| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...
Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...
Het leger moet meer doen dan landverdedigen als je er toch een man word. Sticht een superleger waar je niet alleen als extraatje op de kazerne in je vrije tijd computerles of voor monteur door kunt leren maar opnieuw een strategie en voorbeeldfunctie zou moeten vervullen voor bedrijf en burger.
Zal dit uitgebreide, extra large in functie voorstel naar Den Haag moeten ? bericht; heb je ook het gevoel dat er wat moet veranderen? zie jij een nieuwe taak ?
Zal dit uitgebreide, extra large in functie voorstel naar Den Haag moeten ? bericht; heb je ook het gevoel dat er wat moet veranderen? zie jij een nieuwe taak ?
Re: Leger moet meer van een eerlijke werkplek houden ...
Het leger is niets anders dan een grote groene sociale werkplaats
Nou dat is het jammergenoeg niet , tja ik kan even niet zien hoe jou werkelijkheid ver..loopt....Het leger is niets anders dan een grote groene sociale werkplaats
Het leger is bedoeld om je op te leiden het land te verdedigen in tijden van oorlog of hulp te verlenen bij humanitaire rampen. Het is niet bedoeld om je je rijbewijs te laten halen of je op te leiden tot monteur. Daar hebben ze andere dingen voor uitgevonden die scholen heten.
Dan moet je ook maar niets willen in nederland, groetjes , veel ouwehoeren met de politiek hoor . 
Geloof dat Rembrand niet helemaal spoort.
Zal wel dom zijn maar ik begrijp niets van hem.
Nou Rembrand kom maar weer met je reactie.
Zal wel dom zijn maar ik begrijp niets van hem.
Nou Rembrand kom maar weer met je reactie.
Tja , wat doe jij hier nou ? Ik denk dat ik geen zinnig woord van jou hoef te verwachten, dat is jammer maar voor mij hoeft dit niet meer , ik heb ook al lang begrepen dat zeuren hier de norm is, daarom en dat weet je, heb ik geen respect voor nietjes en leugenaars . Waarom zoek je dit dan op ?
Als ik niet te pruimen ben , heb ik daar geen last van. maar jij wilt dat ik last zal krijgen van het jouwe.
Als ik niet te pruimen ben , heb ik daar geen last van. maar jij wilt dat ik last zal krijgen van het jouwe.
Het lijkt me verstandig voor jouw om
zelf het leger in te gaan misschien ben je
na de opleiding dan wat duidelijker.
Tot nog toe kom je nog steeds met
onsamenhangend gebrabbel vol met fouten.
zelf het leger in te gaan misschien ben je
na de opleiding dan wat duidelijker.
Tot nog toe kom je nog steeds met
onsamenhangend gebrabbel vol met fouten.
Zou je misschien uit willen leggen waarom jij vind dat het leger geen groene sociale werkplaats is? En waarom je dat jammer vindt?Nou dat is het jammergenoeg niet , tja ik kan even niet zien hoe jou werkelijkheid ver..loopt....
Het leger is een sociale werkplaats ... maar oorlog is de meester . Die tanks en zo van tegenwoordig zijn niet meer hot ... je moet gewoon als burger door het leven gaan om succes te krijgen ... 
Tja, je kunt wel alle opleidingen gaan afschaffen, maar denk je dat er zonder die goede secundaire arbeidsvoorwaarden er zich nog iemand geroepen voelt om uitgezonden te worden naar Afganistan?
Rembrandt heeft te lang met zijn neus boven zijn verf gehangen!
Ik nodig hem graag uit eens te komen kijken bij Defensie! Zal ik hem even onderhanden nemen en een en ander uitleggen!
Ik nodig hem graag uit eens te komen kijken bij Defensie! Zal ik hem even onderhanden nemen en een en ander uitleggen!
Das nou juist hoe het niet zou moeten caruso ! Denkt het leger nog altijd de meisjes en jongens eens lekker onder handen te kunnen nemen om een goed leger te kunnen bouwen? Het oude denken gebruiken ?
De alternatieve taken is opzich wel belangrijk , maar kunnen ze ook niet in het dagelijkse leven niet gewoon meedoen ? dat hoeft niet alle 5 dagen van de week hoor .
De alternatieve taken is opzich wel belangrijk , maar kunnen ze ook niet in het dagelijkse leven niet gewoon meedoen ? dat hoeft niet alle 5 dagen van de week hoor .
Helaas begrijp je de ironie van mijn bericht niet, da's jammer!
Nee hoor, we gaan lekker een praatgroepje oprichten en met een softe aanpak krijg je in dit land alles voor elkaar!
Vraag maar aan de Amsterdamse burgemeester Cohen!
Nee hoor, we gaan lekker een praatgroepje oprichten en met een softe aanpak krijg je in dit land alles voor elkaar!
Vraag maar aan de Amsterdamse burgemeester Cohen!
Cohen is niets basic aan het veranderen maar schept een klimaat voor onderling begrip ? Ach laat hij eens met wat anders komen dan dat , tijden veranderen en daarmee zijn ook weer andere doelen gemoeid , daar moet hij meer van doordrongen zijn . . overleg moet tot initiatieven leiden ... doe het met een alternatieve geneesheer / cq bestuurlijke hervormer en we krijgen zo allemaal een gemeenschappelijk doel en bewustzijn ! 
Hallelujah!
Verder dan dit kom ik niet, begrijp geen bal van je betoog! Heb eigenlijk ook geen zin om hierover verder te discuZEUREN!
Laat maar....
Verder dan dit kom ik niet, begrijp geen bal van je betoog! Heb eigenlijk ook geen zin om hierover verder te discuZEUREN!
Laat maar....
Dat mag hoor , beetje overspannen , en geen -eigen- ombouw wensen ? 
mijn vraag blijft nog steeds wat hebben wij aan een leger,dat verhinderd dat de jongeren groot en sterk worden en oefenen kunnen
en dat de mooie vrouwen niet al te groot en sterk hebben willen,maar liever een lelijk te groot en te sterk leger willen hebben en dat ook al hebben,en dat ongezien voor de nederlandse jongeren eten en drinken doet en oefenen doet
en dat de mooie vrouwen niet al te groot en sterk hebben willen,maar liever een lelijk te groot en te sterk leger willen hebben en dat ook al hebben,en dat ongezien voor de nederlandse jongeren eten en drinken doet en oefenen doet
mijn vraag blijft nog steeds wat hebben wij aan een leger,dat verhinderd dat de jongeren groot en sterk worden en oefenen kunnen
en dat de mooie vrouwen niet al te groot en sterk hebben willen,maar liever een lelijk te groot en te sterk leger willen hebben en dat ook al hebben,en dat ongezien voor de nederlandse jongeren eten en drinken doet en oefenen doet .
Zou je deze formuleringen wat helderder willen uitleggen ? Begrijp ik je goed dat je het leger maar een slap zooitje vind waar de kantines groter zijn dan de terreinen van oefening ?
en dat de mooie vrouwen niet al te groot en sterk hebben willen,maar liever een lelijk te groot en te sterk leger willen hebben en dat ook al hebben,en dat ongezien voor de nederlandse jongeren eten en drinken doet en oefenen doet .
Zou je deze formuleringen wat helderder willen uitleggen ? Begrijp ik je goed dat je het leger maar een slap zooitje vind waar de kantines groter zijn dan de terreinen van oefening ?
Rembrandt,
Het mag heel duidelijk zijn dat jij geen enkele notie hebt, over hoe het Nederlandse leger in elkaar zit.
Ik zal je niet vermoeien met een opsomming van eenheden die deel uitmaken van een brigade of welke onderdelen er in een bataljon zitten.
Wat ik je wel duidelijk wil maken is dat er in het leger functies zijn, voor soldaten en korporaals m/v, waarvoor een opleiding gevolgd moet worden.Een automonteur zal toch echt over een VAM diploma moeten beschikken en als hij deze in de burger maatschappij niet heeft behaald dan krijgt hij in het leger daarvoor de gelegenheid.
Ik denk niet dat het leger, met minimaal 6 uur verplichte sport per week, verhinderd dat de jongeren groot en sterk worden.
Om maar te zwijgen over je opmerking over de vrouwen.
Ik raad je daarom aan op 3 juni a.s. naar de Landmachtdag in de Prinses Margrietkazerne in Wezep te gaan.
Daar laten ze je zien hoe het leger daadwerkelijk in elkaar steekt en dan kan je met eigen ogen zien dat je opmerking over de vrouwen niets anders is dan gefrustreerde priet-praat.
Misschien dat je dan een keer met een meer genuanceerde opmerking op dit forum over het leger verschijnt.
.mijn vraag blijft nog steeds wat hebben wij aan een leger,dat verhinderd dat de jongeren groot en sterk worden en oefenen kunnen
Het mag heel duidelijk zijn dat jij geen enkele notie hebt, over hoe het Nederlandse leger in elkaar zit.
Ik zal je niet vermoeien met een opsomming van eenheden die deel uitmaken van een brigade of welke onderdelen er in een bataljon zitten.
Wat ik je wel duidelijk wil maken is dat er in het leger functies zijn, voor soldaten en korporaals m/v, waarvoor een opleiding gevolgd moet worden.Een automonteur zal toch echt over een VAM diploma moeten beschikken en als hij deze in de burger maatschappij niet heeft behaald dan krijgt hij in het leger daarvoor de gelegenheid.
en dat de mooie vrouwen niet al te groot en sterk hebben willen,maar liever een lelijk
Ik denk niet dat het leger, met minimaal 6 uur verplichte sport per week, verhinderd dat de jongeren groot en sterk worden.
Om maar te zwijgen over je opmerking over de vrouwen.
Ik raad je daarom aan op 3 juni a.s. naar de Landmachtdag in de Prinses Margrietkazerne in Wezep te gaan.
Daar laten ze je zien hoe het leger daadwerkelijk in elkaar steekt en dan kan je met eigen ogen zien dat je opmerking over de vrouwen niets anders is dan gefrustreerde priet-praat.
Misschien dat je dan een keer met een meer genuanceerde opmerking op dit forum over het leger verschijnt.