LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzeggen Oxxio, kan dat?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Frankie_Thee

Opzeggen Oxxio, kan dat?

Ongelezen bericht door Frankie_Thee »

Hallo!

Ik ben sinds 10 december vorig jaar klant bij Oxxio en ik ben alles behalve tevreden over dit bedrijf en wil graag weer terug naar Essent.
Ik ben echter toendertijd aan de telefoon verleid tot een tweejarig contract. Betekent dit nu dat ik dan niet eerder als volgend jaar december op kan zeggen? Aan de telefoon hebben ze mij toen namelijk verteld dat ik op ieder willekeurig moment op zou kunnen zeggen. In de voorwaarden staat echter dat ze bij voortijdige contractbeeindiging 50 euro in rekening zullen brengen...Vraag me ernstig af of dat bedrag niet opweegt tegen het verlost zijn van het maandelijkse gezeik bij Oxxio!

Alvast bedankt!

Sacha

Re: Opzeggen Oxxio, kan dat?

Ongelezen bericht door Sacha »

Voortijdig opzeggen van OXXIO?
Ik zou zeggen :DOEN.
Die 50 euro is niets in vergelijking met telefoonkosten ,aangetekende brieven , en een heleboel stress.
Heb nu zelf mij contact opgezegd ( ook weer aangetekend) per 5 jan a.s.
Taal nog teken hoor je van .........
Ja, aanmaningen over echt betaalde en op bankafschriften vermelde betalingen.Ik krijg de naam gewoon niet meer uit mijn toetsen. Bah, wat een acociaal bedrijf is dat .
Verder wens ik ieder een goed 2006 , in godsnaam ZONDER (nog een keer dan) OXXIO.

kritisch consument

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Grappig is het dat je ook van Energie Direkt af bent als je ze 50 euro betaalt voor contractbeeindiging. Dat deden wij namelijk ook ! Dat levert ze wel extra geld op; al die klanten die voor 50 euro contractbreuk plegen. Ze zijn wel een melkkoetje kwijt maar dat interesseert hun blijkbaar niets.

HeidiM

Ongelezen bericht door HeidiM »

Ik wil echt iedereen afraden om zaken te doen met Oxxio. Het zijn echt dieven! Ik krijg nog steeds 339 euro sinds 2004! Ik heb meerdere malen per mail en telefonisch gevraagd of mijn verhuizing in 2004 wel goed gegaan was. Ik kreeg daarop een bevestiging dat alles akkoord zou zijn. Helaas is dat niet waar en hebben we onterecht geld betaald en geen stroom gekregen. Gevolg: Met terugwerkende kracht lid van Essent, dus veel geld betalen en mij betalen ho maar.
Dieven zijn het!

reintje vitesse

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Gewoon doen en direct terug gaan. Heb ik ook gedaan en ben nu weer bij Nuon.

Gesloten