LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tent kopen bij www.tent-shop.nl

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Arjen1984

Tent kopen bij www.tent-shop.nl

Ongelezen bericht door Arjen1984 »

Wie heeft er evaring met het kopen van een tent bij www.tent-shop.nl? Het bedrijf is gevestigd in Aalten, dit is geen winkel maar een loods. Daarnaast is het bedrijf niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Is dit een oprecht en eerlijk bedrijf, of raadt u het af hier een tent te kopen?

jbroeders

Re: Tent kopen bij www.tent-shop.nl

Ongelezen bericht door jbroeders »

Is een bedrijf van www.obelink.nl! Obelink is al jaren een bekende speler, ik verwacht wel dat het te vertrouwen is dan!

fleurig

Ongelezen bericht door fleurig »

Ik ben niet bekend met het bedrijf, dus heb ik even die tent-shopwebsite bekeken. Er staat daar op de homepage dat de tenten in hun shop tot wel 60% goedkoper zijn dan dezelfde/vergelijkbare tenten in andere winkels. Nou dat nodigt dan wel even uit om dat te gaan onderzoeken. Binnen 5 minuten was ik erachter dat die uitspraak al niet klopt:

Vergelijk de prijs van de tent Coleman Nevada maar eens met die van de Vrijbuiter.
Op www.vrijbuiter.nl (winkel) kost de tent € 35 en bij www.tent-shop.nl kost de tent € 55.90 Wat nou tot 60% goedkoper? Ze bedoelen vast tot 60% duurder!

Een groot voordeel van een winkel vind ik dat je deskundig advies kunt krijgen en daarnaast kun je alle tenten op je gemak bekijken.

Arjen1984

Ongelezen bericht door Arjen1984 »

Dank jullie wel! Hier kan ik wat mee!

Sandra_Willems

Ongelezen bericht door Sandra_Willems »

Hey,

Afgelopen voorjaar een tent besteld bij www.tent-shop.nl, maar die bleek achteraf niet meer voorradig te zijn. Verder gezocht en heb de tent (zelfs iets goedkoper) gevonden op http://www.tentwebwinkel.nl . Ik weet niet of zij verbonden zijn aan een groot bedrijf, maar de tent werd netjes door DHL binnen 5 dagen geleverd. En heb de tent deze zomer al lekker kunnen gebruiken in Frankrijk!

groetjes,

Sandra

bernard72

Ongelezen bericht door bernard72 »

Had hetzelfde als Arjen en kwam dit forum tegen. Omdat ik toch online wilde kopen ben ik dankzij Sandra bij de tenten webwinkel. Daar kom ik echter helemaal geen contact gegevens tegen, zelfs geen adres of telefoonnummer. Het laatste is voor mij een absolute vereiste als ik ergens online wat bestel. Dus toch maar weer tent-shop gecheckt, deze bleken keurig te reageren via het contactformulier en ook voor de zekerheid nog via de telefoon. Gaven ook eerlijk toe een onderdeel van Obelink te zijn. Heb een coleman Coastline 3 besteld die 2 dagen later ook keurig werd afgeleverd. Deze was overigens ook nog ruim 20 euro goedkoper als bij de andere tenten webwinkel. Tijdens het dramatisch weer tijdens de hemelvaart heeft de tent de eerste regenbuien prima doorstaan. Mijn ervaring bij tent-shop is dus oké, vindt ook mooi dat de artikelen daar een review mogelijkheid hebben.

Gesloten