Hallo,
Heeft iemand al ervaringen met Internetplusbellen van KPN?
Johnnie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] internetplusbellen van KPN
Re: internetplusbellen van KPN
Ik heb het pakket nu drie maanden ongeveer (vanaf aug.) en ik ben er zeer te spreken erover goede kwaliteit gesprekken nette snelheid met internet
Re: internetplusbellen van KPN
Ik heb sinds 12 november InternetPlusbellen van KPN en merk nauwelijks verschil met mijn oude KPN telefoon abonnement.
Soms heb ik wel eens last van een echo en soms heeft degene waar ik mee bel last van een echo. Dit is echter niet echt storend.
Het is wel aangenaam dat je (tijdens de tijden waarvoor je extra betaald) onbeperkt zonder extra kosten (binnen Nederlan) kunt bellen.
Ook het gebruik van internet gaat voortreffelijk met mijn InternetPlusbellen-Go abonnement van Euro 29,95.
M.vr.gr.
Willem
Soms heb ik wel eens last van een echo en soms heeft degene waar ik mee bel last van een echo. Dit is echter niet echt storend.
Het is wel aangenaam dat je (tijdens de tijden waarvoor je extra betaald) onbeperkt zonder extra kosten (binnen Nederlan) kunt bellen.
Ook het gebruik van internet gaat voortreffelijk met mijn InternetPlusbellen-Go abonnement van Euro 29,95.
M.vr.gr.
Willem
Re: internetplusbellen van KPN
Ik heb het nu een paar dagen en moet zeggen dat het goed bevalt.
Re: internetplusbellen van KPN
Ik heb nu reeds bijna 2 maanden internetplusbellen, ik heb wel enkele problemen.
Af en toe echo, ik nooit, mijn vrouw regelmatig.
experiabox die regelmatig vastloopt. (hierover moet ik nog contact over opnemen dus KPN weet het nog niet. Weet dus ook niet hoe ze het op gaan lossen.
Heb alles zelf geinstalleerd, omdat ik twee weken moest wachten op de gratis monteur, is makkelijk zelf te doen.
verder is de verbinding niet echt snel, maar dat is meer een afstandsprobleem. Jammer dus. Ik hoef ook geen hogere snelheid, want dat is weggegooid geld.
Af en toe echo, ik nooit, mijn vrouw regelmatig.
experiabox die regelmatig vastloopt. (hierover moet ik nog contact over opnemen dus KPN weet het nog niet. Weet dus ook niet hoe ze het op gaan lossen.
Heb alles zelf geinstalleerd, omdat ik twee weken moest wachten op de gratis monteur, is makkelijk zelf te doen.
verder is de verbinding niet echt snel, maar dat is meer een afstandsprobleem. Jammer dus. Ik hoef ook geen hogere snelheid, want dat is weggegooid geld.
Re: internetplusbellen van KPN
1)
Ook ik heb sinds enige tijd (bijna 2 maanden) InternetPlusBellen van KPN. Het systeem heb ik zonder problemen zelf geïnstalleerd. De eerste 2 weken af en toe een lichte echo aan de ander kant van de lijn; voor mij dus niet hoorbaar. Daarna geen klachten/opmerkingen van de andere kant meer.Probleempje lijkt dus opgelost.
2)
Een lichte (niet echt storende brom) in het geluid, maar dat komt waarschijnlijk doordat de heen en terug gaande leidingen naar de Experiabox (heen de KPN lijn en terug de lijn naar mijn huistelefooncentrale) dicht bij elkaar liggen en van slechte kwaliteit zijn (doe het zelf bouwmarkt). De digitale lijn en de analoge lijn storen elkaar dus een beetje. Indien ik de telefoon namelijk rechtstreeks op de experiabox aansluit prima geluid zonder brom. Dit moet ik nog een keer aanpassen. De oorzaak van het probleem is beaamd door KPN.
3)
Het duurt na het kiezen van een telefoonnummer ca. 5 seconden voor ik een oproepsignaal hoor overgaan; dus prima snelheid.
4)
Eén keer, nu bijna een maand geleden, een kleine storing gehad. Het duurde toen bijna 1 minuut (dus veel te lang) voor ik het oproepsignaal hoorde overgaan. Na kontakt met KPN (gratis storingsnummer) was dit probleem na 2 uur opgelost.
Prima systeem en geen echte klachten.
M.vr.gr.
Wilem
Ook ik heb sinds enige tijd (bijna 2 maanden) InternetPlusBellen van KPN. Het systeem heb ik zonder problemen zelf geïnstalleerd. De eerste 2 weken af en toe een lichte echo aan de ander kant van de lijn; voor mij dus niet hoorbaar. Daarna geen klachten/opmerkingen van de andere kant meer.Probleempje lijkt dus opgelost.
2)
Een lichte (niet echt storende brom) in het geluid, maar dat komt waarschijnlijk doordat de heen en terug gaande leidingen naar de Experiabox (heen de KPN lijn en terug de lijn naar mijn huistelefooncentrale) dicht bij elkaar liggen en van slechte kwaliteit zijn (doe het zelf bouwmarkt). De digitale lijn en de analoge lijn storen elkaar dus een beetje. Indien ik de telefoon namelijk rechtstreeks op de experiabox aansluit prima geluid zonder brom. Dit moet ik nog een keer aanpassen. De oorzaak van het probleem is beaamd door KPN.
3)
Het duurt na het kiezen van een telefoonnummer ca. 5 seconden voor ik een oproepsignaal hoor overgaan; dus prima snelheid.
4)
Eén keer, nu bijna een maand geleden, een kleine storing gehad. Het duurde toen bijna 1 minuut (dus veel te lang) voor ik het oproepsignaal hoorde overgaan. Na kontakt met KPN (gratis storingsnummer) was dit probleem na 2 uur opgelost.
Prima systeem en geen echte klachten.
M.vr.gr.
Wilem