LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe UPC Mediabox
-
Re: Nieuwe UPC Mediabox
Fijnste vooruitzicht, vandaag de box binnen gekregen en morgen ga ik hem aansluiten die mediabox. Dan zal ik er vast ook wel de hele dag mee bezig zijn, kan maar beter vroeg op staan.
Ook ik heb UPC Mediabox gekregen en ook ik zal morgen installeren ... eens kijken als het zoo simpel is als het op papier lijkt en dat ie al op het netwerk kan fuctioneren 9oftoewel al aangemeld is)
Fijn hoor, zo'n box. Binnen een kwartier, volgens de handleiding. Nou, al twee weken en nog steeds niks.
Probleem: ik heb het geluid van m'n tv via de home cinema set van Sony geschakeld. Als ik nou digitale tv wil kijken via de Media Box dan komt het geluid met een seconde vertraging door de speakers. En dat is mega irritant. Ook heb ik geen beeld als ik een eerder opgenomen video wil bekijken. En het geluid loopt niet mee als ik van de ene zender naar een andere zap. Al ruim twee weken bezig en wat zegt UPC dan? Het ligt aan uw home cinema set. Neemt u maar contact met hen op...
Dat apparaat gaat terug; ik heb het helemaal gehad!
Probleem: ik heb het geluid van m'n tv via de home cinema set van Sony geschakeld. Als ik nou digitale tv wil kijken via de Media Box dan komt het geluid met een seconde vertraging door de speakers. En dat is mega irritant. Ook heb ik geen beeld als ik een eerder opgenomen video wil bekijken. En het geluid loopt niet mee als ik van de ene zender naar een andere zap. Al ruim twee weken bezig en wat zegt UPC dan? Het ligt aan uw home cinema set. Neemt u maar contact met hen op...
Dat apparaat gaat terug; ik heb het helemaal gehad!
@Aartjw
Krijg je geluid ook met 1seconden vertragging als je gewoon het geluid van tv volgt (als je digitaal kijkt) ????
als dat ook het geval is dan is het zeker te wijten een de doorvoer van het signaal (dus UPC) anders als het niet geval is kan ik niet anders concluderne dat het idd aan het HC(sony) ligt
Krijg je geluid ook met 1seconden vertragging als je gewoon het geluid van tv volgt (als je digitaal kijkt) ????
als dat ook het geval is dan is het zeker te wijten een de doorvoer van het signaal (dus UPC) anders als het niet geval is kan ik niet anders concluderne dat het idd aan het HC(sony) ligt
Nee, als ik het geluid via de tv laat gaan, dan loopt het wel synchroon. Maar dat wil ik niet, want over de speakers van de hcs klinkt het veel mooier. Het is idd een Sony en ik heb al van alles geprobeerd: scart-kabels andersom aangesloten, tulpstekkertjes aan achterzijde van de mediabox doorgelust naar tv, video omgelust, software update gedraaid, alles op advies van UPC. Maar niets werkte. Het geluid blijft achterlopen en gaat ook niet mee als ik digitaal naar een andere zender schakel.
Misschien moet je diezelfde vraag maar eens stellen op www.htforum.nl.
Bij een forum, speciaal voor dit soort zaken, heb je naar ik aanneem meer kans op een oplossing.
Bij een forum, speciaal voor dit soort zaken, heb je naar ik aanneem meer kans op een oplossing.
Als je op amsterdam afstemt, kun je ook AT5 ontvangen!!!!
Als je op amsterdam afstemt, kun je ook AT5 ontvangen!!!!
-
HIJ WERKTTTT!!!!
Weet je zeker dat je naar het digitale beeld zit te kijken?Probleem: ik heb het geluid van m'n tv via de home cinema set van Sony geschakeld. Als ik nou digitale tv wil kijken via de Media Box dan komt het geluid met een seconde vertraging door de speakers.
Ik heb mijn tv via scart op de dig.tuner aangesloten en het geluid gaat via een digitale verbinding naar mijn HCS. Alles loopt keurig synchroon.
Ik vermoed dat je gewoon analoog zit te kijken en naar digitaal geluid luistert... Want daar zit idd verschil in.
UPC stuurt Mediabox naar huishoudens in de Betuwe (die daar niet om gevraagd hebben) waar helemaal geen digitale tv mogelijk is. Na diverse klachten deelt de helpdesk doodleuk via een mailbericht mede dat vanuit UPC het signaal in orde is. Monteurs die ter plaatse zijn geweest hebben al eerder aangegeven dat digitale tv niet mogelijk is. De helpdeskmedewerker geeft na enig aandringen schoorvoetend toe dat het inderdaad niet mogelijk is.
UPC laat verder niets van zich horen.
Het pakket kunnen ze bij mij komen ophalen.
UPC laat verder niets van zich horen.
Het pakket kunnen ze bij mij komen ophalen.
Heb de mediabox vandaag van het postkantoor opgehaald. Direct toen ik thuis kwam alles aan geloten. Eerst mn dvd-recorder (met tuner) maar ff achterwege gelaten en alleen de tv aangesloten op de mediabox.
Druk de stekker in het stopcontact..... gebeurt er helemaal niks.
Geen (standby)lichtjes, helemaal niks.
Dus ik met de customer service bellen. Na een aantal zaken te hebben geprobeerd kwam de gozer aan de andere kant van de lijn tot de conclusie dat het maar beter was om een monteur te sturen.
Dus ik heb hiervoor maar een afspraak gemaakt voor midden februari.. (moet hier speciaal vrij voor nemen omdat ik overdag aan het werk ben).
Zou ik ook langs een UPC Center kunnen gaan met mn mediabox om op deze manier een wel werkend exemplaar te kunnen krijgen?
Druk de stekker in het stopcontact..... gebeurt er helemaal niks.
Geen (standby)lichtjes, helemaal niks.
Dus ik met de customer service bellen. Na een aantal zaken te hebben geprobeerd kwam de gozer aan de andere kant van de lijn tot de conclusie dat het maar beter was om een monteur te sturen.
Dus ik heb hiervoor maar een afspraak gemaakt voor midden februari.. (moet hier speciaal vrij voor nemen omdat ik overdag aan het werk ben).
Zou ik ook langs een UPC Center kunnen gaan met mn mediabox om op deze manier een wel werkend exemplaar te kunnen krijgen?