LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms melding vodafoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
insider1
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jan 2006 13:11

sms melding vodafoon

Ongelezen bericht door insider1 »

Ik heb een prepaid telefoon met Vodafoon card.
Mijn beltegoed is op en dat laat Vodafoon mij weten door 24 smsjes te sturen dat ik mijn card op moet waarderen en vervolgens als laatste bericht: "uw inbox zit vol, leeg eerst uw inbox anders kunt u geen berichten meer ontvangen".
Vervolgens wis ik de hele toestand en zo gauw de inbox leeg is regent het weer met dezelfde berichten van Vodafoon info.
Dit gaat nu al een paar dagen zo door en vandaag heb ik besloten een nieuwe card aan te schaffen ANDERS dan een Vodafoon card!
nb.Ondanks dat ik de berichten info van vodafoon heb uitgeschakeld op mijn telefoon, blijven deze berichten tóch komen.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: sms melding vodafoon

Ongelezen bericht door Predicador »

heb je eraan gedacht om de klantenservice te bellen? Het kan namelijk zijn dat er een technisch probleem is, waardoor smsberichten blijven hangen in het netwerk. Alleen door te bellen naar de klantenservice kun je er achter komen hoe dit probleem te verhelpen is, hoewel toestel aan/uitzetten en even handmatig een ander netwerk dan Vodafone te selecteren natuurlijk nooit kwaad kan. Daarna mag het probleem zich niet meer voordoen.

Als dat niet lukt, toch even klantenservice bellen, waarschijnlijk kunnen ze je dan nog een hoop adviseren.

insider1
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jan 2006 13:11

Re: sms melding vodafoon

Ongelezen bericht door insider1 »

Toestel aan/uit zetten heb ik al gedaan, ander netwerk nog niet, ga ik straks proberen!
maar ik heb inmiddels iets nieuws ondekt: Low Call. Vodafoon weigerd mijn bestaande nummer af te geven aan Low Call, dus ik krijg toch een nieuw nummer.
Heb ik zowieso geen last meer van die smsjes.....
Evengoed bedankt voor je reactie.

Predicador
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jun 2005 14:45

Re: sms melding vodafoon

Ongelezen bericht door Predicador »

lijkt me sterk... nummerbehoud is door de opta geregeld en moet door alle netwerk en service providers worden gehonoreerd. Denk dat er iets meer aan de hand is dan je zo laat merken.

Bovendien is het niet een kwestie voor de verstrekkende provider, maar voor de ontvangende provider, in dit geval LowCall. Zij moeten volgens de procedure handelen en dan is je nummer gewoon mee te nemen.

Overigens is Vodafone wel goedkoper dan LowCall door zijn 3 minuten bellen, rest van het uur gratis actie.

insider1
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 jan 2006 13:11

Re: sms melding vodafoon

Ongelezen bericht door insider1 »

Ik zou niet weten wat er nog meer aan de hand zou moeten zijn.
Het betrof een prepaid nummer van Vodafoon en Vodafoon wilde niet meewerken met de aanvraag van Low Call om dit nummer om te zetten naar Low Call.
Low Call heeft mijn inlegbedrag van 10 euro terug gestort en ik heb een nieuw nummer van Low Call aangevraagd.
Dit alles is binnen 4 dagen geregeld en ik kan bellen, sms-sen en krijg geen overbodige smsjes meer. Heerlijk! De sim card van Vodafoon ligt in de vuilnisbak.

blaat
Berichten: 111
Lid geworden op: 26 jan 2006 19:47

Re: sms melding vodafoon

Ongelezen bericht door blaat »

Het is idd een technisch probleem. het is bekend bij Vodafone, maar als je zelf niet belt kunnen ze het natuurlijk ook niet oplossen!
Dus niet meteen gaan klagen, maar bel voortaan gewoon....

Gesloten