Op een asociale manier is mijn vrouw vandaag aan de deur
zo ongeveer gedwongen tot het ondertekenen van een
overeenkomst tot levering van gas en elektriciteit door Greenchoice.
Hierbij ging de verkoper geen enkele leugen uit de weg en gedroeg
zich erg opdringerig. In ieder geval was de man niet van plan om
uit de deuropening te verdwijnen tot mijn vrouw iets zou tekenen.
De verkoper heeft mijn vrouw zo ver gekregen om te tekenen door te vertellen dat ze slechts tekende voor een informatieaanvraag voor
alternatieve energie via Nuon. Daarbij durfde hij ook nog te beweren
dat Greenchoise onder Nuon valt en dat er daarom, als we op een later
moment op de aanbieding zouden ingaan, gewoon bij onze eigen vertrouwde leverancier -Noun- zouden blijven.
Toen ik 's avond thuis kwam zag ik dat de verkoper mijn vrouw een contract voor energielevering door Greenchoise heeft laten tekenen.
Daarmee heeft ze ook getekend voor directe afschrijving van kosten van onze bankrekening.
Naturrlijk wil ik deze automatische incasso direct laten blokkeren.
Het is me echter onder niet bekend onder welke bankrekeningnummers Greenchoice opereert. Is iemand daarmee bekend ?
Als dat zo is, kunt u dan in een reactie op dit bericht het bankrekeningnummer vermelden zodat ik dit direct kan laten blokkeren?
Alvast hartelijk dank.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pas op voor verkopers van Greenchoice
Re: Pas op voor verkopers van Greenchoice
Greenchoice Pieter de Hoochweg 111 3024 BG ROTTERDAM Klik hier voor het contactformulier Telefoon: 010 478 2326 Fax: 010 478 1473
Storingsnummer: 0800 9009 (gratis) Rekeningnummer: 5309282 BTW-nummer: NL-811517512 KvK-nummer: 24302685 (te Rotterdam) Klik hier voor de routebeschrijving
Kijk ook op www.greenchoice.nl.
Ik ben al jaren bij greenchoice en heb nog nooit problemen gehad. Ze zijn echt goedkoper dan NUON.
Storingsnummer: 0800 9009 (gratis) Rekeningnummer: 5309282 BTW-nummer: NL-811517512 KvK-nummer: 24302685 (te Rotterdam) Klik hier voor de routebeschrijving
Kijk ook op www.greenchoice.nl.
Ik ben al jaren bij greenchoice en heb nog nooit problemen gehad. Ze zijn echt goedkoper dan NUON.
Gewoon niet in discussie gaan, geen intresse goede ...
-
Aangezien het hier om colportage gaat neem ik aan de de wetgeving van toepassing is. je hebt een afkoelperiode van 8 dagen. Je kan het nog annuleren volgens mij. Ik zou het gewoon op deze manier proberen als ik jou was.