LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Koffiezetapparaat HD 7632/22

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Verita
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2006 12:02

Philips Koffiezetapparaat HD 7632/22

Ongelezen bericht door Verita »

In november heeft mijn man bij Kijkshop de Philips koffiezetter HD 7632/22 gekocht met de bedoeling deze aan mij cadeau te geven met kerstmis. Dit is ook gebeurd. Een geweldig koffiezetapparaat waar helaas een ding aan ontbreekt, namelijk de mogelijkheid om voor een linkshandige, zoals ik, koffie te kunnen zetten. De vulopening waar het water in moet is erg klein en zit aan de rechterkant waardoor ik er onmogelijk water in kan krijgen. De conclusie is dan ook: ik kan geen koffie zetten voordat eerst iemand anders voor mij het water erin gedaan heeft. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice van Philips en hun geven toe dat aan linkshandige mensen niet is gedacht maar weigeren er verder iets mee te doen. Ze raadde me aan om terug te gaan naar Kijkshop en te proberen om daar verhaal te halen. Kijkshop echter zegt hetzelfde........meteen contact opnemen met Philips want dit is toch een vorm van discriminatie. Zo loop ik dus in een circel. Ik vind het belachelijk dat Philips, een wereldconcern, zich er zo gemakkleijk vanaf maakt. Ik zit nu met een koffiezetter die welliswaar mooi is maar voor mij ook onbruikbaar is. Het koste notabene 70 euro, dus geen kleinigheidje volgens mijn mening.

Zijn er meer mensen die hier last vast ondervinden of weet iemand hoe ik nu te werk kan gaan. Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk "bezeikt" nu Philips mijn klacht zo onproffesioneel afhandeld. :evil:

Alvast hartelijk bedankt.......groetjes Verita :lol:

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: Philips Koffiezetapparaat HD 7632/22

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Veel mensen die linkshandig zijn kunnen best een aantal dingen rechtshandig.
Ik zou zeggen: ga er eens voor zitten en leer om rechtshandig water in dat ding te doen.
Als je je linkerhand ooit verwond betekend dat dat je helemaal niks meer kan.
Lijkt me niet erg prettig ......

Trouwens, als je dat koffiezetapparaat omdraait kun je hem toch van links vullen ......

Misschien simpel gedacht, maar er zijn gewoon meer dingen die alleen rechtshandig te doen zijn: bijv. autorijden. Daarbij zit de versnellingspook ook in het midden :shock: En ja ik weet het, je kan ook een automaat kopen. Dan hoef je helemaal niet te schakelen.

En ik heb een zoon die linkshandig is, terwijl de rest rechtshandig is.
Ik kan dus een aantal dingen zowel links- als rechtshandig.


Lieske (47 jr rechtshandig en inmiddels7 jaar ook linkshandig.)

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: Philips Koffiezetapparaat HD 7632/22

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Beste Verita,

Ik heb hele slechte ervaring met dit koffiezetapparaat. Bij mij kwam er smakeloze koffie uit. Het apparaat is voorzien van een doseermechanisme en een sterkte-knop. Ondanks dat de sterkte knop op de hoogste stand stond, kreeg ik puur water uit dit apparaat. Ik ben teruggegaan naar de winkelier en met een beetje moeite mocht ik een ander apparaat uitzoeken. Op www.kieskeurig.nl staan veel negatieve reacties. Ik vind dat Philips dit apparaat uit de handel moet nemen.

Naast de slechte koffie was de vul-opening id.d. veel te klein (en aan de rechterkant). Ook las ik op die site dat de meeste mensen de kan onhandig vonden. Vond ik ook en het deksel werd snel vies.

Gesloten