LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goed uiteinde en een nog beter begin!
Goed uiteinde en een nog beter begin!
Voor iedereen die ik persoonlijk ken en ook voor degenen die ik niet persoonlijk ken:
Een gezellige jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2006. Gezondheid, geluk en alles wat wenselijk is!! In alle opzichten!
Een gezellige jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2006. Gezondheid, geluk en alles wat wenselijk is!! In alle opzichten!
Re: Goed uiteinde en een nog beter begin!
Iedereen ( op de top van Dexia en een paar "kromme" rechters na ) het zelfde gewenst !
Elias.
Elias.
Allemaal ,
Unne gooie roetsj in ut nieë jaor.
en een succesvol 2006 toegewenst.
Vrgr pewi
Unne gooie roetsj in ut nieë jaor.
en een succesvol 2006 toegewenst.
Vrgr pewi
-
Van hieruit ook een hele gezellige jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar toegewenst voor allen.!!!!
Liefs
Ad en Wouter
Liefs
Ad en Wouter
Al reageer iech neet altied op alles iech lees ut wel met veul aondach! Iech betaol geijn kloete mie aon dexia en laot ut auch op un rechzaak onkoume um minimaal de inlek truk te kriege! bedaank die hards veur ut in leve houwe vaan ut forum en ederein un hart oonder de reem te steke! unne gooije roetsj en veul succes en rechtvaardigheid in 2006
Vroeger ben ik ook rechter geweest!Geplaatst op 31 Dec 2005 13:55 door Elias
--------------------------------------------------------------------------------
Iedereen ( op de top van Dexia en een paar "kromme" rechters na ) het zelfde gewenst !
Elias.
Ja, en ik ook langer...
Iedereen,( behalve alle leaseoplichters, die mogen van mij allemaal de ****** krijgen) en zeker alle slachtoffers van de leaseoplichting een prettige jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2006 gewenst.
-
Beste mensen,
Goed of slecht, dik of dun, arm of rijk allemaal een voorspoedig 2006 gewenst en hopende dat we allemaal GEZOND onze centen snel terug mogen krijgen!
Groetjes justice man
Goed of slecht, dik of dun, arm of rijk allemaal een voorspoedig 2006 gewenst en hopende dat we allemaal GEZOND onze centen snel terug mogen krijgen!
Groetjes justice man