LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DVDPerPost.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mpyg23
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 nov 2005 21:29

DVDPerPost.nl

Ongelezen bericht door mpyg23 »

Hoihoi iedereen,

Mijn vraag is of er mensen zijn die ervaring hebben met DVDPerPost.nl
Ik zoek zelf een betrouwbare en goede service van een dvd verhuur bedrijf via internet. Ik zelf ken er 3 dat is dus PlusDVD.nl , MsnDVDClub.nl 2 ervan zijn met ook Game verhuur en zoiets zoek ik dus, maar PLusDVD heb ik al gehad en daar ga ik zelf liever niet bij terug. Dus voor zover ik zelf weet is er eigenlijk nog 1 optie en dat is DVDPerPost.nl maar ja hoe is de service van dit bedrijf en is de kwaliteit van de verhuurde spullen ook goed? Misschien dat er meerdere online service-en zijn graag wil ik dit dan weten.

Met Vriendelijke Groet,

Manuel

linda64
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:33

Re: DVDPerPost.nl

Ongelezen bericht door linda64 »

Hoi
Nou ik zou zeggen alles is goed behalve dvdperpost,die raakt ze altijd kwijt.
En als je ze dan als vermist opgeeft zeggen ze zeur niet en wacht het nog een weekje af.
Daarna krijg je een brief van het incassobureau dat je kunt betalen,dan bel je met het incassobureau die zegd dan weer schrijf maar een bezwaarschrift,en dan krijg je daarna weer een brief van het incassobureau dat je nog 48 uur hebt om te betalen anders(van alles wat rechter beslaglegging enz omdat je volgens hun geen bezwaar hebt ingedient.terwijl ik deze notabene nog aan de telefoon hebt gehad over de brief die ik heb geschreven.
Wie kun je nu nog vertrouwen als het incassobureau je al,voor een leugenaar aanziet??????
Zit al een tijd bij plusdvd en die is perfect.
Ook wel eens iets niet aangekomen moet je een vermissings formulier invullen maar komt altijd zonder problemen goed.
Ik raad aan plus dvd snel en goed zonder probleem.

gr linda

Gesloten