Ik heb dinsdag 3 jan. aanbieding van Dexia,waarin zij de juridische kosten willen vergoeden.(1000 euro voor dagvaarding,1500 voor dagv.+conclusie v.repliek,2000 voor dagv.+ concl.+conclusie v.dupliek).
Dit voor collectief,voor individueel komt er 500 extra bij.
Zij willen mij tevens,binnen enkele dagen,een formulier sturen,waarin ze de vergoeding hebben berekend,die ik aan de hand v.d. Duisenberg-regeling zou krijgen!!!
Hierop zijn de achterstallige betaling nog niet meegerekend.(ik betaal al zeker 2 jaar niet meer en heb ook nog geen enkele restschuld betaald).
Ik ben eegaleaser en mijn zaak ligt al bijna 2 jaar bij de advokaat.
Alles is geschorst,maar ik ben zeker niet van plan om op deze aanbieding in te gaan.
Ik hou vol tot ik mijn inleg + rente (+ juridische kosten) terug heb.
Zijn er meer mensen die van dit soort aanbieding hebben gehad? en wat doen zij?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aanbod Dexia
Re: aanbod Dexia
Groot gelijk se108163, zo denk ik er ook over. Ik ben voor 100% opgelicht en wil mijn inleg voor 100% terug + rente. bovendien wil ik dat de oplichters hun straf niet ontlopen!
-
Ook ik heb zo'n aanbod gehad en ga er niet op in, heb reeds een zaak lopen tegen zowel Dexia als tegen de tussen persoon
dat was in mijn geval NBF Finance uit valkenswaard
ikke
dat was in mijn geval NBF Finance uit valkenswaard
ikke
Lijken wel testcases van Dexia, om te kijken of dit aanslaat en ze er op die manier mee weg kunnen komen......