LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rolandroland

Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Wanneer ik van Budget naar Belbasis wil gaan kan dat zonder problemen via de zelf service lijn van KPN 08000429. En als ik ook nog x aantal 'vrije belminuten' er bij wil nemen gaat dat van harte.

Maar het wordt wel een probleem wanneer ik van Belbasis weer wil gaan overschakelen naar bel budget abonnement (die kost 9,67 euro per maand) dat kan helaas niet via dat nummer. Ik moet dan eerst de klantenservice bellen van KPN.

Conclusie:

Wil je bij KPN duurdere bel variant dan kan dat zonder tussenkomst van medewerker van KPN maar wil je goedkopere variant dan moet je opeens medewerker spreken voor 10 cent per minuut.

digimax

Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN

Ongelezen bericht door digimax »

je kan het ook gratis online regelen :o

Rolandroland

Je kan het inderdaad online regelen alleen de keuze bel budget staat er niet meer bij!

Verder moet je maar net weten wanneer je 09 en 00 nummers wilt blokkeren het onder de optie "instellen nummerweergave" of instellen wisselgesprek" zit verstopt.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan »

je kan ook even naar de primafoon...

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Primafoon kan je abonnement overzetten naar een budget. Moet je alleen niet verbaasd zijn dat de medewerker je niet vriendelijk zal helpen.

Lahan

Ongelezen bericht door Lahan »

je mag ook 0900-0244 bellen...

Rolandroland

Ja ik heb gebeld naar hun 10 minuten in de wacht gezeten voor 10 cent per minuut. Zij vragen altijd de reden waarom je naar budget wil en vertellen daarbij dat het onvoordelig is......

maybe

Ongelezen bericht door maybe »

Zij vragen altijd de reden waarom je naar budget wil en vertellen daarbij dat het onvoordelig is......
Tuurlijk ze willen zoveel mogelijk mensen op belbasis houden, omdat dat meer aan vaste inkomsten oplevert. Terwijl het voor een hele hoop mensen voordeliger is om belbudget te nemen, aangezien ze nauwelijks tot niet bellen. Het blijven verkopers bij kpn.

Rolandroland

18 euro vind ik persoonlijk erg duur dan heb je nog niet eens gebeld. Zo kost een vaste aansluiting op kabel netwerk zo'n 10 euro en is er geen sprake van 5x zo hoge telefoon kosten ( of je moet via budget via 09001439 bellen voor 1 cpm) Maar ik heb geen kabel aansluiting (-; dat scheelt weer zo'n 15 euro per maand.

LB

Ongelezen bericht door LB »

Een tijdje geleden mijn basis naar budget omgezet bij een prinafoon winkel.
Geen probleem, ze bleven vriendelijk.
Geen vragen waarom, zelfs advies dat als het niet voordelig is, ik gewoon weer naar basis kan.

Dus volgens mij is de goedkoopste en snelst manier om je abonnement om te zetten..... naar een primafoonwinkel.
Kost niets.
Neem wel legitimatie mee, maar als het goed is heb je dat nu altijd bij je.

Rolandroland

Het bel advies voor budget of bel basis is trouwens ook verdwenen van de zelf service lijn... Zij geven nu alleen advies als je beter vrije belminuten kunt nemen of niet...

diny1

Ongelezen bericht door diny1 »

Omzetten gaat via de site van kpn prima, had binnen 3 dagen de brief al in huis en het was geregeld.

gr. van diny

diny1

Ongelezen bericht door diny1 »

Kunnen jullie mij vertellen, waarom er iedere dag 4 cent op mijn telefoonbelbasisrekening staat?
Elke dag wordt er om 06.24 uur van uit mijn huis gebelt met 020-6697400, (man al naar zijn werk, en ik in diepe rust nog)nu heb ik dat nummer gebelt, krijg 2x een pieptoon en wordt verbroken. Ik heb dat nummer opgezocht en het staat idd, op naam van de KPN.
KPN gebelt, is normaal mevrouw, u wordt elke dag aan gesloten om die tijd.
????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik heb een belbasisabbonnement, ik betaal er toch al voor????
was normaal zei die mevrouw.
Weten jullie, wat dit is......help....Radar, ik geb een gespecifeerde rekening dus kan het zo laten zien.

vr.gr. diny

RobbieP

Ongelezen bericht door RobbieP »

Het bel advies voor budget of bel basis is trouwens ook verdwenen van de zelf service lijn... Zij geven nu alleen advies als je beter vrije belminuten kunt nemen of niet...
je hebt nu toch eindelijk BelBudget? Wat is dan nog het probleem?

Rolandroland

Vreemd... heb je ook alarm installatie aangesloten of andere apparatuur?

mosoog

Ongelezen bericht door mosoog »

YEP! Alle Primafoonmedewerkers zijn onvriendelijk, Schofterig, naaien je waar je bij staat, sluiten "lease" contracten af (waar je zelf niks van weet?). ik durf te wedden dat ze zich niet eens douchen voor ze gaan werken!!!

En eigenlijk is al het winkelpersoneel maar een stelletje criminelen toch?!?

Ongelofelijk, wat een stumpers zitten hier toch af en toe.

miertje26

Ongelezen bericht door miertje26 »

werk zelf bij de primafoon en moet zeggen ik douche en was me wel hoor van te voren hihi. Snap eigenlijk je reactie niet zo snap wel dat je misschien niet zo leuk bent geholpen en das heel vervelend. Soms helpt het als je iemand anders spreekt die je wel goed helpt. 1 ding moet je begrijpen we zijn er niet om de klanten te pesten (ook al denken sommige mensen dat wel) we doen allemaal ons werk zoals jij dat ook doet hoop ik dan. En nog even over belbasis naar budget geen probleem bij de primafoon heb je geen zin om te wachten is er zelfs een klanten telefoon om de klantenservice te bellen en kost je ook helemaal niks is dat nu service of niet

Rolandroland

Dat laatste klopt niet omdat je NIET meer via het gratis nummer naar budget kunt gaan (0800-0429) verwijst je door naar 0900-0244. Weet iemand ook normale nummer van KPN?

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Je kunt het dus gratis regelen bij de Primafoon of per betaalde klantenservice. Nummer is niet gratis, pech.

helpdesker

Ongelezen bericht door helpdesker »

Als je nou goed zou lezen ipv gelijk je bek los te trekken, zou je lezen dat je bij de primafoon de klachtenlijn kan bellen met de klantentelefoon. En naar belbudget veranderen is geen enkel probleem. Ik denk dat probleem meer bij jezelf ligt.

Gesloten