LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile belminuten verminderen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
DnTheo
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2006 16:32

T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door DnTheo »

Hallo,

Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik veel te veel belminuten heb. Per maand krijg ik 500 minuten en ik verbruik gemiddeld nog geen 300 minuten per maand. Het minder bellen is pas sinds een half jaar (ik heb het abo nu een jaar) en het ziet er niet naar uit dat ik in het jaar dat dit abo nog loopt meer ga bellen dan ik nu al doe.

Dus ging ik bellen met T-Mobile. Vele aanbieders maken het mogelijk om, tegen een boete, de belminuten aan te passen. Bij T-Mobile kan dit dus niet. De helpdesk medewerker was erg stellig en zei mij dat het onmogelijk was. Daarop vroeg ik hem of ik het abo kon stopzetten, maar dat mag alleen als de termijn van 2 jaar is afgelopen. Dit werkt dus niet. Ik betaal nu op jaarbasis ruim 200 euro teveel voor wat ik verbruik. Aangezien geld niet aan de bomen groeit kan ik niet zeggen dat dit prettig is.

Ik weet niet of iemand nog een idee heeft om dit op te lossen, ik hoop van wel natuurlijk. Reageer maar met tips of oplossingen

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door maybe »

Ik weet niet of iemand nog een idee heeft om dit op te lossen, ik hoop van wel natuurlijk. Reageer maar met tips of oplossingen
Je kunt niks doen. T-Mobile verlaagd geen abonnementen ook niet tegen betaling van een "boete". Dit hebben ze in de algemene voorwaarden staan en hier heb je voor getekend tijdens het afsluiten van het abonnement. Dit is ook de reden dat je tussentijds je abo niet kunt opzeggen. Je hebt getekend voor een bepaalde periode en hier kun je zeker bij tmobile niet onderuit.

Jammer volgende keer een abo kiezen wat beter bij je belgedrag past.

patrickdegroot
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 mei 2004 10:38

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door patrickdegroot »

Zeggen dat je je telefoon kwijt bent... Je abonnement word stopgezet... Je krijgt een boete [tenminste alleen als je een telefoon hebt gekozen]. En daar doen ze niet moeilijk over.


Anders moet je het schriftelijk doen. Want ik heb ook mijn belminuten voor 3 maanden verlaagd... maar na 3 maanden tog weer verhoogd. Dus het kan wel [ en ik had er een mobiele telefoon bij! ]

killiebillie
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 apr 2006 20:56

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door killiebillie »

Telefoon kwijt en dan abo gestopt ??????? heel apart. Probeer gewoon je abo om te zettnen aar een Flex 40. De T-mobile mensen kennende willen ze wel meehelpen hoor, ze hebben niks aan ontevreden klanten.

Nekromaniac
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2006 14:00

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door Nekromaniac »

Je contract wordt echt no way stopgezet als je je telefoon kwijt bent. Grapjas. Dat werkt dus niet.
Ook zal je een Relax 500 niet makkelijk kunnen omzetten naar Flex 40: scheelt € 12,50 per maand dus reken er maar niet op.

Pech gehad zeg ik. Niks aan te doen.

schuf06
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jun 2006 17:36

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door schuf06 »

je kunt hier wel degelijk iets aan doen:


Zoek via marktplaats iemand die dit abo wil overnemen van jou.
Deze persoon dient dan dit formulier in te vullen en op te sturen.

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/medi ... culier.pdf


Succes!

Nekromaniac
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2006 14:00

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door Nekromaniac »

Ja, dat is allemaal wel leuk, maar dan heeft die persoon toch ook geen telefoon? Natuurlijk zijn er overal leuke foefjes voor te bedenken, mazen in de 'wet'. Maar verwacht er niet te veel van.

wowie
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2006 19:40

Re: T-Mobile belminuten verminderen

Ongelezen bericht door wowie »

hmm, denk je er ook aan dat je niet zo'n leuk aanbod had gekregen als je in eerste instantie 300 min had gekozen? NEE nauurlijk niet
een telefoonabonnement is eigenlijk een lening, je krijgt een leuker toestel ( wat je uiteindelijk dus wel zelf betaald) als je een hoger abonnement neemt... Dus als klanten dan willen verlagen, dan is een bedrijf daar natuurlijk niet blij mee, en dit bedrijf heeft daarom in zijn voorwaarden laten opnemen dat verlagen binnen contract niet mogelijk is....logisch eigenlijk..

Gesloten