het is nog steeds vakantietijd!!
volgende week is alles weer "normaal"
T
en nu stop ik echt met deze idioterie.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Lees alle correspondentie met de advocaat goed door, in mei 2005 hebben we al een schrijven gehad dat de proceskosten mogelijk hoger uitvallen dan strikt genomen noodzakelijk zou zijn. (Duisenbergregeling, daarna individueel overleg van alle 400 gedupeerden) Van geen communicatie met de advocaat is geen sprake.Quote:
Het kan daardoor gebeuren dat uw advocaat er meer tijd aan moet besteden dan hij vooraf dacht. Hij hoort u tussentijds te informeren over extra werk en oplopende kosten. Duurt een zaak langer, vraag uw advocaat dan u regelmatig op de hoogte te houden van de financiële stand van zaken of om u tussentijds declaraties te sturen. Zo houdt u de kosten in de gaten.
Tsja, en wat als die advocaat daaromtrent niet communiceert??
Laten we dan hopen dat jouw vertrouwen niet geschonden wordt anne, hoewel het altijd moeilijk te beoordelen valt of een advocaat goed of slecht is.En Idaho of we een niet al te beste advocaat hebben...... de tijd zal het leren. Ik heb er in ieder geval vertrouwen in.
Anne.
http://www.freewebs.com/platformhollapoelman/Geplaatst op 24 Feb 2005 16:03 door vonkie
Ik heb een restschuld van ongeveer 3.000 euro.Als ik ga procederen ben ik ongeveer het zelfde bedrag kwijt. Wat moet ik nu doen?
Geplaatst op 24 Feb 2005 17:24 door anne_
Probeer in groepsverband te procederen bij de groepen van Ton van Aert, dit kost in eerste aanleg 500 €. Niet geschoten is altijd mis.
[email protected]
Gr. Anne.
Geplaatst op 25 Okt 2004 19:51 door yvonne
Ik ben onlangs bij een advocaat geweest voor mijn 12 jarige dochter die een winstver10dubbelaar heeft afgesloten. Maar omdat wij allebij werken moeten wij de kosten van de advocaat zelf betalen 200 euro per uur. Deze advocaat vond de zaak erg interesant omdat het om een minderjarige ging en mijn man niet had getekend. Nou voel ik me wel erg gediscrimineerd want ik kan niet bovenop de schuld die mijn dochter al heeft meer geld besteden aan advocaatkosten. Dit is toch heel oneerlijk. Je wordt opgelicht en je kan er geen eens wat aan doen. Wie oh Wie heeft nog een laatste tip voor me. Groetjes Yvonne moeder van Stephanie Ik wil iedereen nog bedanken voor de vorige tips, maar helaas ook dit helpt me niet veel. IK HAAT DEXIA
Geplaatst op 25 Okt 2004 23:05 door aert0001
Heb je er al aan gedacht om met een groep mee te gaan? kost minder 500 euro, en je zaak ligt in goede handen,
Ton
Geplaatst op 16 Okt 2004 23:59 door aert0001
Michiel, er zijn geen geheimen, maar kom nou ik voel er ook niet voor om iedere keer de tarieven te verdedigen die iemand anders opmaakt, Pipa dank je voor de bijval jij ziet dit weer beter dan ik, wat is trouwens nu weer TS? maar Michiel, laten we anders ook eens over jou geheimen praten, jij komt ook ongevraagt op dit forum, begin maar met je echte naam, dan weten we in ieder geval wie we zijn.
Ton
p.s. de procedure kost bij de groep 500 euro