LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
01HAN
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2006 22:04

RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door 01HAN »

Graag jullie ervaring mening over het volgende:
:shock:
Wij hebben op zaterdag 7 januari matrassen besteld.
OP maandag valt een folder in de bus van beterbed waarin dezelfde matrassen bij aanschaf van 2 1 gratis is.
De reactie van beter bed op mijn vraag alsnog van deze aanbieding gebruik te mogen maken. (matrassen moeten nog uitgeleverd worden) gaf de volgende reactie:
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw mail. Naar aanleiding daarvan delen wij u het volgende mede.

In uw schrijven geeft u te kennen aanspraak te willen maken op een momenteel geldende actie/aanbieding op door u bestelde artikelen. Helaas moeten wij u mededelen dat deze aanbieding uitsluitend geldt voor nieuw af te sluiten orders. Derhalve kunnen wij niet op uw verzoek ingaan om een korting op uw order te geven. Graag verwijzen wij u naar de C.B.W. voorwaarden artikel 5 (prijswijziging).



Wij vertrouwen erop u met het bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd en dat u begrip heeft voor ons standpunt hierin.



Met vriendelijke groet,

BeterBed Customer Service

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door gabi »

Ze hadden je er wel op kunnen attenderen, mits de verkoper van de aktie op de hoogte was natuurlijk. Zelf werk ik in een winkel en wij hanteren daar de regel dat als een klant binnen 2 weken terugkomt met een artikel waarvan de verkoopprijs gewijzigd is, de klant het verschil terugkrijg. Maar dit is gewoon goodwill van onze kant

diadino
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jan 2005 11:01

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door diadino »

iljkt me sterk dat ze op zaterdag niet wisten dat maandag die actie er weer was, dan moet je toch al alle reclamematerialen in huis gehad hebben om zaterdag na sluitingstijd op te hangen in de zaak.
ik persoonlijk vind het een zeer slechte zaak dat ze op die manier verkopen en zou er alles aan doen om toch die korting te krijgen en anders zou ik de hele arder laten vervallen als ze niet meewerken, op zo'n manier zorg je er toch voor dat iemand nooir meer een bed bij ze koopt

loreen
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2006 12:35

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door loreen »

het probleem is dat je de actie pas die volgende week in mag laten gaan, er zijn verkopers die het niet melden... ik zeg het persoonlijk altijd wel, maar ik reken dan met de klant uit wat er voordeliger is. en laat de klant evt terug komen .. zo zijn mijn collega`s in het filliaal ook. maar officieel mag het niet en kunt je er best wel gezeur mee krijgen als je op die dag van de oude actie de nieuwe invoert vandaar.....

Dutchie
Berichten: 163
Lid geworden op: 02 aug 2004 09:18

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door Dutchie »

Betaalt U ook bij als de maandag er na de prijs omhoog gaat (het artikel moet tenslotte nog geleverd worden)?

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ja, dat is natuurlijk de gewetensvraag 8)


Feit is wel dat Beterbed zich wel wat kinderachtig opstelt. Kijk, dat je je poot stijfhoudt bij prijswijzigingen van een paar tientjes oke, maar wanneer het gaat om 50% van de prijs vind ik dat toch wel coulance waard. Je kan je voorstellen hoe een klant zich genaaid voelt. Helemaal nu die zooi nog niet eens geleverd is.

Ik hoop dat je, ondanks alles, in elk geval goed slaapt op die matras. :P

diadino
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jan 2005 11:01

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door diadino »

hoi dutchie,

als dat in de voorwaardes zou staan, dan zou ik dat (balend en onder protest) wel betalen, maar dat is natuurlijk niet van toepassing als je iets besteld voor een aanbiedingsprijs, dan is dat een vast overeen gekomen aanbiedingsprijs

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door bitchy »

tja ik koop ook weleens op zaterdag een leuk jurkje en zie dan dat op dinsdag de opruiming is begonnen... helaas

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Die reclame van Beter Bed is al maanden op televisie te zien, dus volgens mij is er ook die 7e januari sprake van een aktieprijs.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

O1HAN,
Hoe zit het met : "Niet goed geld terug?"
Hoeveel heb je al aanbetaald? Bedenk iets waardoor de matrassen niet voldoen..! Kom nou, een maandagklant die de helft betaald??
Jij het volle pond...!! Meerdere weken ertussen o.k.! Maar een weekend, terwijl de nieuwe folders w.s. al onder de toonbank lagen...!!!

victorp
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 okt 2005 23:09

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door victorp »

Gaat u ook op maandag ochtend bij de klantenservice van Albert Heijn klagen als de andijvie die u zaterdag voor de gewone prijs heeft gekocht, dan in de aanbieding is????
Ook bij AH weten ze dan al wat de reclame is voor de volgende week hoor.

16again
Berichten: 16165
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door 16again »

Gek genoeg kan dit voordeliger zijn:
1) Annuleer de originele bestelling. Dit kost 30 % van het aankoopbedrag
2) Bestel nu opnieuw voor 50% korting.
Je betaalt dan maar 80% van het originele aankoopbedrag.

Moraal van het verhaal:
Laat altijd op de bon noteren dat je gedurende bijvoorbeeld 2 weken nog gebruik mag maken van kortingsacties.

diadino
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 jan 2005 11:01

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door diadino »

hoi victorp,
ga nu geen appellen met peren vergelijken (of andijvie met een bed)
is nogal een verschil of je 10 cent korting misloopt op iets wat je in een half uurtje verwerkt en opeet of €299 tot €799 of meer korting die je misloop op een bed waar je misschien wel 10 jaar mee doet. dan loop je dus al slapen 10 jaar lang 10 tot 20 cent per dag mis.

en bij AH liggen meestal de aanbiedingen inderdaad zaterdagmiddag/avond al in de schappen voor de aanbiedingsprijzen, maar daar staat al sinds tijden bij wanneer die prijzen ingaan (a.s. maandag dus), als je dan dus echt voor een aanbiedingsprijs wil kopen, dan weet je dus dat je even tot maandag moet wachten met kopen.
beter bed heeft dat dus duidelijk niet klantvriendelijk aan gegeven

robkin
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2005 09:52

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door robkin »

Nogmaals , bij Beter Bed houdt de service op als je de winkel verlaat. Een voorbeeld. Wij kochten tijdens de actieperiode 2 matrassen voor de prijs van 1. We twijfelden over de aankoop maar nadat de verkoper ons de voorwaarden van de omruilgarantie had uitgelegd (omruilen tegen een vergoeding van € 40,- per matras) hebben wij de matrassen toch gekocht. Toen we vervolgens toch de matrassen wilden omruilen bleek dat bij omruilen de aanbieding niet meer geldt, maar de aanbieding van dat moment waardoor we nog € 400,- moesten bijbetalen. Wij hebben een beroep gedaan op hun klantvriendelijkheid maar werden op hautaine en arrogante wijze in de hoek gezet. Op aangetekende brieven reageren ze ook gewoon niet. Een paar dagen nadat de periode verliep dat wij konden omruilen ging de actie 2 matrassen voor de prijs van één weer van start. Diep triest die winkel.

Nog een waarschuwing! Denks eens na wat er met die omgeruilde matrassen gebeurd. Die worden weer van een plastic voorzien en verkocht aan de volgende argeloze klant.

Helaas is het voor mij te laat, maar hopelijk voor andere potentiële kopers niet.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Nog een waarschuwing! Denks eens na wat er met die omgeruilde matrassen gebeurd. Die worden weer van een plastic voorzien en verkocht aan de volgende argeloze klant.
Ja, dus? Wat moeten ze er dan mee, in de fik steken?

Enerzijds wil je wel de service dat je je matras kan ruilen, maar niet een 'getest' matras. Wat moet een ander dan met jouw teruggebrachte matras?

robkin
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 dec 2005 09:52

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door robkin »

Je hebt wel een punt, maar als je bij Beter Bed een beroep probeert te doen op de omruilgarantie komen er zoveel kleine lettertjes te voorschijn (die niet vermeld worden in de voorwaarden) dat het je onmogelijk wordt gemaakt om daadwerkelijk tot omruilen over te gaan. Kennelijk lukt het wel eens en gaan die matrassen dan met een nieuw plasticje er omheen weer in de verkoop! Let wel, op die matrassen kan dan 10 weken gelegen zijn want na beroep op omruil moet er eerst een 'service'monteur langskomen en dat duurt bij Beter Bed zo'n 8 weken. Lijkt mij dat ze gewoon moeten stellen dat omruilen mag mits nog verpakt in het plastic en dat bij beroep op omruil de matrassen snel moeten worden afgeleverd c.q. opgehaald. Niet zo prettig voor de volgende klant om een reeds doorgezakt en niet geheel fris matras te krijgen.

01HAN
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2006 22:04

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door 01HAN »

Niet het hoofdkantoor maar het filiaal heeft het heel erg netjes opgelost.
op al het beddengoed 2/3 krting.
Echt perfect dat er in het filiaal wel werd mee gedacht.

rob1806
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2006 11:18

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door rob1806 »

Voor service van BeterBed lees onderstaande dan maar eens

Begin December 2005 hebben wij een Boxsping van het merk Kärlsson gekocht bij Beterbed. De prijs lag zo rond de 3.000,= Euro. Het bed werd geleverd op 10 februari 2006. Na een nacht of 2 op het bed te hebben gelegen begon de topper (de bovenste matras) door te zakken en kuilen te vertonen, hiervan is iets later door ons melding gemaakt, op 30 maart heeft de service monteur ook geconstateerd dat de topper niet goed was en een opdracht uitgeschreven voor een nieuwe.Op 4 mei was het dan eindelijk zo ver, de nieuwe topper werd geleverd, de monteur kwam er toen achter dat de matrassen ook niet goed waren (ook kuilen ) dus ook weer nieuwe matrassen besteld. We hadden tijdens de wachttijd van de nieuwe topper niet meer op het bed gelegen want dat gaf toch wel erge rugklachten en slapeloosheid.
Wederom lang wachten op de nieuwe matrassen (verzoeken voor een snelle levering, aan het adres van de serviceafdeling werden afgedaan met "we kunnen niks voor u doen" , 1 van ons is toen toch maar in het bed gaan slapen en de ander op het logeerbed).
1 juni was het dan eindelijk zo ver.... De nieuwe matrassen werden geleverd. Eindelijk weer met ons tweeën in 1 bed en een keer lekker slapen....
Helaas, die nacht onrustig geslapen en in de ochtend met rugpijn opgestaan. Weer kuilen in de matrassen. BeterBed weer gebeld met het verzoek alles maar weer op te halen ( na 6 maanden srtijd ben ik moe )
Helaas geeft beterBed niet direct thuis. De service afdeling heeft geen bevoegdheden, mag alleen alles doorgeven, wordt dus weer wachten op een Service monteur ( weer weken op het logeerbed )
De melding van de verkeerde matrassen op 2 juni gedaan. Het is nu 14 juni en nog steeds geen bericht. De beste man die langs moet komen heeft zijn agenda op kantoor liggen en daar komt hij morgen pas ????

Mensen...
Pas dus op bij aanschaf van een bed bij BeterBed

puntjepanter
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 sep 2005 12:36

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door puntjepanter »

Die matrassen gaan niet terug in de verpakking en de winkel in, deze gaan naar een dumpwinkel daar gaat alles naar toe waar iets aan mankeert. :shock:

De_Sleut
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2007 19:57

Re: RECLAME BIJ BETERBED 1 DAG NA BESTELLING 50% TE VEEL retteke

Ongelezen bericht door De_Sleut »

Beste mensen,

Ik ben zelf werkzaam en kan alvast een droom de wereld uithelpen: matrassen die worden retourgegeven worden ingepakt ivm transport en worden daarna TERUGGESTUURD naar de fabrikant!!!
Dat betekent dat Beter Bed ze NIET doorverkoopt als ze retour komen, omdat dan de 'verzegeling' is verbroken.
Dat dit gebeurd, dat de aktie net ingaat het weekend erna, is heel naar, dat klopt. Maar in overleg valt er altijd iets met de verkoper te regelen, altijd!!!!
Laatst nog, zelfde verhaal, die mensen kregen tegoedbon om dekbedovertrek(ken) of iets in die zin uit te zoeken.

Gesloten