LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vacansoleil camping waikiki

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
jonkers

vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door jonkers »

Afgelopen zomer met vacansoleil naar camping waikiki geweest in Lido di Jesolo italie.Reeds1 uur na annkomst contact gehad met hoofdkantoor ivm een zeer vieze volledig uitgewoonde kapotte sta caravan.Toilet was kapot,fornuis werkte niet,kon niet op slot.Vacansoleil beloofde een hoop maar er kwam niets van terecht.Na 48uur weer terug gereden naar Nederland.Schadeclaim ingediend,en hier wil dit waardeloze bedrijf niets van weten :!: :twisted:
Alles is nu in handen van de rechtsbijstand verzekering.
Kortom wees op je hoede om met deze firma in zee te gaan.

Jan01

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Jan01 »

Wij zijn dit jaar voor het eerst met vacansoleil op vacantie geweest naar Italië, er werd in de gids een "prachtige en nieuwe"camping aangeboden. C'Era una Volta-Villanova d' Albenga aan de bloemenriviera. De plaatsen die wij hadden waren mooi, niet allemaal waren ze zo, sommige vaste tenten stonden op de parkeerplaats!!!
Het sanitair was zeer verouderd, kapotte lampen EN open kapotte stopcontacten. In het voorseizoen waren 2 van de 4 zwembaden gesloten ""wat wij beloven klopt ook gegarandeerd". Niet dus. Er zou volgens de gids internet aansluiting zijn, wat het na 4 dagen vragen pas deed. In ieder geval werden de klachten niet serieus genomen door Vacansoleil en worden we afgewimpeld. Wij waren niet de enigen die klaagden. We zijn eerder vertrokken, zonde van je geld.

Gast

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Gast »

ik ben ook naar die camping geweest afgelopen zomer, c'era una volta, was idd niet best, wij zaten in het hoogseizoen en alle zwembaden waren nu wel open. Wij zaten in een stacaravan, en die was splinternieuw, dus ben ik gebleven, maar anders was ik weggegaan. Vond die camping helemaal niets. Heb ook de tenten van vacansoleil zien staan en vond t ronduit een rotplek waar ze stonden, (trouwens eurocamp was nog erger vond ik). Vreselijk veel klachten hoorde ik.
Ja jammer van je vakantie zo...

Emilejoosten

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Emilejoosten »

:roll:
Wij waren dit jaar in mei ook op Waikiki in Lido de Jesolo.
We hadden een prachtige stacaravan van Vacansoleil.
Er stonden ook oudere caravans van Vacansoleil, maar die hadden wij dus niet.
Moet ook zeggen dat het een prachtig mooie camping was met veel gras en bomen en een achteruitgang die op het strand uitkwam.
Een goed zwembad en leuk restaurant met eenvoudige maar prima keuken.

Gast

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Gast »

Waren er buiten jullie ook nog andere mensen ?

bout

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door bout »

Afgelopen zomer hadden wij een stacaravan via vacancesoleil geboekt op camping Les jardins Catalans in Argeles sur mer, volgens de brochure "een oase van rust".
Onze caravan stond tegen een schutting aan met 50cm tussenruimte, pal achter de schutting liep een voetpad waar de hele nacht schreeuwende dronken jongeren langs liepen, naast het voetpad liep een smalle weg waar 24u/dag ontzettend veel verkeer over reed, s,nachts zelfs 120 voertuigen in 30 min. geteld en dat alles binnen een afstand van 2 meter van de caravan, gelukkig duurde de vakantie maar 2 weken en konden we thuis in een echte oase van rust 14 nachten slaapgebrek inhalen.
Gezien de ervaringen van lotgenoten omrent de klachtenafhandeling van vacancesoleil hebben wij hiermaar van afgezien en pakken we vacancesoleil op de enige manier die hun wel raakt, NOOIT MEER IETS VIA HUN BOEKEN EN ZOVEEL MOGELIJK MENSEN ONZE ERVARINGEN VERTELLEN.
De camping zag er voor de rest trouwens wel keurig en verzorgd uit, maar de 6 caravans die zo dicht langs de weg staan zijn met goed fatsoen niet te verhuren.
Jan Bout

Gast

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Gast »

Dit jaar hebben we ook weer een vakantie via Vacansoleil geboekt. Nadat we drie jaar geleden in een complete chaos terecht gekomen waren en de klacht afhandeling op zijn minst gezegd zeer waardeloos was durfde we het toch weer aan. :oops:

Door slecht interieur hebben we naast een gedeeltelijk verpeste vakantie ook schade gelopen. Op de klacht + schadeclaim van dit jaar weer een simpel ontvangstbriefje en nu ruim 2 maanden later nog geen reaktie. :twisted:

Ook familie die in de buurt bij Vacansoleil op de camping zaten hebben een klacht ingediend (en uiteraard ook niets meer vernomen).

Advies:
Vergeet Vacansoleil zo snel mogelijk.
Als beantwoording te lang op zich laat wachten alvast uw klacht indienen bij de geschillencommissie voor de termijn hiervoor verloopt!!!

Jellie

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Jellie »

4Jaar geleden hadden wij ook een vakantie geboekt in de Dordonge en bij aankomst bleek dat de camping was overgenomen door beter uit reizen wat wij niets van wisten.
Nu heb ik niets tegen mensen met een geloof mar als je 14 dagen iedere avond christelijke gezang boven je caravan hebt gehad ben je het wel zat.
Ook waren het restaurant en afhaalmenu's gesloten en was je midden in een spel dan werd dat afgebroken en dan zat je daar.
Bij terug komst hebben wij een brief gestuurd en het antwoord was dat ik blij moest zijn dat de camping niet vol stond met Italianen.
Bij de volgende boeking zouden wij 10%korting krijgen maar daar maken wij geen gebruik meer van. :cry:

joosten

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door joosten »

Wij zijn vorig jaar ook met de auto naar een camping van vacansoleil geweest. excalibur (benidorm)
ook hier klopte het een en ander niet.
we hadden via inter net geboekt. en hadden diverse voorkeuren bij geboek van €5,-- per stuk.
zoals 1 op het nieuwe deel van de camping
2 dicht bij het zwembad
na aan komst werden we ergensachter aan weg gestopt.
terwijl tal van caravans bij het zwembad leeg stonden.
een oud deel van de camping was er niet dus ook een optie van niets.
de invertaris van de caravan was een ramp. 1 mini mini bakpan en een klein ander pannetje voor te koken.
nu gaan wij met 2 kleine kinderen niet snel uit eten maar je kan je voor stellen dat je met 2 pannetje niet een goede maaltijd op tafel kan zetten.
een een bezem
De caravan was voor 4 personen en dan maar 2 tuinstoelen.
maar een terras was er niet zo als op de foto's op internet.
je had een klein verandatje en dat was het.
de caravans stonden op 50 cm van elkaar af dus echt prive zitten kon dus niet.
ook via een groot scherm voetballen te zien zijn. dit was er oook niet.
een snackbar zo er ook moeten zijn maar die was er ook niet.
fietsen verhuur was er niet.
speeltuin was op de 14 dagen dat wij er waren maar de eerste 4 dagen open. deze ging dicht omdat ze veel dingen moesten maken.
ook een klacht gestuurd maar je krijgt zo'n standaard berichtje.
dat ze geen vergoeding kunnen geven.

dat was dus de laatste vakantie via vacansoleil

Gast

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Gast »

net de nieuwe vacansoleil gids in de brievenbus gekregen. Kijk er nu anders naar na al die klachten die ik hier zie staan...

wilko

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door wilko »

Vac sol is echt slecht.Ook wij hadeen problemen mat camping waikiki in Italie.Zij vertelden dat ze nog nooit klachten hadden gehad van mensen en dat ze met volle tevredenheid zaken deden met camping waikiki.
Nu vraag ik me af waarom ze in de nieuwe reisgids niet meer zijn opgenomen.Kortom Vacansoleil is een onbetrouwbare verhuurder
:arrow:

Kris23

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door Kris23 »

Ook in een caravan vebleven van Vacans Soleil (meerdere malen zelfs) en ook wel eens een klacht gehad. Zo moest ik op een camping voor het gas betalen terwijl dat volgens de folder inclusief was. Ik heb hierover bij vacans Soleil gereclameerd en dat werd keurig afgehandeld. Het door mij betaalde bedrag voor het gas werd teruggestort op mijn rekening. Mij hoor je niet klagen. :!:

de vries

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door de vries »

Ook wij hebben vorig jaar een caravan geboekt bij vacansoleil op camping la torre del sol in spanje.Bij boeking moesten we al schuiven met de data, je mag aankomen op elke dag van de week, maar we moesten wel 15 nachten boeken anders sloot het niet aan op de vorige huur periode wat onzin was, want in het voorseizoen stond er gewoon nog heel veel leeg. De gewenste caravan was niet meer beschikbaar, dus dan maar een kleinere van het type mobile home je leeft tenslotte toch buiten. Aangekomen in spanje bleek de caravan een vies, stinkend uitgeleefd hol waar van de vacansoleil medewerker vertelde dat hij van de camping en dit het laatste jaar was dat ze deze huurd via hen??? na weigering en boze woorden en een bijbetaling was er toch nog wel een groter type vrij. Dit was een prima en een schone caravan. Ik moet wel zeggen dat de engelse vacansoleil medewerkster erg behulpzaam is geweest en er vooral op aandrong om terug in nederland te klagen, want ook zij vond dat deze caravans niet meer te verhuren waren.We hebben nog vaak gedacht aan de mensen die in het hoogseizoen komen en geen alternatief hebben. De camping was trouwens erg leuk!! en voor de gene die voor seizoen 2005 geboekt hebben op deze camping, wees gerust vacansoleil biedt dit type niet meer aan. Wel de allernieuwste van de camping, deze zijn echt prachtig.
Maar dit jaar geen vacansoleil meer voor ons maar proberen we novasol, heeft iemand hier misschien ervaring mee?

klantistochkoning???
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 sep 2005 20:07

Re: vacansoleil camping waikiki

Ongelezen bericht door klantistochkoning??? »

Wij zijn 2 jaar geleden naar Italie geweest via vacancesoleil en dat ging prima. Niet op een camping weliswaar, maar wel via hen 2 huizen geboekt. De omschrijvingen klopten en alles was in orde. Bovendien zijn ze aangesloten bij de ANVR, dus daar kun je terecht met klachten.

Gesloten