LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasdroger neckerman

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tammy
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2006 14:19

wasdroger neckerman

Ongelezen bericht door Tammy »

Wasdroger gekocht bij neckermann, helaas,na nog geen jaar,wasdroger kapot.Neckerman bellen, die sturen een monteur om het THUIS te komen maken.Dat kan die meneer niet, de motor is kapot,en hij moet m meenemen, en het onderdeel bestellen,eerst zegt hij nog dat ie m hier kan laten,het ding maakt alleen onnoemelijk veel lawaai.vijf minuten later moet hij het echt meenemen,maaaaaar, over zes weken hebben we onze droger weer terug.als hij het na zes weken niet gemaakt heeft, kunnen we neckerman bellen, krijgen we een hele nieuwe.

het repareren als het buiten de garantie zou vallen , zou meer kosten dan de hele droger gekost heeft,maar goed, was nog in de garantie.

Inmiddels zijn we 11 weken verder, NOG geen droger.Meerdere malen neckerman bellen, ontzettend lang in de wacht staan,en dan te horen krijgen dat we moeten wachten tot hij gemaakt is,en geen nieuwe krijgen,maar gewoon op de reparatie moeten wachten.

Kunnen we hier nog iets aan doen,want ik vind het belachelijk dat er dingen gezegd worden, dan niet gedaan worden, en dat we al vijf weken langer dan we eigelijk zouden moeten wachten op onze droger moeten wachten....en ook de beloofde nieuwe droger word met geen woord over gerept,terwijl dat wel gezegd werd toen ie meegenomen werd.

irener
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jan 2006 17:53

Re: wasdroger neckerman

Ongelezen bericht door irener »

Kan die monteur wel lekker zeggen,heeft u dat ook zwart op wit?
Wat staat er op de Neckermann site over garantie?

Als u recht heeft op een nieuwe, dreig dan eens met een bureau voor rechtshulp/advocaat. Beetje druk op de ketel zetten.

irener
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 jan 2006 17:53

Re: wasdroger neckerman

Ongelezen bericht door irener »

Ik heb t opgezocht op neckermann.com en er staat inderdaad wordt gemaakt of gratis vervangen of het geld wordt terugbetaald.
Waarschijnlijk is dat alleen als het niet meer te maken IS.
Een motor vervangen moet niet zo lang duren lijkt me.
U kunt t voorleggen aan de geschillen commissie (adres staat bij SERVICE op de Neckermann site).
Kost 25 euro,wordt in het gelijk gesteld,dan krijgt u uw 25 euro terug.
Maar zoals ik al zei,zet wat meer druk op de ketel en schakel de geschillencommissie in.

Succes!

Gesloten