LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bolletje
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2005 00:07

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Bolletje »

JVS, ik wil even een toelichting geven op jouw reactie.

Lees eerst mijn bericht van 30 november en 23 december over dit onderwerp.
Vanaf 8 september heb ik al geen DSL en voice meer.
Op 8 october heb ik een aangetekende brief verzonden naar TweakDSL, dat ik het contract wil ontbinden wegens het leveren van een wanproduct.
Ik heb ze 3 weken de tijd gegeven om tot een oplossing te komen, maar daar werd niet op gereageerd.
Na 2 weken ben ik naar KPN gegaan, ik heb een telefoonlijn
plus ADSL Direct Go aangevraagd.
Dat was binnen 2 weken geregeld, ik kon zelfs mijn telefoonnummer behouden.
Maar TweakDSL gaat daar niet mee accoord, ik moet het contract gewoon afmaken, ook sturen elke maand nog steeds een rekening.

Nu kom ik bij jouw vraag JVS:
25 November kreeg ik een brief van TweakDSL.
Deze brief heb ik letterlijk overgenomen en op dit forum geplaatst op 26 december.
Dus, ik had vanaf 8 september helemaal geen signaal meer op de lijn staan.
Ik hoop dat het nu duidelijk is JVS.

Als laatste wens ik iedereen een prettige jaarwisseling en een knallend goed 2006!!!
Bolletje

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Jan Post »

Hallo Mede gebruiikers,

Ik wil hier toch even wat dingen vermelden. Ik heb zelf al maanden adsl van Tweakdsl en heb totaal geen problemen en de helpdesk heeft me prima geholpen. Ik blijf ook vinden dat er in verhouding bij Tweakdsl ook vrij weinig problemen zijn. Dit me infra/justitie is natuurlijk erg vervelend en totaal niet nodig geweest :x . In de situatie van Bolletje is het ook erg vervelend en had dit totaal niet hoeven gebeuren. Ik wens je ook veel succes. In de andere situaties moet ik gewoon wel melden dat het gewoon volgens het contract terecht is wat er gebeurt. Ik zie dat jullie wel allemaal lopen te klagen maar dan moet je eerst goed verdiepen in het contract voordat je het tekent

Uit het verhaal van Dancis
Ze hebben een paar maanden geleden afgesloten omdat een betaling uit bleef omdat mijn contact persoon bij de schuldenregeling de rekening te laat had betaald
Dit houdt dus gewoon in dat jij de voorwaarden van het contract niet nakomt en dat ze je dus mogen afsluiten. Wil jij dan verder geen contract meer met Tweakdsl dan zul je gewoon dat jaar moeten uitzitten.

Dus ik hoop er op dat ze het op een rechtzaak laten aankomen , eens kijken wat die zegt over die ''administratie kosten''
Dat zijn gewoon kosten die ze maken personeel etc etc. Dit staat DUIDELIJK in het contract vermeld en is dus volkomen legaal volgens de wet. In dit verhaal blijf ik dus vinden dat de fout ook aan jouw kant zit en niet alleen aan Tweakdsl.

Verhaal Leon

Dit klopt als jij geen zakelijke verbinding bij Tweakdsl hebt afgenomen kun jij de kosten die je gemaakt hebt niet laten compenseren (volgens de Service Level Agreement) (SLA). Dit kan je natuurlijk wel afsluiten maar dan is je verbinding ook gelijk 5 keer zo duur. Voor thuis gebruik is dit totaal overbodig. Voor zakelijk gebruik is dit best te overwegen.

Ik wil even mijn laatste mening geven, over het algemeen is Tweakdsl best een goede provider die goed aan de weg timmert. Tuurlijk zullen er wel klachten zijn maar meer in verhouding tot andere providers? Ik vermoet van niet. Ik blijf er ook bij zeggen Tweakdsl is ook afhankelijk van derden zoals bbned of Tis-whosale . Dat hier soms fouten in gemaakt worden is menselijk. Het is heel erg lastig maar er is vrij weinig aan te doen.

Hooachtend,

Jan Post

Dancis
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 dec 2005 20:03

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Dancis »

even een reactie op jan post ........... dan heb jij waarschijnlijk de algemene voorwaarden ook niet goed gelezen. Want daar staat dat er alleen kosten zijn bij het eventueel HERAANSLUITEN van de verbinding en ik zal even het stukje uit de algemene voorwaarden even quoten.
alsmede de gemaakte administratieve kosten van € 10,-.
En dus niet zoals zij zeggen 60 euro en dan nog even het stukje over de aansluitkosten:
TweakDSL heeft het recht om bij uitblijven van betaling de Internetverbinding op te schorten. Voor het eventueel heraansluiten van de verbinding, wordt een vergoeding van € 60,- in rekening gebracht.


En dat is als je jezelf weer laat aansluiten , maar daar heb ik al geen behoefte meer aan en dat heb ik ze ook gezegd.
Op de laatste nota staat dat ik her aansluitings kosten moet betalen , maar die betaal ik niet omdat ikniet meer aangesloten wens te worden en dan komen ze later met de verklaring :
u heeft deze kosten gekregen omdat u de normale fakturen niet had voldaan.
Daardoor zijn bij ons administratieve handelingen noodzakelijk en gaan uw openstaande betalingen een escalatietraject volgen.
Deze escalatie brengt nu eenmaal kosten met zich mee welke u zeer zeker ook aan ons moet voldoen, of aan Intrum Justitia met de extra kosten die daardoor weer zullen ontstaan.
Dus wie zitten er hier nou te prutsen ??? ikke niet . En zoals al eens terecht is op gemerkt de helpdesk bij tweak komt beloftes niet na en ze spreken elkaar daar allemaal tegen.

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Jan Post »

Het probleem zit hierin. Doordat ''jij'' niet optijd betaald hebt hebben zij bepaalde extra kosten(dan kan het heel goed dat cambrium bepaalde voorwaarden niet is nagekomen) maar dan moet u nog steeds betalen. Deze kosten brengen ze in rekening wat ik vrij rieel vindt. Als dit voor het kanton gerecht komt zit de kans er dus dik in dat de rechter Cambrium hiervoor in het gelijk zal stellen (ps: dit is mijn mening).

Jan Post

Dancis
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 dec 2005 20:03

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Dancis »

Precies dat is jou mening , maar mijn mening is dat ze kosten in rekening brengen die niet in de algemene voorwaarden staan en die betaal ik dus niet.
En er staat op de factuur ook duidelijk her aansluitkosten en die zijn er gewoon niet. Dus ik weet wel zeker dat ik in mijn recht sta.

En de rest betaal ik ook wel , maar alleen dat waar ze recht op hebben. En geen vage kosten die nergens vermeld staan in de voorwaarden.

Dit worden in het algemeen ook wel spook rekeningen genoemd :twisted:

Bolletje
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2005 00:07

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Bolletje »

Hallo lotgenoten
Ik wil even reageren op de bijdrage van Dancis.
Voor je verder iets gaat doen, zou je naar het juridisch loket kunnen gaan (www.hetjl.nl).
Daar kun je een afspraak maken en om advies vragen.
Een eerste afspraak is gratis, laat je daar goed voorlichten.

Jan Post, jij zit ook bij TweakDSL, dus het kan òòk goed gaan.
Maar het probleem is dat je zo afhankelijk bent van zoveel factoren (zoals KPN en BBnet).
Er hoeft maar iets mis te gaan in de ketting en je zit 2 maanden zonder verbinding.
Daarom ben ik naar KPN gegaan, ik zit nu dicht bij de bron.
Het werkt perfect, nooit meer problemen.

Groetjes, Bolletje

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Jan Post »

Er gaan zeker dingen fout maar dit komt voor bij elke provider. In deze situatie leek het net of tweakdsl een slechte provider is. In sommige gevallen gaan er soms dingen fout, echter betwijfel ik of dit in verhouding nou meer bij tweakdsl is dan bij andere providers. Ik wilde gewoon graag een snelle lijn (adsl2+ 24mbit per sec) voor onder de 40 euro. Hier kwam ik dus bij tweakdsl en snelle en stabiele lijn in mijn geval. Ik wens jullie voor de rest veel succes.

Closed?


Hoogachtend,

Jan Post

leonmols
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 nov 2005 12:00

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door leonmols »

Dat er fouten gemaakt kunnen worden, dat ben ik absoluut met je eens. Dat is ook het probleem niet. Het probleem is, m.i. dat als Tweak een fout maakt, zij die vrijwel altijd op anderen afschuiven. En als er iets fout zit bij Tiscali of KPN of BBNed of wie dan ook, kwa infrastructuur beheerder/supplier, dan maakt dat niks uit, want ik heb een overeenkomst met (in dit geval) Tweak, en zij moeten dan maar zorgen dat het opgelost wordt. Als dit echter meer dan 3 maanden duurt, en ze dan nog steeds rekeningen blijven sturen, en vervolgens ook nog eens, ten onrechte, een incassoburo inschakelen, (wat ze ook toegeven dat dat onterecht is), schuiven ze de fout nog steeds af, in dit geval naar het incassoburo.

Inmiddels heb ik alweer een brief van Intrum gekregen, met ALWEER de vraag of IK weer eens even contact wil opnemen, en ik moet dus ALWEER aantonen dat ik creditnota's van Tweak gekregen heb, want zij hebben nog steeds niks van Tweak gehoord dat die vorderingen onterecht zouden zijn. Ja ... EENtje was er volgens hun ingetrokken, de andere niet, sterker nog, er was er alweer eentje bij gekomen.

Kijk volhouden is mooi, maar je kunt het ook overdrijven. En als ik dan zeg dat ze 't maar uitzoeken, en dat ik geen extra kosten noch tijd er meer in ga steken, dan ben ik weer fout, want ik wil niet meewerken....

Ik kan me best voorstellen dat er genoeg tevreden TweakDSL klanten zijn, ik ben er daar echter geen van. Ik denk dat je best een tevreden klant kunt zijn, zolang er niks mis gaat. Gaat het echter mis, dan gaat het ook heel erg goed mis!

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Jan Post »

Dit is opzich ook wel een slechte zaak. Ik zelf heb alleen al een tijd tweakdsl zonder eenige problemen. Heb je er misschien al aan gedacht om cambrium het moederbedrijf telefonisch contact op te nemen. Met een persoon die over de financien gaat? Dit werkt misschien wat makkelijker.

Vriendelijke groet,

Jan Post

leonmols
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 nov 2005 12:00

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door leonmols »

Nee hoor, ik (zelf) ga er geen extra tijd meer in steken.

Ik heb ze verteld dat ze het contract kunnen stoppen "waar de zon nooit schijnt" en dat alle financiele gevolgen die er nog uit voort vloeien, voor hun zijn.
Inmiddels is mijn rechtsbijstandsverzekering ook ingeschakeld, en die hebben een schadeclaim bij hen ingedient.
Zij kunnen wel in hun algemene voorwaarden zetten dat ze niet aansprakelijk zijn voor geleden schade, direct of indirect door het gebruik van hun producten of diensten, maar ze bljven aansprakelijk voor schade die door hun onkunde en/of fouten veroorzaakt wordt.

je kunt van alles in je algemene voorwaarden zetten, maar het nederlandse (consumenten)recht blijft toch van toepassing.

Dancis
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 dec 2005 20:03

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Dancis »

Ik blijf met veel interesse even dit topic in de gaten houden en vooral wat de uitkomste zijn wat betreft leonmols en andere hier. Ze willen niet eens meer in discussie gaan met me want ze hebben alles al doorgestuurd naar intrum justitia (nu wordt ik bang............ NIET dus :twisted: )
Naar aanleiding van uw bericht over de heraansluitkosten sturen wij u deze mail. Er is een fout gemaakt in de facturatie. De berekende hadden eigenlijk administratiekosten moeten zijn ivm het suspenden van de lijn.

Uw rekeningen liggen verder bij intrum justitia, al het verdere contact moet dan ook met hen verlopen. Dus heeft u nog verdere vragen; neem contact op met intrum justitia.
Wij hopen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben..
En dan vraag je dus hoe ze aan die kosten komen en of ze dan kunnen aanwijzen waar het in de algemene voorwaarden staat en dan krijg je dit antwoord.
Goedenavond,

Verdere discussie over deze kosten is zinloos. U heeft deze kosten gekregen omdat u de normale fakturen niet had voldaan.
Daardoor zijn bij ons administratieve handelingen noodzakelijk en gaan uw openstaande betalingen een escalatietraject volgen.
Deze escalatie brengt nu eenmaal kosten met zich mee welke u zeer zeker ook aan ons moet voldoen, of aan Intrum Justitia met de extra kosten die daardoor weer zullen ontstaan.
Hoe zo de boel afgeschuiven

Laat ze maar komen hoor!!

Bolletje
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2005 00:07

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Bolletje »

Ik lees in deze topic over Tweak, dat iedereen al te maken heeft gehad met Intrum Justitia.

Laten we elkaar op de hoogte houden over de gang van zaken.
Bij mij zijn ze nu een rechtszaak aan het voorbereiden.
Ik steek mijn goede tijd niet meer in Tweak, het zijn net een stelletje ambtenaren waar je niet mee in discussie kunt gaan, ze komen alleen maar met hun voorwaarden en daar valt niet over te twisten.
Er word steeds gezegd, “U moet uw contract nakomen”,
( dat contract had ik op 8 oktober al ontbonden).

Net als (leonmols) heb ik door deze ellende veel extra kosten moeten maken, deze probeer ik ook vergoed te krijgen.

Maar ik ga geen rechtszaak beginnen tegen Tweak, ik blijf rustig afwachten, laten zij maar komen!!! :lol:
Tot de volgende keer!!!

Groet, Bolletje

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Jan Post »

Net als (leonmols) heb ik door deze ellende veel extra kosten moeten maken, deze probeer ik ook vergoed te krijgen.
Voor zover, ik weet kunt u nooit deze kosten vergoed krijgen. Dit komt omdat u geen SLA bij cambrium heeft afgenomen.

Jan Post

Dancis
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 dec 2005 20:03

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Dancis »

Zo mijn opzegging is ook gefaxt. Ik betaal waar ze nog recht op hebben en dan maar eens even kijken hoe ver ze willen gaan.......... Ergens in april loopt mijn contract af (ze weten zelfs niet eens de precieze datum te noemen)

Ik ben ondertussen weer terug op mijn oude nestje.............. DEMON dan maar wat meer betalen maar daar heb je al dat gezeik niet. Ik ben toen bij demon weg gegaan omdat tweak toen goedkoper was, wat heb ik daar spijt van gehad zeg 8)

Dancis
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 dec 2005 20:03

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Dancis »

Het word steeds leuker bij tweakdsl :

Goedemiddag,

Inderdaad dient u de heraansluitkosten te voldoen. Dat u niet meer aangesloten wenst te worden is uw eigen keus.
Deze kosten zijn een direct gevolg van danwel betalingen die te lang open hebben gestaan, danwel na veelvuldig spammen van derden.
U heeft een contract met ons afgesloten en dient zorg te dragen voor uw betalingen, wanneer u dit niet doet onderbreken wij de levering van uw verbinding, maar dit betekent niet dat u de daardoor ontstane kosten niet meer hoeft te voldoen.
Dat wij het geheel aan kosten de titel "heraansluitkosten" geven betekent gewoon dat wij de kosten die wij moesten maken om u af te sluiten, de tijd van onze engineer, administratieve rompslomp, etc. samenvoegen onder deze titel.

Wanneer u niet wilt dat er wederom extra kosten bij zullen komen door deze discussie, raad ik u aan om zo spoedig mogelijk alsnog tot betaling over te gaan onder vermelding van betreffend faktuurnummer.


Ik denk dat ik ook maar eens vage benamingen ga nemen voor kosten die ik moet maken voor tweakdsl....... ze kunnen het ook :twisted:

Pietervs
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2006 11:26

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Pietervs »

met belangstelling volg ik de discussie over TweakDSL.
Ik heb vorig jaar een Surf&Bel abonnement afgesloten bij TweakDSL. Bedoeling was om mijn ISDN aansluiting van KPN over te laten zetten naar TweakDSL.
Gevolg was, dat ik vorig jaar 4 maanden zonder werkende telefoon heb gezeten, en nu een ander telefoonnummer heb. Telefonisch contact met TweakDSL leidde iedere keer tot toezeggingen, maar geen werkende telefoonlijn. Uiteindelijk heb ik de betaling van de maand juli terug laten storten, waarna TweakDSL eindelijk wel in actie kwam. Er werd een nieuw modem geleverd en het mijn telefoon deed het eindelijk na nog wat acties van TweakDSL (hoewel zij beweren dat het niet aan hun ligt).
Volgens TweakDSL is mijn hoofdnummer (030-xxx0301) gemigreerd, maar op dat nummer ben ik niet bereikbaar, wel op een van de "subnummers".

Aan de enorme aantallen telefoontjes die ik met TweakDSL heb gepleegd heb ik in ieder geval 1 wijze les overgehouden: wat hun helpdesk beweert hoeft op geen enkele manier overeen te komen met wat de tweede of derdelijns-"service" wil, bedoelt of doet. Ook telefonische toezeggingen van TweakDSL hebben 0 en generlei waarde. Met andere woorden: als je iets van TweakDSL wilt, zorg ervoor dat je het op schrift krijgt, anders vind TweakDSL dat zij op geen enkele manier gebonden zijn aan toezeggingen.

Ook niet als toezeggingen per e-mail zijn gedaan: ik heb de vraag gestuurd of mijn abonnement per 15 februari geporteerd kan worden naar Tiscali. Antwoord per e-mail van TweakDSL: geen probleem, maar je moet nog even een briefje sturen. Ik een briefje gestuurd, krijg ik vervolgens bericht terug dat mijn abonnement per 4 maart overgezet kan worden. Dit geintje gaat mij waarschijnlijk rond de 300 euro kosten (voorwaarden van Tiscali: als zij op de afgesproken datum niet kunnen migreren wordt er 300 euro in rekening gebracht)...

Het zijn een stel prutsers bij TweakDSL, geld is hun enige motivatie en ook het enige waar ze naar lijken te luisteren. Mij zien ze daar in ieder geval niet meer terug.

Bolletje
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2005 00:07

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Bolletje »

Hallo
Ik wil even reageren op de laatste topic van Pietervs.

Jij hebt vorig jaar dus een surf & belabonnement afgesloten bij TweakDSL.
Die fout heb ik ook gemaakt, ik heb ruim 3 maanden moeten wachten op de aansluiting voor adsl en voice.
Toen ik eindelijk was aangesloten had ik de pech dat ik na 2 weken al geen DSL en Voice meer had.
Precies wat jij ook vertelt, de helpdesk geeft adviezen en service van 0,0.
Als je een reactie van TweeakDSL wilt, dan zijn er maar 2 manieren en dat zijn:
Geld terugvorderen bij de bank of een aangetekende brief versturen.
Dan heb je een grote kans dat er word gereageerd.
Via de telefoon, fax of email bereik je niets.
De helpdesk heeft me handen vol geld gekost omdat ik alles via mijn mobieltje moest regelen en dan beweerden ze ook nog dat de fout niet bij hen zat maar bij KPN, BBnet of bij mij.
Ik heb nog veel meer problemen gehad, dat hoef ik verder niet uit te leggen, want daar heb ik op dit forum al voldoende over geschreven.
Weet je wat het ergste is met die gasten, ze gaan de boel verdraaien.
Een voorbeeld:

Ik heb een aanvraag getekend voor een TweakEL PSTN & Bel abonnement op 10 december 2004.
Op 25 november 2005 kreeg ik een brief van TweakDSL, een klein stukje type ik letterlijk over:

Bij het abonnement dat u koos was ook een mogelijkheid om een voice dienst af te nemen.
Dit is echter nooit een bindend onderdeel van het DSL contract geweest.
Wanneer u niet tevreden bent over de levering van onze voicedienst raden wij u aan om deze over te laten zetten naar een andere voiceleverancier.


Ik heb dit bij het juridisch loket laten uitzoeken, daar zeggen ze dat ADSL en Voice gewoon via het internet protocol werkt en daarom ondersteunt dient te worden door TweakDSL.
Dus Pietervs, laat je geen oor aannaaien, ga desnoods naar het juridisch loket en laat je goed adviseren.
Maar die 300 Euro voor Tiscali zou ik nooit betalen of heb je al getekend.
Meestal heb je nog 2 weken bedenktijd zodat je er nog vanaf kunt komen.

Succes ermee !!!!!!!!! :)

Bolletje

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door Jan Post »

Ik heb dit bij het juridisch loket laten uitzoeken, daar zeggen ze dat ADSL en Voice gewoon via het internet protocol werkt en daarom ondersteunt dient te worden door TweakDSL.
Ze ondersteunen die dienst ook wel maar het zal op dat moment in een test-fase. Hierdoor konden er dus storingen voorkomen en daar namen ze geen verantwoordelijkheid voor.

Vriendelijke groet,

J. Post

PE1PQX
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2006 18:24

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door PE1PQX »

Hallo Meneer Post,

Dat een provider nieuwe producten introduceert als allemaal wel mooi en aardig, maar als er NIET bij verteld wordt dat er nog kinder-ziekten in zitten, is de leverancier (in dit voorbeeld dus xDSL/VoiP provider) voor zover ik weet verplicht een werkend product te leveren.
Gebeurt dit niet, blijft de leverancier in gebreke, en mag een contract door de consument worden ontbonden mits een afnemer de leverancier ruim de kans heeft gegeven het probleem op te lossen.
Dit geld niet alleen voor bijv. een garage-houder die een auto levert, maar ook voor een internet/telecom bedrijf die internet/VoiP levert.
Dit valt dacht ik onder consumentenrecht.

Groeten, André

boost
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2005 10:31

Re: Tweakdsl levert niet: toch incassobureau ingeschakeld

Ongelezen bericht door boost »

Hallo,

Even de stand van zaken in mijn dossier:

- Cambrium heeft 3 zaken bij Intrum gestart
- Afgelopen augustus zou in de eerste zaak een deurwaarder "binnen drie dagen" komen met de dagvaarding
- in de tweede zaak is het stil
- in de derde zaak het gebruikelijke: "u heeft getekend", etc. deze loopt nog.

Ik laat de zaken afhandelen door een deurwaarderskantoor.

Geen idee waarom drie keer Intrum ingeschakeld is, concreet is geen actie genomen, alleen wat ge-ping-pong met brieven.

Groet

Bas

Gesloten