LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JVC DVD/HD Recorder DH-MR300SL

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Christ

JVC DVD/HD Recorder DH-MR300SL

Ongelezen bericht door Christ »

Hallo forum,
Eind december '05 kocht ik een JCV DVD/HD Recorder type DH-MR300SL bij Expert van de Griendt in Drunen.
Opnemen op HD / DVD gaat allemaal prima, ik zit echter met 2 problemen:
1. Het apparaat reset zichzelf elke dag om 17:55
2. Het Guide plus+ systeem werkt wel, maar is een groot deel van de dag bezig met downloaden

1. reset
In de handleiding staat dat het apparaat zichzelf reset als je de stekker in het stopcontact steekt. Bij mij reset het apparaat zihzelf echter elke dag, stipt om 17:55. Bij Expert snappen ze er niks van. Wie wel? Op het Inernet zitten zoeken / niets te vinden.
2. Guide plus+
In de handleiding staat dat de download plaatsvindt tussen 03:00 - 04:30. De info pagina van Guide plus+ vermeldt echter 'volgende download 10:00, en daarna 14:00'. Er staat ook een getal achter, bv 130M, maar er staat niet bij wat dat betekent, is het 130 minuten of Megabyte? Hoe dan ook, het is volgends mij niet de bedoeling dat het apparaat hiervoor zo'n groot deel van de dag aan moet staan. Het kanaal dat de Guide plus+ informatie doorgeeft is Eurosport.
De leverancier, Gemstar, verwijst naar de website www.europe.guideplus.com. Hier staat echter niets over het downloaden vermeld, ik vindt het storend dat je nergens een telefoonnr of email adres kunt vinden om een vraag te stellen. Weet iemand raad?
Christ

audiofreak1

Re: JVC DVD/HD Recorder DH-MR300SL

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

JVC helpdesk bellen. Geen antwoord? Vragen naar Arthur Heemerik, de allesweter binnen JVC.

martijnp

Ongelezen bericht door martijnp »

Ik heb Pioneer met Guide plus, deze is ook 3 keer per dag bezig met updaten, duurt elke keer ongeveer een uur. Idd rond 10 uur, rond 14 uur en rond 3 uur. Ik heb gemerkt dat als ik het downloaden 2 van de 3 sessies onderbreek, de gids gewoon actueel blijft. Pas als alle drie de sessies worden onderbroken verliest de gids zijn informatie.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ach ja JVC, Jammer Voor je Centen :lol:

john563

Ongelezen bericht door john563 »

heb ook zo'n jvc geval gehad, dingen nemen op zich goed op alleen reageren altijd weer anders, ding na een jaar maar weggedaan, heb nu een panasonic, veel stiller en werkt wel voorspelbaar, voor je zo iets koopt kijk dan eens voor de gein op kieskeurig.nl, dan lees je ervaringen van anderen, prik wel af en toe door te negatieve oordelen heen.

mssh1337

Ongelezen bericht door mssh1337 »

jvc recorders bevatten veel software fouten, op laten sturen naar de fabrikant en een software update laten uitvoeren

Gesloten