LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Gesloten

Independer versus Consumentenbond

Peiling eindigde op 23 dec 2005 09:48

Geen verschil
0
Geen stemmen
Is gratis een plus ?
1
100%
Beter
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 1

Har

consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Ongelezen bericht door Har »

Radar deelt mede dat Independer de beste website heeft voor de zorgverzekering vergelijkingen, terwijl deze tevens gratis is, dit in tegenstelling tot de betreffende website van de consumenten bond.

Klopt voorstaande , heeft iemand de website van de consumentenbond??.

Independer reageert niet op mijn offerteaanvraag verzoeken.

Stiertje42
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2006 11:58

Re: consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Ongelezen bericht door Stiertje42 »

Hallo Har

Heb ik net een (nieuw) bericht geplaatst hier op deze site over dit zelfde onderwerp, ik was deze van jou nog niet eerder tegengekomen.
Maar ik deel die mening wel, ik vind het belachelijk dat je eerst lid moet worden van de consumentenbond om daar op de site iets te kunnen "doen".

Van die "andere" site weet ik nog niets af want die kende ik nog niet. Ik heb op diverse sites gekeken om erachter te komen werlke verzekering het beste is voor mij, maar ik ben er nog steeds niet aan uit. Ik vind het allemaal maar ingewikkelde materie. Ook als je dingen voor laat rekenen, je moet goed kijken wat je krijgt voor je geld. Toch zitten er vaak kleine verschillen in de aanvullende verzekening en soms kan dat net voor jou heel veel uitmaken.

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Ongelezen bericht door vladja »

Stiertje, ik heb al gereageerd op jouw andere topic. Voor niets op de eerste rang zitten? Op kosten van de wel betalende leden van de Consumentenbond, want zo'n vergelijking opzetten kost geld (manuren). Voor niets gaat de zon op.

Vladja

Arald

Re: consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Ongelezen bericht door Arald »

Onderzoek kost inderdaad geld maar ik betwijfel of de consumentenbond echt faire kosten in rekening brengt. Ik hoorde dat het voor niet leden Euro 10 kost... Dat is wel erg veel voor een vergelijking. Je eventuele besparing ben je zo snel kwijt....

Wat een onzin

Re: consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Ongelezen bericht door Wat een onzin »

Het is wel duidelijk dat Radar een samenwerkingsovereenkomst heeft met independer. Dat de consumentenbond geld vraagt voor de vergelijking is niet helemaal waar, je moet lid zijn van de consumentenbond (online) voordat je er gebruik van mag maken. Ik vindt het niet zo vreemd dat een organisatie iets extra's doe voor haar leden en niet leden dan maar lid moeten worden.
De naam idepender suggereert trouwens onafhankelijkheid, aar zij vangen net zoals andere tussenpersonen geld voor iedere via hun afgesloten verzekering.

bom eronder

Re: consumentenbond en de zorgverzekering vergelijking

Ongelezen bericht door bom eronder »

even gelezen , vergelijk site's de kosten en wat vindt je wat nodig is om te verzekeren, ik en partner hebben geen kinderen onder de 18 en kraamhulp hebben we vast niet meer nodig nou zoek en vergelijk.
er is geen wijs uit te worden en heb bij diverse vergelijkingen ondekt dat er volgens mij een relatie bestaat tussen de zogenaamde beste dael (bij independer) komt altijd weer de zelfde 2 maatschapijen als beste te voorschijn, had ik bij een andere site mijn huidige maatschapij vergeleken en kreeg een betere deal danwel de beste voor ons zeg maar doe je de vergelijking bij die zogenaamde independer altijd weer de zelfde voorgestelde maatschapijen ., dat zet tot nadenken, een ding is zeker we worden genaaid op het leven en niemand doet er iets aan
Wat mij betreft mogen ze die hele regering vierendelen Helpen zal het niet die regering zorgt allen goed voor zich zelf makelijk toch wij betelen met z.n alle ook weer hun premie

Gesloten