Ik heb interesse om een plasma tv aan te schaffen via Plasmavisie. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze firma?
Ik sta namelijk nogal wantrouwig tov online shops en wil wat meer zekerheid vooraleer ik in een hachelijk avontuur stap.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Plasmavisie
Re: Plasmavisie
Heb er 1.5 jaar geleden een plasma tv gekocht. Was destijds de goedkoopste. Alles prima verlopen. Installatie aan huis zeer goed.
Re: Plasmavisie
Hoi Aeneas,
Wij hebben ongeveer 2 maanden geleden een LCD scherm van Philips gekocht.
Omdat we ook sceptisch tegenover webwinkels stonden hebben we voor Plasmavisie gekozen.
Belangrijkste reden was: niets vooraf betalen, Goed bereikbaar per telefoon & mail.
Een heel prettig voordeel vonden wij dat je ook zelf kunt kiezen voor ophalen. (geeft korting) maar je hebt ook een duidelijk beeld van de winkel.
Kortom:
Profesioneel bedrijf die hele goede service levert.
Groeten en succes met de evt. aankoop
Ron
Wij hebben ongeveer 2 maanden geleden een LCD scherm van Philips gekocht.
Omdat we ook sceptisch tegenover webwinkels stonden hebben we voor Plasmavisie gekozen.
Belangrijkste reden was: niets vooraf betalen, Goed bereikbaar per telefoon & mail.
Een heel prettig voordeel vonden wij dat je ook zelf kunt kiezen voor ophalen. (geeft korting) maar je hebt ook een duidelijk beeld van de winkel.
Kortom:
Profesioneel bedrijf die hele goede service levert.
Groeten en succes met de evt. aankoop
Ron