LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MIO 269

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
jos-jan

MIO 269

Ongelezen bericht door jos-jan »

In juni 2005 een MIO 269 (navigatiesysteem) gekocht bij de PDA shop en meteen gevraagde wat te doen bij upgraden. Men zei: einde van het jaar bellen weten wij meer. Heb mij ook geregistreerd bij MIO. Half december zie ik op de side van MIO dat er een gratis upgrade was geweest omdat er een nieuwe MIO 269+ op de markt is gekomen (2 weken nadat ik hem gekocht had). Had kaartje moeten insturen en had gratis (om de klanten die hem pas gekocht hadden te compenseren, van 1 september tot 1 december op de side gestaan) nieuwe gekregen. MIO gemailed konden niets meer voor mij doen, PDA-shop gemailed en gebeld konden in 1e instantie niets voor mij doen, later hebben ze hem er toch opgezet, maar wanneer hij crashed heb ik niets meer (ik heb geen DVD). PDA-shop heeft geen DVD's van MIO ontvangen zeggen ze. Nu kreeg ik een mailtje 3-01-06 binnen en daar vertelde MIO mij dat ik hem denkelijk volgende week kan kopen voor 100 euro. Hoe vindt u dit, een apparaat van meer dan 500 euro en nog geen half jaar oud. ?

reintje vitesse

Re: MIO 269

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Had maar de Mio 168 gekocht. Goedkoper en nooit problemen :lol: :lol:

Guido01

Ongelezen bericht door Guido01 »

als ze geen dvd van mio hebben gekregen hoe hebben ze hem dan opnieuw geinstalleerd?

Math54

Ongelezen bericht door Math54 »

Blijkt dat er al meerdere mensen "ontevreden" zijn met de MIO's.
Ook ik kocht (helaas) in november deze MIO 269 en kon gratis een upgrade krijgen..........GRATIS?????? moest wel aangetekend de alle dvd's opsturen naar die Belgen, kost toch ook weeer een paar euro's, moest v.t.v. ook nog de verzendkosten voor de nog te ontvangen DVD aan MIo-België overmaken, blijkt achteraf dat je om het zooitje te kunnen installeren (en voor het overzetten van MP3) er ook nog een SD-card voor nodig hebt!!! Totale kosten zo'n dikke € 50,-!!!!
Nu, na zo'n 10 keer gebruikt te hebben, is de auto-oplader al stuk (kreeg bij Dixon's wel direkt een nieuwe) maar nu blijkt weer dat de harde schijf rare geluiden maakt!!!! En nu????
Iemand interesse in een MIO 269??????

Gesloten