LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar zijn ze?????

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door student26 »

Wat een verstand........
Wat een redenatievermogen......
Dat slaat evengoed op je eigen uitspraak.

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Wel....,

Misschien maar goed dat alle reacties van de laatste dagen weggehaald zijn.... :)

Kunnen we met een schone lei beginnen.......

En het houden bij het onderwerp... MLM.

Nogmaals..., iedereen de beste wensen.,......

JvE :)

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door jurrien »

Vreemd, Maar ik zal mij er ook in berusten. Maar opvallend is het wel,weet toch dat deze dingen precies zijn verdwenen die voor een naar mijn inziens oneerlijke tegenstander nadelig waren.

Jurrien

Voor mij tellen in ieder geval de uitspraken van deze persoon
niet meer mee,

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slim »

Rustig hier :D
Ik zou het haast gaan missen...

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Kom je toch weer rellebelen op MLM-forum..... :lol:

JvE

Takketrolletje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:38

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Takketrolletje »

Ik las laatst in "marketwatch" dat er in de VS ongeveer 200.000 miljonairs zijn en dat 50.000 daarvan dat geworden zijn door MLM. Dat is toch niet slecht. Blijkbaar zijn er toch mensen die daar een aardig belegde boterham mee verdienen. Ik heb een buurvrouw die met Herbalife een aardig inkomen verdient. Die heeft er een dikke auto en een nieuw huis van gekocht. Daar werkt ze dan ook hard voor. Ik snap die afkeer van MLM niet zo, het is gewoon een ondernemingsvorm. Laat iedereen lekker zelf weten hoe die zijn geld verdient. Veel mensen in mijn omgeving zeuren ook over die buurvrouw, maar volgens mij zijn ze gewoon jaloers op die dame.

Overigens geloof ik niet dat er geen markt meer is voor mensen die werken met Herbalife en zo. Het aantal mensen met overgewicht in ons kikkerlandje groet nog steeds gestaag, dus markt genoeg lijkt mij :wink:

Wees lief voor elkaar mensen!

Gegroet!

Jan van Eechoud

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Jan van Eechoud »

Hi Takketrolletje........!

Hoe KOM je aan zo'n naam........ :lol:

Zou je de link even willen vermelden..?

Zo te horen is het van MLM mensen die de diepgewortelde ''onzin''verhalen BLIJVEN spuien waardoor ''normale'' MLM-ers steeds weer ''dingen recht moeten zetten''...... :oops:

Vr. gr. JvE


Geplaatst op 09 Jan 2006 20:52 door Takketrolletje

Ik las laatst in "marketwatch" dat er in de VS ongeveer 200.000 miljonairs zijn en dat 50.000 daarvan dat geworden zijn door MLM. Dat is toch niet slecht. Blijkbaar zijn er toch mensen die daar een aardig belegde boterham mee verdienen. Ik heb een buurvrouw die met Herbalife een aardig inkomen verdient. Die heeft er een dikke auto en een nieuw huis van gekocht. Daar werkt ze dan ook hard voor. Ik snap die afkeer van MLM niet zo, het is gewoon een ondernemingsvorm. Laat iedereen lekker zelf weten hoe die zijn geld verdient. Veel mensen in mijn omgeving zeuren ook over die buurvrouw, maar volgens mij zijn ze gewoon jaloers op die dame.

Overigens geloof ik niet dat er geen markt meer is voor mensen die werken met Herbalife en zo. Het aantal mensen met overgewicht in ons kikkerlandje groet nog steeds gestaag, dus markt genoeg lijkt mij

Wees lief voor elkaar mensen!

Takketrolletje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:38

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Takketrolletje »

Ja, geinige naam he.
Ik zal nog even kijken voor die link (die zat in het mailjte van de nieuwsbrief, die ik allang weggegooid heb).

Groeten!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wees lief voor elkaar mensen!
Als jij nu eens begint met het bewijs dat:
Ik las laatst in "marketwatch" dat er in de VS ongeveer 200.000 miljonairs zijn en dat 50.000 daarvan dat geworden zijn door MLM.
Of is lief zijn voornamelijk alles maar goed vinden en vooral je niet storen aan de waarheid. Jan heeft al gezegd dat dit niet klopt.

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Thunder »

@ Takketrolletje
Ik las laatst in "marketwatch" dat er in de VS ongeveer 200.000 miljonairs zijn en dat 50.000 daarvan dat geworden zijn door MLM.
Wat is dit voor onzin??? 200.000 miljonairs in America? In welk jaar was dat? het jaar nul?

Las net ff een raportje van Merrill Lynch uit 2005, dat het aantal miljonairs in Noord America al 2.7 miljoen is en dat er in Africa alleen al 100.000 miljonairs wonen, dus die cijfers van jouw das totale lulkoek. Zeker afkomstig van een MLM praat forum of niet?

En dan nog de bewering van jouw dat 25% van die mensen hun fortuin met MLM hebben verdient???? hou toch op, dat betekent dat meer dan 600000 duizend mensen miljonair zijn geworden met MLM verkopen, alleen al in america? Dit is je vast en zeker wijs gemaakt door MLM aanhangers om zieltjes te winnen.

En nog iets heb je in de fortune 500 of de quote 500 uberhaubt al eens iemand gezien die zijn geld heeft verdient door te participeren in een MLM concept???

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Wat is dit voor onzin??? 200.000 miljonairs in America? In welk jaar was dat? het jaar nul?

Las net ff een raportje van Merrill Lynch uit 2005, dat het aantal miljonairs in Noord America al 2.7 miljoen is en dat er in Africa alleen al 100.000 miljonairs wonen, dus die cijfers van jouw das totale lulkoek. Zeker afkomstig van een MLM praat forum of niet?

En dan nog de bewering van jouw dat 25% van die mensen hun fortuin met MLM hebben verdient???? hou toch op, dat betekent dat meer dan 600000 duizend mensen miljonair zijn geworden met MLM verkopen, alleen al in america? Dit is je vast en zeker wijs gemaakt door MLM aanhangers om zieltjes te winnen.

En nog iets heb je in de fortune 500 of de quote 500 uberhaubt al eens iemand gezien die zijn geld heeft verdient door te participeren in een MLM concept???
Bewijzen van dat verhaal of verhalen had ik ook graag gezien?

Ik heb betreffende story ook eens gehoord, maar daar nooit bewijzen van gezien. En ik ben toch een MLm-er!

In the fortune 500 staan alleen AVON en Sara lee = voormalig eigenaar van Nutrimetics maar geen mensen.

Kijk eens misschien op - hoe heet tie nou, Warren Buffet of zo iets en Pampered Chef. Pampered chef is een MLM bedrijf en Waren een Vastgoed magnaat? Weet het niet zeker, dus pin me niet hierop vast!

Alex van Breemen
www.e-nergetix.be
Laatst gewijzigd door E-nergetix op 12 jan 2006 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Takketrolletje
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:38

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Takketrolletje »

Om misverstanden te voorkomen: ik weet niet zoveel van MLM, had alleen dat artikeltje gelezen. Wist niet dat ik daarom meteen zo besprrongen zou worden. Als ik de reacties hier zo lees, maakt MLM nogal wat emoties los. Ik ken wel een aantal mensen in mjin omgeving die hun inkomen ermee verdienen en ook een aantal die er geld aan verliezen. Ook hebben enkele mensen geprobeerd mij over te halen om ook in zo'n MLM programma mee te gaan doen, maar ik heb daar geen zin in. Ik vind het namelijk nogal raar dat iemand die ontiegelijk laag onderwijs heeft genoten mij komt vertellen dat mijn Ir-titel niet genoeg is om succesvol te zijn in dit leven en dat de enige manier om dat te worden is door te MLM-en. Ik snap dat die mensen erg enthousiast zijn en dat vind ik prima, zolang men mij ook in mijn waarde laat. Daarom geldt er bij mij thuis wel een regel, vanwege het aantal MLM-ers in mijn omgeving: er wordt bij mij thuis niet over gesproken. Ik vind het nameliijk wel hinderlijk dat er een soort zieltjes winnen ontstaat op mijn verjaardagsfeestjes. Sommige mensen zijn zo enthousiast over hun MLM-programma dat ze nergens anders over kunnen praten en werkelijk overal bezig zijn met het proberen werven van nieuwe mensen.

Ik heb wat zitten zoeken en lezen op interrnet over MLM en kwam nogal wat anti-MLM sites tegen. Die mensen voelen zich gedupeerd en zoals in alle zakelijke aangelgenheden zul je onder de MLM-ers ook wel oplichters hebben. Die heb je immers overal. Maar je bent er toch zelf bij als je ergens in stapt. Ik kan me niet voorstellen dat alle MLM-ers oplichters zijn, dan scheer je toch alles over een kam.

Persoonlijk kan het me niet zoveel schelen hoeveel miljonairs er in de US zijn, ik vond alleen die verhouding grappig. Het zal best dat er meer dan 200.000 miljonairs zijn. Ook hoef ik niet zo nodig gelijk te hebben. Dus ik zou zeggen: veel plezier met miljonairs tellen. Ik lees de Fortune of de Quote niet, daar heb ik geen tijd voor en er zijn echt interessantere bladen te lezen.

Gegroet mensen!

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

@thunder,

Sorrie kon het even niet nalaten.
Quote 500 fortune 500
How about good old DONALD TRUMP
Staat redelijk hoog denk ik haha
enne zoals bij letterman te horen was hij zou het zo weer doen.

Liefhebbers kunnen een kopie van een intervieuw met hem krijgen hoor mail me maar

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Fortune500 staat niemand in nee.
In de Forbes 400 ook niet.

@slingerding, wist je dat Bill gates volgend jaar gaat mlm-en? Hij is de IT business zat en de miljarden die hij verdient. Hij gaat liever voor een grijpstuiver mlm-en. Net als Donald Trump, nog zo'n onzin verhaal.
Net als dat verhaal van jou van prof. Verbeke, dat klopt ook niet.

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Thunder »

@ Slingerding

Je wilt beweren dat Donald Trump zijn kapitaal heeft verdient met MLM???

Ik denk dat je hier flink naast zit en dat zijn kapitaal is verworven met vastgoed ontwikkeling en belegginen.

Mocht hij ooit een stuiver hebben verdient met MLM, dan is dat omdat hij een moederbedrijf heeft opgericht.
Hij heeft zijn dollars dan verdient, omdat domme marionetten als u denken dat je miljonair wordt door producten te verkopen via een MLM concept....

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

mail me en ik stuur het artikel toe uploaden gaat hier niet helaas
zeg me anders waar ik het kan uploaden en ik doe dat voor zover mijn pc skills dat toelaten.
Misschien kan alex het op een site zetten anders

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Thunder »

@ Slingerding,

Geef maar de URL, aangezien het met Letterman is moet het ergens online staan...

En anders ff copy pasten in een berichtje hier..

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »


Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@slingerding, iemand heeft een dergelijk artikel hier al eens geplaatst. Klopt niet.
Welke datum is Donald Trump bij Letterman geweest? Of was het toch bij Jay Leno.

Slingerding
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 dec 2005 16:44

Re: Waar zijn ze?????

Ongelezen bericht door Slingerding »

weet ik het bekijk het artikel en maak er maar wat van jij zevenzeikerd.
Jij bent echt vermoeiend hoor maarschalk.
Was het dit of dat.
Sommigen zijn hier daadwerkelijk alleen maar om overal zout op slakken te leggen.
Is het niet inhoudelijk dan wel over de grammatica.
Ik gun je een hoop soulsearching maarschalk.
Echt, en ik hoop dat je dan ooit het inzicht krijgt dat sommige dingen idd grijs kunnen zijn, en dat in wel miljoenen tinten.

Groet Bo
En nu echt laatste post, dus schelden op mij mag maar bespaar je de moeite.

Gesloten