WAARSCHUWING
GA NIET MET TELE 2 IN ZEE VOOR ASDL +DIGITALE TELEFONIE
laaste week van oktober aangemeld asdl+digitaletelefonie
31 oktober bevesteging dat ze het pakket binnen drie weken zouden afleveren,eind november gebeld met klantenservice,het pakket wordt a.s.donderdag afgestuurd,helaas geen ook nu weer geen pakket.
na diverse e mails naar tele2 kreeg ik op 26-12-2005 een email dat het pakket in de week voor 31-12-2005 zou worden afgestuurd,helaas ook dat kan tele2 niet waarmaken. tele 2 moet KLANTENSERVICE MAAR VERANDEREN IN ANTI KLANTENSERVICE
VOOR TELE 2 TELT ALLEEN GELD JE KAN ALLEEN MAAR EEN BETAALNUMMER BELLEN WAARVOOR JE SOMS MEER DAN 15 MINUTEN MOET WACHTEN VOOR JE IEMAND AAN DE LIJN KRIJGT ,EN DAN ZUIGEN ZE WAT ZE JE VERTELLEN OOK NOG UIT HUN DUIM.
CONCLUSIE VOOR MIJ NOOIT MEER TELE 2
H WESTENBERG
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitalepakket tele 2(asdl+telefonie)
-
hwestenberg
Re: digitalepakket tele 2(asdl+telefonie)
get a life man, wie gaat er nu met oud en nieuw achtyer de pc zitten om zoiets te typen?
-
hwestenberg
hallo lahan;
deze was al getikt om , en is alleen wat later verstuurd
deze was al getikt om , en is alleen wat later verstuurd
Hoi ook ik wil ff reageren op de problemen van Tele2 digitale telefonie en internetten, zonder KPN abonnement.
Nu dat is een regelregte misser, begin nov 2005 aangemeld en ind dec de modum ontvangen, ik had al adsl van tele2 maar zou ook gaan bellen met ze, en de KPN kon weg en zou nummerbehoud krijgen maar nee hoor nog niks als ik bel hoor ik ja we hebben problemen en U moet rustig wachten, KPN werkt niet mee, nee logisch toch.
Maar waarom maken ze dan die reclame bij Tele2 ?????? ze kunnen het niet waarmaken.
wat een ellend
Bram
Nu dat is een regelregte misser, begin nov 2005 aangemeld en ind dec de modum ontvangen, ik had al adsl van tele2 maar zou ook gaan bellen met ze, en de KPN kon weg en zou nummerbehoud krijgen maar nee hoor nog niks als ik bel hoor ik ja we hebben problemen en U moet rustig wachten, KPN werkt niet mee, nee logisch toch.
Maar waarom maken ze dan die reclame bij Tele2 ?????? ze kunnen het niet waarmaken.
wat een ellend
Bram
Heb zelf geen ervaring met tele digitale telefonie, maar ben zelf aangesloten bij tiscali. Heb bij hun adsl met telefonie.
Betaal 29,95 per maand voor onbeperkt internetten en gratis bellen naar vaste nummers.
Mijn kpn abonnement heb ik gewijzigd naar de goedkoopste, is zo'n 9 euries.
Ben hier tot nu toe erg tevreden over.
Bij de volgende rekening ga ik nog eens een prijsvergelijking doen, maar volgens mij scheelt het per maand zo'n 40 euries!
Groet
Betaal 29,95 per maand voor onbeperkt internetten en gratis bellen naar vaste nummers.
Mijn kpn abonnement heb ik gewijzigd naar de goedkoopste, is zo'n 9 euries.
Ben hier tot nu toe erg tevreden over.
Bij de volgende rekening ga ik nog eens een prijsvergelijking doen, maar volgens mij scheelt het per maand zo'n 40 euries!
Groet