LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat is verschil tussen .......

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
reintje vitesse

Wat is verschil tussen .......

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Menzis 3 sterren en Zilveren Kruis 4 sterren. Van beide maatschappijen is dit de hoogste klasse maar waar zit het verschil ? Om alle flauwerds voor te zijn: dat het verschil 1 ster is weten we al maar verder.

senseo

Re: Wat is verschil tussen .......

Ongelezen bericht door senseo »

de ene my is Menzis, de ander Zilveren Kruis? 8)

sorrie kan het even niet laten, forgive me :)

reintje vitesse

Ja senseo, echt slim ben je inderdaad niet :lol: want was dat zo, dan reageerde je pas als je wel het verschil kon uitleggen tussen twee top verzekeringen waarvan de één gewaardeerd wordt met 3 en de ander met 4 sterren :!:

senseo

Ongelezen bericht door senseo »

Ja Reintje! :roll:

Mike en partner

Ongelezen bericht door Mike en partner »

Leg de verschillende voorwaarden / vergoedingen eens naast elkaar.

De inhoudelijke en serieuze reacties die je hier eventueel kunt verwachten zijn toch moeilijk op waarde (objectiviteit in te schatten).

Grote kans dat je straks allemaal reacties gaat krijgen met aanbieders die, naar eigen zeggen, nog beter / goedkoper zijn :!:

Gewoon zelf vergelijken, kom je het verst mee.

Ter info, je praat nu alleen over het aanvullende pakket zonder tandverzekering? Als dat zo is, is Zilveren Kruis sterker op het vlak van cometische (esthetische) chirurgie maar blinkt Menzis weer uit op andere vlakken, het is maar net waar je aanspraak op wilt maken. Dus of concretere vragen stellen of zelf vergelijken.

reintje vitesse

Nou ik ben bij Menzis weggegaan toen ik hoorde dat deze maatschappij artsen een premie geeft als zij goedkopere medicijnen voorschrijven. En wat die sterren betreft dat zie ik net als bij een hotel 4 sterren is toch altijd beter dan 3 :idea: :wink:

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Een 4 sterren zou beter moeten zijn dan een 3 sterren, maar of dit in de praktijk altijd klopt durf ik sterk te betwijfelen.

Sja....

Ongelezen bericht door Sja.... »

Ik vraag me af hoe ze aan die sterren komen?

G7

Ongelezen bericht door G7 »

Ik krijg al een tijdje goedkopere medicijnen en zit niet bij Menzis. Dus andere verzekereraars doen het ook.

Ik zeg altijd wel tegen mijn apotheek, ik wil het proberen, maar als ik er bijwerkingen bij krijg, wil ik weer originele en dat was goed.

Gesloten