Wie ooit aan casema wil beginnen moet daar heeeeel goed over na denken want als je niet stress bestendig ben dan zou ik er niet aan beginnen het begint al bij de monteur maar dan ben je er nog lang niet
Dan kan je bepaalde nummers niet bellen over 4 weken dan kan je weer niet door schakelen dan heb je geruis in de telefoon storende telefoon en dat gebeurd ongeveer 2 a 3 keer in 2 maanden en dan wil je er van af want ze kunnen niet aan de eis doen die ik vraag Want als je een geheim nummer heb zou je zeggen dat het geheim is maar dan sta je wel vermeld als jij mensen belt die nummer weergave hebben
Het is echt een drama ik ben er al zo lang mee bezig het kost 5 jaar korter van je leven zoveel ellende het is gewoon niet normaal er is al een monteur geweest die wist het ook allemaal niet meer
Nou wat moet je daar mee
En ze beloven wel iedere keer dat ze terug bellen maar dat kan je wel vergeten ik heb al 11 klachten brieven geschreven vanaf 17-08-2005
En er is nog niet op 1 gereageerd dat is toch geen service het is niet normaal niet ben ik aan een andere telefoon nummer gekomen dan moet je alblasserdam bellen die geven een andere telefoon nummer ik zeg niet of het help maar daar hoef je niet te wachten en het kost niet zoveel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema drama van het jaar
-
Re: Casema drama van het jaar
vervelend voor je, maar misschien kun je voor ons lezers je verhaal de volgende keer wat gestructureerder opschrijven (met punten en komma's en zo), zodat we het ook nog kunnen volgen.
Overigens bestaan er al een hoop topics over casema en telefonie, dus gebruik de zoekmachine van het forum en plaats je bericht in betreffende draad.
Overigens bestaan er al een hoop topics over casema en telefonie, dus gebruik de zoekmachine van het forum en plaats je bericht in betreffende draad.
Nou ik ben het met je eens casema telefonie is een drama vanaf dag 1.Dan zeggen ze dat ze alle instellingen van kpn overnemen.
Dus alles gaat automatisch en met 0906 en 0909 nrs erbij geblokkeerd.
Want zo was het ook bij kpn.
Maar niets is minderwaar als dat.
Want dan na maand bellen over 0906 nrs die ik geblokkeerd moesten zijnbij aanvang contract dit ivm mijn kinderen.
Nu hebben ze het eindelijk geblokkeerd maar nu kan ik zelfs de klantenservice niet bereiken met mijn huis telefoon omdat die ook geblokkerd staan.
Kan ook niet naar buitenland bellen want dat werkt ook niet.
Dit terwijl ik een Afrikaanse vrouw heb die zwanger is van ons 2de kind en het graag haar moeder wil vertellen.
Klachten indienen heeft geen nut want er gebeurd niets nog erger je krijgt geen antwoord terug zelfs.
Ook als je schriftelijk een klacht indiend werkt het zo.
En als je dat zegt dan zeggen ze ja de afdeling klachten heeft achterstand wel nu naar mijn weten inmiddels dan al 8 weken het zelfde
Ben inmiddels duurder uit aan klantenservice bellen omdat ik dat nu mobiel moet doen.
Niet te betalen meer op den duur.
Als dat ik met kpn had uit geweest en geen gedoe en frustraties aaan mijn hoofd gehad.
Dus alles gaat automatisch en met 0906 en 0909 nrs erbij geblokkeerd.
Want zo was het ook bij kpn.
Maar niets is minderwaar als dat.
Want dan na maand bellen over 0906 nrs die ik geblokkeerd moesten zijnbij aanvang contract dit ivm mijn kinderen.
Nu hebben ze het eindelijk geblokkeerd maar nu kan ik zelfs de klantenservice niet bereiken met mijn huis telefoon omdat die ook geblokkerd staan.
Kan ook niet naar buitenland bellen want dat werkt ook niet.
Dit terwijl ik een Afrikaanse vrouw heb die zwanger is van ons 2de kind en het graag haar moeder wil vertellen.
Klachten indienen heeft geen nut want er gebeurd niets nog erger je krijgt geen antwoord terug zelfs.
Ook als je schriftelijk een klacht indiend werkt het zo.
En als je dat zegt dan zeggen ze ja de afdeling klachten heeft achterstand wel nu naar mijn weten inmiddels dan al 8 weken het zelfde
Ben inmiddels duurder uit aan klantenservice bellen omdat ik dat nu mobiel moet doen.
Niet te betalen meer op den duur.
Als dat ik met kpn had uit geweest en geen gedoe en frustraties aaan mijn hoofd gehad.
-
Ik werk voor Casema.
Krijg ik een klant aan de telefoon die voor de tigste keer een SPOED-monteur langs zou krijgen. Weer geen monteur. De klant is al bijna een week!!! thuis gebleven om de monteurs die zouden komen binnen te laten. Geen monteurs, geen vergoeding voor gederfde inkomsten. Wil die klant, heel terecht, mijn meerdere spreken. Antwoord van mijn meerdere: "Daar werk ik hier niet voor."
Ik heb zelde met zoveel verbazing iemand aan zitten kijken. Hierop werd ik later nog aangesproken ook. Ik moest mij normaal gedragen. Voor mij tien anderen.
Dus, Casema is niet alleen respectloos naar de klanten toe, maar ook naar de werknemers op het call center die alle ellende als eerste te verwerken krijgen als een klant (weer eens) boos opbeld.
Oh ja, ondertussen wordt er wel aan gewerkt om de wachtrijen weg te werken op het call center. Een goed initiatief. Zeker omdat het alle call centermedewerkers €750,00 bonus kan opleveren. Als dat geld nu eens werd gebruikt als compensatie naar de klanten toe...
Krijg ik een klant aan de telefoon die voor de tigste keer een SPOED-monteur langs zou krijgen. Weer geen monteur. De klant is al bijna een week!!! thuis gebleven om de monteurs die zouden komen binnen te laten. Geen monteurs, geen vergoeding voor gederfde inkomsten. Wil die klant, heel terecht, mijn meerdere spreken. Antwoord van mijn meerdere: "Daar werk ik hier niet voor."
Ik heb zelde met zoveel verbazing iemand aan zitten kijken. Hierop werd ik later nog aangesproken ook. Ik moest mij normaal gedragen. Voor mij tien anderen.
Dus, Casema is niet alleen respectloos naar de klanten toe, maar ook naar de werknemers op het call center die alle ellende als eerste te verwerken krijgen als een klant (weer eens) boos opbeld.
Oh ja, ondertussen wordt er wel aan gewerkt om de wachtrijen weg te werken op het call center. Een goed initiatief. Zeker omdat het alle call centermedewerkers €750,00 bonus kan opleveren. Als dat geld nu eens werd gebruikt als compensatie naar de klanten toe...
Precies, je bent niet de 1e Casema medewerker die hier schrijft. Als je op het internet gedeelte kijkt zul je wel wat collega's tegen komen denk ik.
Ik heb nog nooit zo'n doffe ellende meegemaakt als met Casema!
Ik heb nog nooit zo'n doffe ellende meegemaakt als met Casema!
En ze beloven wel iedere keer dat ze terug bellen maar dat kan je wel vergeten.
Hahahaha, dat is nog zo. Gewoon weer naar KPN. Barst maar.
Hahahaha, dat is nog zo. Gewoon weer naar KPN. Barst maar.
Gezien het aantal klanten wat Casema heeft op hun telefonienetwerk (ruim 55000) zijn die paar klachten hier dus een druppel op de gloeiende plaat.
Ik bel al vanaf het begin met Casema en nooit problemen gehad. Monteur was op tijd. En alle instellingen die ik wilde hebben zijn goed gerealiseerd (nr weergave, portering enz).
Kortom een en al lof voor Casema. Ik bel nu lekker goedkoop en krijg daar als toetje gratis internetverbinding bij.
Al met al een besparing van zo'n € 60 pm
Ik bel al vanaf het begin met Casema en nooit problemen gehad. Monteur was op tijd. En alle instellingen die ik wilde hebben zijn goed gerealiseerd (nr weergave, portering enz).
Kortom een en al lof voor Casema. Ik bel nu lekker goedkoop en krijg daar als toetje gratis internetverbinding bij.
Al met al een besparing van zo'n € 60 pm