ik werd begin december gebeld door tele2 mobiel of ik mijn bestaande prepay nr wou overzetten naar tele2 mobiel.
het bellen was aanmerkelijk goedkoper.
dus intresse had ik, maar stelde de vraag via net welk netwerk ik dan ging bellen.
verteldt die dame mij: het mobiele net werk wat wij gebruiken is kpn.
ik zei kunt u dat garanderen? want andere providers hebben hier weinig tot geen ontvanst.
krijg ik vandaag mijn simkaart thuis, met mijn eigen 06 nr van hiprepay.
doe de simkaart in de telefoon en tot mijn schrik zie ik geen netwerk van kpn staan.
met als gevolg weinig tot geen ontvangst.
meteen tele2 mobiel gebeldt, uitgelegdt hoe het zat en dat ik via het kpn netwerk zou bellen.
nou dan was ik verkeerdt voorgelicht en moest ik maar een nieuw prepay pakket kopen van kpn.
en mijn 10 euro beltegoed die ik er bij kocht van tele2 kan ik dus ook niet opmaken omdat de ontvangst knudde is. maar die mag ik wel gaan betalen.
tele2 wil dus van niks weten, ik zit met kosten en een boel drukte omdat ik al mijn nr 's uit het telefoonboek moet sms een dat ik een nieuw nr heb.
maar het mooiste komt nog.
ik sloot begin december ook meteen 1 af voor mijn vrouw, ook op voorwaarde dat ik via kpn zou bellen.
dit werd weer beloofd door die vriendelijke dame.
die komt 7 maart, dit is zo afgesproken omdat mijn vrouw nog een aardig bedragje aan beltegoed heeft staan en deze niet kan meenemen.
daardoor die op een later tijdstip gezet.
die wou ik dus vanmiddag ook meteen annuleren, maar kon dus ook niet.
dus kan begin maart weer een prepay pakket kopen om mijn vrouw bereik baar te houden.
wat is hier aan te doen? welke instantie kan ik hiermee aankloppen?
tele2 zelf kan ik dus niks mee, is ook niet bereid om hier iets aan te doen . het is mijn probleem zeggen de calcentermeisje.
doorverbinden met een afdeling hoofd is niet mogelijk.
kortom...... tele2 is een oridnaire bende die vanalles beloven om klanten te winnen.
ik zit nou met de gebakken peren, veroorzaakt door tele2 en tele2 wil geen tegemoetkoming in de kosten en drukte die ik moet maken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 mobiel. OPLICHTERS!!!
Re: tele2 mobiel. OPLICHTERS!!!
Nogal logisch dat je niet kan worden doorverbonden.
Het calcenter is waarschijnlijk een bedrijf dat voor tele 2 de telefoontjes aanneemt.
Dat is tegenwoordig niets nieuws meer, je krijgt bij sommige bedrijven niemand meer aan de lijn die ook daadwerkelijk voor het bedrijf werkt.
Zodoende kan je niet naar een andere afdeling worden doorgeschakeld,
de mensen die je wel aan de lijn krijg hebben maar een beperkte inzage in jouw gegevens.
Dus kunnen je niet helpen schrijven is nog het enige wat helpt en aangetekend.
Het calcenter is waarschijnlijk een bedrijf dat voor tele 2 de telefoontjes aanneemt.
Dat is tegenwoordig niets nieuws meer, je krijgt bij sommige bedrijven niemand meer aan de lijn die ook daadwerkelijk voor het bedrijf werkt.
Zodoende kan je niet naar een andere afdeling worden doorgeschakeld,
de mensen die je wel aan de lijn krijg hebben maar een beperkte inzage in jouw gegevens.
Dus kunnen je niet helpen schrijven is nog het enige wat helpt en aangetekend.