het super is
en ik ga dan ook met kerst er naar toe
Maar ben benieuwd hoe het is.
dit is de eerste negatieve reactie die ik lees eigenlijk.
Wat vond je dochter ervan?
en ik ga dan ook met kerst er naar toe
Maar ben benieuwd hoe het is.
dit is de eerste negatieve reactie die ik lees eigenlijk.
Wat vond je dochter ervan?
heb nog wat gezocht en idd wel meerdere negatieve reacties gelezen
Ik ga toch wel twijfelen
Ik ga toch wel twijfelen
Zijn 29 december naar Apassionata geweest met 2 volw en 2 kids a 225 euro. Conclusie: een absolute afrader! De show was werkelijk vreselijk slecht. Ronduit amateuristisch. Heb vele paardenshows gezien en dan grotendeels uitgevoerd door amateurs welke vele malen beter werden uitgevoerd dan deze zgn profs. Echt, vele onderdelen van deze show zou ik in een week tijd met de plaatselijke manege beter kunnen uitvoeren. Sommige op dit forum hebben het over een kwestie van smaak maar dat gaat hier echt niet op. Dit is een in elkaar gedraaid showtje met voor 75% amateurs of iig amateuristisch uitgevoerd. Jammer voor mijn oudste zoon die de kaarten voor kerst aan het gezin gegeven had. De twee jongste kids van 9 en 11 vonden het wel leuk, alhoewel de 11 jarige er wel aan toevoegde: papa eigenlijk kun jij veel beter rijden. En neem van mij aan dat ik geen van Grunsven heet!
Ook wij zijn 26 december met 4 man sterk in de RAI geweest bij Apasionata.Als sardientjes in een bloedhete hal naar een show kijken waarvoor ze de week ervoor waren begonnen met oefenen. Althans zo leek het. Diep, diep droevig. Dat je beesten niet altijd in de hand hebt, ok daar zijn het beesten voor, maar als danseressen naar elkaar moeten kijken wat ook al weer de volgende beweging moest zijn en elkaar maar een beetje nadoen, heeft het meer weg van een toneel avondje op school.
Ook mijn dochter is paarden gek maar zelfs die had het wel gezien in de pauze.
Zoals de spreekstalmeester al zei aan het begin (overigens 20 minuten te laat), was Lorenzo waarschijnlijk het hoogtepunt van de show en daar had hij gelijk in. Helaas duurde dit maar tien minuten.
Zonde van het geld.
Ook mijn dochter is paarden gek maar zelfs die had het wel gezien in de pauze.
Zoals de spreekstalmeester al zei aan het begin (overigens 20 minuten te laat), was Lorenzo waarschijnlijk het hoogtepunt van de show en daar had hij gelijk in. Helaas duurde dit maar tien minuten.
Zonde van het geld.
-
Ik ben vandaag naar Apassionata geweest, zag de reacties en had al gelijk mijn twijfels....
Het vreemde is dat die slechte reacties niet overeen komen met de werkelijkheid. De show was adem benemend en spectaculair, ik hield me hard soms vast met de dingen die men uitvoerde!!!!
De paarden alleen al waren prachtig mooi om te zien.
60 euro is veel, maar heb waar voor me geld gekregen... Als je van paarden houd, en een spectacel en je wil 3 uur lang zitten is het zeker een aanrader.
Hou je dr niet van, is het ja zonde van je geld duz doe het niet omdat je een ander wil plezieren,
en betreft de show helemaal top wat ik daar heb gezien doe ik ze niet na....
In een woord Fantastisch
Het vreemde is dat die slechte reacties niet overeen komen met de werkelijkheid. De show was adem benemend en spectaculair, ik hield me hard soms vast met de dingen die men uitvoerde!!!!
De paarden alleen al waren prachtig mooi om te zien.
60 euro is veel, maar heb waar voor me geld gekregen... Als je van paarden houd, en een spectacel en je wil 3 uur lang zitten is het zeker een aanrader.
Hou je dr niet van, is het ja zonde van je geld duz doe het niet omdat je een ander wil plezieren,
en betreft de show helemaal top wat ik daar heb gezien doe ik ze niet na....
In een woord Fantastisch
Lijkt mij ook erg saai om naar heen en weer lopende paarden te kijken.
Daarom ga ik er sowieso al niet heen.
Wat dacht u wat er zou komen? Dat ze zouden zingen? Kunstjes vertonen? Door een brandende hoepel springen? Salto's?
Ik vind sowieso dat men niet met dieren moet spelen op die manier.
Daarom ga ik er sowieso al niet heen.
Wat dacht u wat er zou komen? Dat ze zouden zingen? Kunstjes vertonen? Door een brandende hoepel springen? Salto's?
Ik vind sowieso dat men niet met dieren moet spelen op die manier.
-
Tjonge, wat een azijnpissers zitten er tussen. Als je niet gek bent van paarden moet je vooral thuisblijven, en als je wel gek bent van paarden amuseer je je kostelijk, net als mijn dochter, mijn vrouw en ik. Als je een nuchter en goed onderbouwd punt van kritiek wilt aanvoeren, dan kan dat uiteraard ook bij Apassionata, maar maak alsjeblieft dan wel een onderscheid tussen de show (++), de paarden (+++) en de service van de RAI (---).
Mijn mening: een enkel onderdeel, zoals die met de brandende bollen, vond ik niet leuk, eigenlijk wel een beetje zielig voor de paarden, de paarden zelf zijn beeldschoon, en uitermate aaibaar, als je de moeite neemt om tot het einde te blijven.
Grote minpunten scoren de dames en heren van de RAI. Verkeerstoevoer was schandalig geregeld, tov andere evenementen ondanks dat vandaag naast Apassionata ook een zekere J. Smit een optreden gaf. Parkeren voor € 14 is ronduit schandalig!!! Dit heeft niets meer met klantvriendelijk handelen te maken, dat mag duidelijk zijn.
Dan het belachelijk kleine aantal opengestelde toiletten maakte dat een deel van de mensen nog in de rij stond voor hun behoefte toen de show alweer zou moeten beginnen. Gelukkig hield de uitmuntende spreekstalmeester er rekening mee, en begon wat later. De tweede act van Lorenzo heb ik echter evengoed voor de helft gemist. SCHANDE RAI!!! Ik hoop daarom ook dat de volgende keer de prachtige Apassionata show naar een andere locatie kan verhuizen, want in Amsterdam maken ze er weer een puinhoop van.... Jammer.
Mijn mening: een enkel onderdeel, zoals die met de brandende bollen, vond ik niet leuk, eigenlijk wel een beetje zielig voor de paarden, de paarden zelf zijn beeldschoon, en uitermate aaibaar, als je de moeite neemt om tot het einde te blijven.
Grote minpunten scoren de dames en heren van de RAI. Verkeerstoevoer was schandalig geregeld, tov andere evenementen ondanks dat vandaag naast Apassionata ook een zekere J. Smit een optreden gaf. Parkeren voor € 14 is ronduit schandalig!!! Dit heeft niets meer met klantvriendelijk handelen te maken, dat mag duidelijk zijn.
Dan het belachelijk kleine aantal opengestelde toiletten maakte dat een deel van de mensen nog in de rij stond voor hun behoefte toen de show alweer zou moeten beginnen. Gelukkig hield de uitmuntende spreekstalmeester er rekening mee, en begon wat later. De tweede act van Lorenzo heb ik echter evengoed voor de helft gemist. SCHANDE RAI!!! Ik hoop daarom ook dat de volgende keer de prachtige Apassionata show naar een andere locatie kan verhuizen, want in Amsterdam maken ze er weer een puinhoop van.... Jammer.
-
de reden dat ik er heen ging was omdat ik paarden leuk vind, zijn mooie dieren.... Heb me ogen uitgekeken, en jah sommige dingen vond ik ook best zielig zoals vuurwerk, of metr fakkels op het paard zitten ! ! !
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je moet kijken wat men bereikt heb qua relatie met de paarden, ik heb een paard en ik wou dat ik kon wat hun doen, de kunst om je paard trouw te laten volgen zonder ook maar aan te raken! dat me paard begrijpt als ik op een bepaalde manier aan de teugels trek dat hij gaat steigeren....
Die mensen hebben veel werk erin gestoken, en ik geloof dat paarden net als mensen weigeren als ze iets niet willen... Doet mijn paard in ieder geval wel.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je moet kijken wat men bereikt heb qua relatie met de paarden, ik heb een paard en ik wou dat ik kon wat hun doen, de kunst om je paard trouw te laten volgen zonder ook maar aan te raken! dat me paard begrijpt als ik op een bepaalde manier aan de teugels trek dat hij gaat steigeren....
Die mensen hebben veel werk erin gestoken, en ik geloof dat paarden net als mensen weigeren als ze iets niet willen... Doet mijn paard in ieder geval wel.
Wat is er zielig aan rijden met fakkels? Net of ze die beesten ermee roosteren. Wat veel en veel erger is, is dat ze de paarden 3 kilo staal in hun mond boren om er vervolgens met 20 bijzetteugels aan gaan zitten zagen. En daarbij ook nog bij elke stap met sporen in hun flanken porren en klappen met de zweep geven. Dat ging er bij mij echt niet in. De blikken in de ogen van die Friezen zeiden genoeg.
De IJslanders vond ik erg goed, Lorenzo ook en de kleine Shetlander. Die paarden werden tenminste met respect behandeld, dat straalde er meteen vanaf. Het ging meteen een stuk relaxter.
Verder vind ik het ook echt een schande dat ze hier in totaal 65 euro voor vragen en dan nog 14 euro voor het parkeren. Wat bij ons ook niet vlekkeloos verliep door het concert van Jan Smit, waardoor we ook eens een half uur te laat kwamen. De service van de Rai, was zoals hierboven al vaak vernoemd ronduit bagger.
De IJslanders vond ik erg goed, Lorenzo ook en de kleine Shetlander. Die paarden werden tenminste met respect behandeld, dat straalde er meteen vanaf. Het ging meteen een stuk relaxter.
Verder vind ik het ook echt een schande dat ze hier in totaal 65 euro voor vragen en dan nog 14 euro voor het parkeren. Wat bij ons ook niet vlekkeloos verliep door het concert van Jan Smit, waardoor we ook eens een half uur te laat kwamen. De service van de Rai, was zoals hierboven al vaak vernoemd ronduit bagger.