![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik en meerdere gebruikers (in mijn naaste kenissenkring al 3) van Loewe televisies (systems) hebben binnen 5 jaar problemen met hun apparaat gekregen. Het zijn meestal dezelfde problemen, zoals de "eindtrap" na ca. 3 a 4 jaar vervangen of in mijn geval ook nog eens een gehele beeldbuis. Het frustrerende is dat dit geen goedkope apparaten zijn ik heb in 1999 voor mijn televisie type Loewe systems Credo ruim 7500 gulden betaald en binnen 6 jaar al reparatiekosten van ruim 645 euro gehad en natuurlijk het ongemak. Het gehele bedrag van de reparatie van de beeldbuis had aanzienlijk hoger kunnen zijn als ik niet rechtstreeks met Loewe Nederland had gebeld voor een coulanceregeling, mijn regionale winkelier wilde mij in eerste instantie de brutoprijs laten betalen, men wist niets van een coulanceregeling. Men keek ook raar op dat we met deze mededeling kwamen, het bespaarde ons toch 40% aan reparatiekosten!! Mijn winkelier heeft wel altijd een Loewe leentoestel ter beschikking gesteld. "maar is dit het recht van de consument? als we niet alert waren geweest dan was er iemand met een leuke bonus naar huis gegaan" Nog steeds ben ik verliefd op het merk Loewe (design) maar je betaald er wel een "dubbele" prijs voor.
Graag jullie reactie.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)