LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent mijn probleem met UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
helma

Wie kent mijn probleem met UPC

Ongelezen bericht door helma »

Ik heb in mei 2004 een overeenkomst gesloten met UPC ze hadden toen een aanbieding dat er geen installatiekosten € 59.95 werd berekend.Wel werd dit bericht vermeld op de facturen die ik dus niet heb betaald.Tot deze week ik werd plotseling afgesloten van het internet omdat die factuur van € 59.95 nog niet was betaald inmiddels waren er ook al herrinnerringskosten in rekening gebracht.Op mijn vele brieven werd nooit gereageerd.Na vele om zwervingen kreeg ik toch iemand aan de telefoon die iets meer wist van de factuur.Volgens hun was het installatiepakket ook niet in rekening gebracht maar waren dit de kosten voor het bezorgen van het pakket en je raad het al dit was € 59.95.wie word hier nu bedonderd ze geven er gewoon een andere draai aan om toch het bedrag te innen.Wie kent mijn probleem ik hoop dat er veel gereageerd word zodat ik sterker sta met mijn bewering mocht het tot een rechtzaak komen.Verder wens ik iedereen een fijne jaarwisseling toe.

Beowulf

Re: Wie kent mijn probleem met UPC

Ongelezen bericht door Beowulf »

59,95 voor het bezorgen van wat??
Als het alleen een modem is welke door de TPG door de deur wordt geschoven dan hebben ze toch een probleem.

helma

bezorgen van het modem door een koerier.

Beowulf

Heb jij gevraagd of zij het modem per koerier willen sturen??ik denk het niet.
Of was het een wagen van TNT mischien.

helma

Je snapt het al ik heb niet om een koerier gevraagd.Werd gestuurd door upc

Beowulf

Als je alle brieven nog heb,en ze hebben op geen enkele manier hierop gereageerd,dan zijn zij toch echt fout.
Je hebt kenbaar gemaakt dat je het niet eens bent met het bedrag.
Trouwens 59,95 vragen voor het bezorgen van een klein doosje is sowiezo al belachelijk hoog.Als je naar de tarieven van tpg post kijkt staat dit niet in verhouding tot.
Tpg post bezorgd ook binnen 48 uur en dat kost maar 5,50.
Gewoon je poot stijf houden en zonodig voor laten komen.
Ze hebben geen enkele poot om op te staan.
En ik denk dat als er een incassoburo of rechtbank aan te pas gaat komen,en ze de naam UPC zien staan,dat deze linea recta weer retour wordt gestuurdt naar de afzender.

esli

Ongelezen bericht door esli »

Leg het voor boj www.boycot.nu

Har

Ongelezen bericht door Har »

Het is geen probleem met UPC, gewoon contact opnemen met de helpdesk( het bekemde 0900 nummer) en de zaak doornemen, de oplossing dient zich vanzelf aan.

Vragende mensen worden geholpen :wink:

helma

beste Har dat is dus ook een probleem vragende mensen worden niet geholpen heb dat allang geprobeerd.hun willen het gelijk aan hun kant hebben.

Hasjroker

Ongelezen bericht door Hasjroker »

Doe gewoon geen zaken met UPC Die lui bedonderen je alleen maar. Je kunt beter voor een andere provider kiezen. Ik heb al jaren XS4ALL en nooit geen problemen.

theant

Ongelezen bericht door theant »

Ook ik ondervind grote problemen bij upc heb slechts een week die rotzooi in huis gehad maar niets werkte heb gelijk opgezegd,heb me suf gebeld naar dat betaal nummer maar er is daar geen enkele medewerker die ergens verstand van heeft, of je fatsoenlijk kan helpen wat ze wel kunnen is rekeningen sturen voor iets dat al weer terug gestuurd is naar die club niksnutten.Ze zouden zich diep moeten schamen om een produkt van internet en telefonie in de markt te zetten wat totaal niet voldoet en niet werkt.
Het word tijd dat die lui eens aangepakt worden door een of andere consumentenclub want het loopt de spuigaten uit zoals ze bij upc met hun klanten omgaan en geld innen voor iets wat totaal waardeloos is ik ben dan ook heel kwaad op die club en ik hoop dat we met allen die dit ook ondervinden die gasten aan gaan pakken.

n kemperman

Ongelezen bericht door n kemperman »

ook ik heb een conflict met UPC,ik was afgelopen julli na altijd klant bij kpn geweest te zijn over gestapt naar upc, ik dacht dan neem ik meteen ook internet had ik nog nooitgehad chello en telefonie zou voor 24,95 zijn, dus ik dacht dan ben ik voor deliger uit als bij kpn, op al mijn rekeningen heb ik nog nooit 24,95 aan getroffen want weet je wat ze ook nog doen zonder toestemming ,elke maand kabel tv op de rekening zetten,ik ben door hun helemaal in de problemen gekomen
50,00 euro voor het kastje,39,95 voor het pakket afgeven,toren hoge hoge bel kosten, ik heb inmiddels een schuldsanering vanaf 24 oktober
van af die tijd is mijn bewindvoerster en ik constant bezig om met hen contact te nemen via brieven en met de medewerkers zelf, om de rekenig te sturen van nu, elke keer weten ze van niets, en krijg op de brieven ook geen antwoord nu zijn we al vier maanden verder en het bedrag is weer flink opgelopen,ik heb ook gevraagt kabel tv als vanouds te betalen kon ook niet, stuurde ze een brief voor nieuwe klant voor kabel tv hoe kun je nu nieuwe klant worden als je al 16 jaar kabel bij hen heb,kan mij iemand een tip geven want ik ben helemaal overnieuw begonnen en mag geen schulden meer maken,maar door hen zit ik dadelijk weer in de problemen. help :cry:

n kemperman

Ongelezen bericht door n kemperman »

ik was nog vergeten ik maak inmiddels vanaf november geen gebruik meer van hun diensten omdat ik om de haverklap geen internet had en de telefoon lijn helemaal dood was zelfs 112 kon je niet bereiken dan hebben zich toch niet aan de contractueele beloften gehouden of zie ik dat verkeerd

Moosy

Ongelezen bericht door Moosy »

ja ik heb o0k problemen met upc

Moosy

Ongelezen bericht door Moosy »

oja ben het eens met theant

Gesloten