LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GOED NIEUWS OVER OXXIO

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
saurus
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 dec 2005 00:05

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door saurus »

Heb Oxxio oplichtersbende gebeld om een kopie aan te vragen van de tariefwijziging, Ze beloofden mij een kopie op te sturen de zelfde week noch maar we zijn nou 3 weken verder en ik heb noch niks ontvangen :(

Sven.j.a.
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:02

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door Sven.j.a. »

Hallo,
Begin mei krijgt mijn moeder een brief van oxxio dat ze bij hun is en niet meer bij Essent, dit zou door de telefoon, die oxxio met mijn moeder heeft gepleegt hebben geregeld, dat gesprek heeft nooit plaats gevonden.
Ik heb sinds 25 mei 2005 verschillende mail's gestuurd en je krijgt altijd het standaard mailtje terug, we nemen zo spoedig mogenlijk contact met u op!!!???? Op 26 oktober 2005 heb ik de telefoon gepakt en gevraagd wat er aan de hand is, na wat puzzelwerk blijkt, dat mijn moeder jaren terug de stroom van hen kreeg, voor dat het oxxio hete, ze is toen over gestapt naar Essent, tot dat ze bij oxxio haar weer in hun systeem vonden, ze hebben haar er dus nooit uitgehaald, en haar bij Essent, zonder dat ze het wist, weggekaapt. Het was geregeld zei die vrouw aan de telefoon, het was oxxio's fout en alles zou hersteld worden en het geld werdt netjes terug gestort. Op 25 dec 2005 weer 'n mail gestuurd, en je raad het nooit, tot op heden niks gehoord. Wat kan ik hier tegen doen? Rechtsbijstand?

saurus
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 dec 2005 00:05

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door saurus »

Hoi Sven

Dit lijkt mij een zaak voor de Geschillencommisie.
En mischien is het ook verstandig om dit door te geven aan de NMA
zie hier voor de website. http://www.dte.nl

Ik heb zelf nog geen ervaring met de geschillencommisie maar ben dit wel aan het overwegen aangezien ik al 4 brieven heb verstuurd en geen reactie meer krijg van die vervelend Oxxio. http://www.sgc.nl/ zie ook www.geschillencommisie.nl Succes

mnb
Berichten: 146
Lid geworden op: 08 okt 2005 10:33

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door mnb »

Geschillencommissie lijkt enige oplossing om uit de OXXIO ellende te komen
Ik heb ze ook ingeschakeld
veel geduld is nodig, reken op een maand of 7

iloveoxxio
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:53

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door iloveoxxio »

ik vind dat mensen zich zelf aan melden bij een leverancier. Had je je maar niet moeten aanmelden en alsof alles zo goed gaat bij andere leveranciers. doe effe normaal. Oxxio hanteert nog steeds de goedkoopste tarieven en ja er gaat wel es wat fout maar dat is overal waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Ja misschien heeft oxxio een achterstand met de jaarafrekeningen, oxxio is een nieuw bedrijf en ik weet zeker dat het de grootste leverancier wordt van nederland.

ik hou van oxxio nooit problemen mee gehad.

groetjes,

moi

mnb
Berichten: 146
Lid geworden op: 08 okt 2005 10:33

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door mnb »

hmmm :?
ik vind.... is het interessant voor anderen wat ji vindt? NEE voor mij niet
2. je verwacht niet dat het zo'n rotbedrijf is
3. oxxio meldt mensen aan die zich zelf NIET hebben aangemeld
4. we hebben het hier niet over andere leveranciers.
5. Oxxio hanteert nog steeds de goedkoopste tarieven ; dat je daarna dubbel betaald. tja.....

OEF PROEST wil je mijn dossier: 'er gaat wel es wat fout maar dat is overal waar mensen werken worden fouten gemaakt' domme opmerking van onwetend persoon. Hier wordt namelijk moedwillig niet gereageerd omdat dit financieel gunstiger is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Oxxio heeft 3 jaar moedwillige en opzettelijk achterstand met de jaarafrekeningen, om zo veel cash geld te genereren.
7. Oxxio is GEEN nieuw bedrijf; het is een samenvoegsel van allerlei slechte bedrijven

Ik betwijfel ten zeerste of het de grootste leverancier wordt van nederland want de DTE gaat hen aanpakken gezien de talloze klachten en wantoestanden




ik hou van oxxio nooit problemen mee gehad.

groetjes,

moi

Naar boven

iloveoxxio
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:53

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door iloveoxxio »

ik ben geen onwetend persoon ik weet zelfs meer dan je denkt.

en ik kan alleen maar lachen om zulke reacties. hahahhaahhaah. ik vind het zo grappig allemaal. En oxxio is wel een nieuw bedrijf, oxxio heeft enkele bedrijven overgenomen en de administratie van deze bedrijven was niet op orde, oxxio is nu deze administratie op orde aan het maken en ja dat duurt lang.

mnb
Berichten: 146
Lid geworden op: 08 okt 2005 10:33

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door mnb »

Leuk
je zegt dat je niet onwetend bent maar je klinkt niet zo slim

ik wel ik verdien momenteel bakken geld aan oxxio

hoe? da's alleen voor slimmerikken
ik stop met deze onzinnige teksten
de groeten
en stook ze
veel plezier ermee

iloveoxxio
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:53

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door iloveoxxio »

je moest eens weten hoeveel ik verdien

Sven.j.a.
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:02

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door Sven.j.a. »

Veel liefde zal je wel niet krijgen, als je van oplichters houd, of is je papa de baas van dat ongeregeld zooitje daar.....

iloveoxxio
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:53

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door iloveoxxio »

je moest eens weten waar mijn pappa allemaal de baas van is
en liefde, die krijg ik genoeg.....

:P

mnb
Berichten: 146
Lid geworden op: 08 okt 2005 10:33

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door mnb »

niet veel liefde wel veel geld als je het goed aanpakt
of je betaald juist veel als je niet slinks bent

Sven.j.a.
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:02

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door Sven.j.a. »

Je doet maar lekker heen, iloveoxxio, of moet ik zeggen you f**koxxio!!!!!!!!!!!!!!

Harry B.
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 dec 2005 19:51

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door Harry B. »

Hé mnb,

Wat is jouw slinkse methode dan? Je hebt hem hier al eens eerder aangekondigd, maar nooit echt uit de doeken gedaan. Wat levert het op? Tientjes, honderden, duizenden euro's?

Kan ik het ook? En werkt het ook bij andere leveranciers? Want dan heb ik er wel oren naar natuurlijk. 8)

Volgens mij kun je alleen maar geld aan iets verdienen, als je er ook een verbintenis mee hebt. Dus jij moet gewoon nog klant zijn bij Oxxio, of niet?

Is het wel legaal wat je aan het doen bent? Want anders hoeft het voor mij niet zo. Heb geen zin dat ik de Dte of de SGC achter mijn broek aan krijg......

PS. iloveoxxio is een dwaas!

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:58

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door [email protected] »

blij dat er mensen zijn als zadina :lol:

cambuur
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2006 13:49

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door cambuur »

ik heb nog nooit iets van oxxio afgenomen, ik heb ze nooit gemachtigd.en zal beide ook nooit doen maar ik kreeg wel een eindafrekening van ze wat ze ookal even van mijn rekening hadden gehaald.ik heb ze een aantal brieven geschreven dat ik niks van hun afneem maar heb niets terug gehoord, geen enkele reactie.nu heb ik inmiddels drie aanmaningen van i.j, maar deze mensen zijn nog associaler dan die van oxxio[ of zijn het mischien dezelfde].als je ze iets vraagt dan zeggen ze niet op deze toon verder te gaan en gooien zo de hoorn erop. wie kan mij helpen????????????????

demetrius
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2009 09:35

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door demetrius »

Vanmorgen werd door Oxxio van mijn rekening een bedrag afgeschreven van 10,71 euro alszijnde vastrecht.
Ik heb nog nooit iets met Oxxio gehad, heb ze nog nooit gesproken.
Wel werd ik eind augustus gebeld door Essent met een aanbod voor energielevering en omdat Essent ook onze netwerkbeheerder is, was het wel zo gemakkelijk om op dat aanbod in te gaan. Tot dan hadden wij steeds energie van Electrabel, maar die werken met gefingeerde meterstanden en dus loop je altijd achter de feiten aan.
Het afgeboekte bedrag door Oxxio heb ik via de bank terug laten boeken, maar krijg ik die onzin nu iedere maand?
Als ik al die ellende over Oxxio lees op internet krijg ik het spaansbenauwd.

s1991
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2009 21:15

Re: GOED NIEUWS OVER OXXIO

Ongelezen bericht door s1991 »

Je tarieven kunnen en worden alleen omoog gezet bij een variabel contract.
Dus mogen zij dit verhogen of verlagen wanneer zij dit willlen.

Tenzij je een vast contract hebt, dan klopt het inderdaad wat je hierboven zegt.

Met vriendelijke groeten,

S1991

Gesloten