LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Har

Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Hoi Forumleden,

Heeft er iemand ervaring met camping de Berckt te Baarlo ( L ), vorig jaar zijn we er geweest en toen vonden we het geheel een beetje chaotich.:

Mini golfbaan niet onderhouden.
Gras maaien s,morgensvroeg om een uur of 8.
Veel bouwactiviteiten voor plaatsten van stacaravans.

Golfzwembad ver van de kampeerplaatsten af, wel een mooi golfzwembad,tevens open gesteld voor kaartjeskopers.

Personeel service gericht

Johannes44

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Sorry Har, ik kan je niet helpen. Ik heb alleen ervaring met Hengelhoef, ook van Oostappen....daar is mijn ervaring nou niet bepaald jofel mee. Slechtes ervice, waardeloos badpersoneel en een ontzettend jong (TE JONG?) animatieteam.
Ik zwijg nu nog maar over de beheerder, die ronduit een dictator was die alleen uit was op jongeren die hij kon wegsturen.

Ik denk dat er geen enkele Oostappen-camping slechter is dan Hengelhoef. Al zijn de voorzieningen op zich er prima!

Har

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Bedankt voor jouw reactie,

Wij willen er met onze 2 kleunkindertjes en de caravan met tentje naar toe gaan in het voorjaar, de camping van de Ooststappengroep in Asten heeft ook al zo zijn problemen.

Ik woon zo.n 50 km1 van de Berckt in Baarlo af en kom regelmatig in de omgeving ervan, ik rij er wel een langs en aan om het complex nogmaals te bekijken.

Gr :)

Johannes44

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

dat kun je t beste doen. Doen wij ook altijd. Ik woon ook 50/60 km. van De berckt haha....

sylvia bakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2005 22:00

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door sylvia bakker »

De berckt is een leuk vakantiepark, alleen gebeuren er momenteel heel veel vreemdedingen. In een maand tijd 5 huisjes/carravans uitgebrand ,(gerucht gaat dat er opzet in het spel is door de oostappengroep zelf.
Wij hebben daar een bungalow en tot de overname was alles goed en gezellig maar nu is het een chaotische puinhoop.
maar ja ga zelf maar eens kijken

joep123
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2005 09:41

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door joep123 »

woon er wel geteld 2 km ervanaf, hmmm ik weet het niet met dit park wat er van moet worden, voorheen was, met nadruk op was het een leuk zwembad, ook buitenbad gedeelte was erg aangenaam en stond goed aangeschreven, nu niets meer, klop t allemaal niet, dat hele zooitje daar

Har

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Ik heb net binnen gekregen de Vakantiebundel van de Oostappen groep, van die groep maken inmiddels 9 parken deel uit.,
zie www.vakantiebundel.info

Ik ben laatst een zondag in het golfzwembad in de Berckt geweest met de kleinkinderen, ik moet er nu ook een dag of 4 met hun en de caravan naartoe, :idea: , ik ben benieuwd. :)

vdmaagdenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2006 08:24

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door vdmaagdenberg »

Wij zijn voor het eerst op zoek naar een camping voor de zomer waar ook honden toegestaan zijn omdat we sinds kort een pup hebben. We willen niet te ver rijden en zitten nu te denken over De Berckt. Maar op de site van de ANWB zijn de mensen al niet zo positief, maar dat zijn vrij oude recenties. En hier is het ook meer negativiteit dan andersom.
Wij zijn al 2 keer eerder op een Oostappen camping geweest en dat is goed bevallen, dat brengt ons zo aan het twijfelen. We hebben 2 dochters( 10 en 11)
Heeft iemand zomervakantie-ervaringen van 2005?

House-Opa
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2006 09:53

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door House-Opa »

Ik zou zeggen prik door alle reacties heen en kom zelf kijken en vorm zo je eigen mening.

ladybird6473
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jan 2006 22:41

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door ladybird6473 »

Wij zijn in 2001 met ons 1-jarige zoontje een weekje op de Berckt geweest. Destijds was het nog van Euroase.
We stonden met eigen caravan in een hoek op een stacaravan-veld.
Allemaal vaste plaatsen. Bij aankomst was 1 gezin van de vaste plaatsen erg vriendelijk en mocht ons zoontje even bij hen spelen.
Onze plek was best privé maar wel met als nadeel dat 1 van de vaste plaatsen achter ons de hele dag de muziek te hard aan had staan. Mijn man is nog vriendelijk gaan vragen of het zachter mocht, maar dat hielp niet echt. De hele dag hollandse hits etc. Dat is niet echt privé meer. We hadden beter op een echt kampeerveld kunnen staan, maar dat was destijds al vol.
We hebben ook gebruik gemaakt van het winkeltje voor verse broodjes
's morgens. En het binnen- en buitenbad hebben we gebruikt. Dat vonden wel wel geslaagd.
Destijds begrepen we wel dat er door een overname ook plannen waren
voor het ruimen van de oudere stacaravans/vaste plaatsen.
We zijn de jaren erna nog wel langs de Berckt gekomen op weg naar
een andere vakantiebestemming en zagen dat de voorkant van het
zwembad nu een soort kasteel geworden is. Maar ja, dat is wat het oog ziet. Onderzoek zelf of het wat is of niet en deel je ervaringen!

Har

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Na mei kan ik er iets over vertellen, dan ben ik erv met mijn kleinkindren een weekje met de caravan geweest.

hamer
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jan 2006 09:49

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door hamer »

Neem met een gróte groep gewoon Kasteel De Berckt aan de overkant. Geweldig!!! :wink:

Har

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Maakt dat kasteel dan deel uit van Camping De Berckt ??? :D :) :P

hamer
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jan 2006 09:49

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door hamer »

nee, dat staat op zich. Kijk eens op ; http://www.kasteeldeberckt.nl/

Har

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Daar kan ik mijn caravan toch niet kwijt, kun je erwel eten???

hamer
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jan 2006 09:49

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door hamer »

ja, maar mi.i. zit dit inbegrepen (verplicht) bij het verblijf aldaar. Mail via de site eens naar Roy, die antwoord snel op je vragen

Har

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Har »

Ik ga mooi naar Camping de Berckt met mij kleinkinderen en wandel het commercieel kasteel wel eens binnen voor een bak koffie.

Bedankt voor de info,s. :)

Rolando
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 apr 2006 23:15

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Rolando »

Ik heb een kasteelchalet geboekt. Kreeg vandaag een brief dat de indeling anders is. I.p.v. 2 slaapkamers ieder met twee eenpersoonsbedden, staan er stappelbedden. Staat verkeerd in de vakantiebundel. Kijk ik op de Internet site staat er nog steeds losse eenpersoonsbedden, ook op de plattegrond van het kasteelchalet.

Staat het nu voor het eerst verkeerd in de folder of ook in de folder van vorig jaar?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Laurent »

Boeking annuleren als hij niet volgens de overeenkomst is.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping de Berckt Baarlo (L) Ooststappengroep

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik ga met 4 kleinkinderen naar de Berckt met caravan en tent.

Ik informeer jullie wel.

Gesloten