LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema bellen gaat goed
Casema bellen gaat goed
Ik heb sinds kort telefonie via casema en ik ben niet altijd blij geweest met casema. Maar ik moet nu toch even zeggen dat ik zeer tevreden ben hoe het nu gegaan is. De monteur was netjes op tijd voor de aansluiting. Een week later kreeg ik netjes van casema en kpn de brief met de datum van oversluiting. Dit is helemaal perfect gegaan. Tja dat er gisteren een graafmachine een kabel van casema heeft geraakt was vervelend maar daar kan casema niets aan doen. Ze hebben het zo snel mogelijk weer hersteld. Ik ben geen dief van me eigen portomonee en ben dus heel blij met casema telefonie en internet.
Re: Casema bellen gaat goed
Kennissen van mij zouden in november aangesloten worden, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurt. Steeds bellen heeft ook geen zin want die telefonistes weten ook van niets. Afgelopen weekend zouden ze dan eindelijk aangesloten worden, zitten ze het hele weekend zonder telefoon!! gewoon afgesloten! nu kregen ze gisteren een rekening van casema: of ze even abbonement geld wilden betalen vanaf november....nou dit noem is verre van GOED
Re: Casema bellen gaat goed
Sinds december met internet en telefonie bij Casema.
Alles goed. Geen enkel probleem gehad.
Las hier diverse malen vele klachten over casema.
Maar na 6 maanden gezeik met kpn is dit een verademing
Alles goed. Geen enkel probleem gehad.
Las hier diverse malen vele klachten over casema.
Maar na 6 maanden gezeik met kpn is dit een verademing