Ik heb het volgende probleem, op mijn telefoonrekening staat dat er vanaf de 10e maand bijna iedere dag verbinding is gemaakt met internet (tele2 mobiel) en dat iedere keer rond de klok van 11 uur terwijl mij is gezegd door tele2 dat het niet mogelijk was om te internetten met tele2 omdat ze de kosten voor de gebruiker zo laag mogelijk willen houden, tele2 wil niets van mijn klacht weten en zegt dat ik zelf de instellingen heb veranderd en op een bepaalde manier zo heb veranderd dat de gsm iedere dag automatisch verbinding maakt.
Ook heb ik contact opgenomen met sony ericsson en die vertelden mij dat het onmogelijk is om de gsm zo in te stellen dat de gsm bijna iedere dag rond de klok van 11 verbinding gaat maken met internet.
Op de rekening wordt het woord " Netsize " vermeld en de gespreksduur is 00.00.00 maar er wordt wel 0,92 eurocent in rekening gebracht.
Wie kan mij helpen
Groeten Peter Pool
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge telefoonrekening tele2
Re: Hoge telefoonrekening tele2
beste peterpool
ik las net het verhaal van jou en ik had precies het zelfde als jij
maar ik had het van 113 euro
na driemaanden .
ik heb het nu wel af kunnen zeggen die smsjes en heel eenvoudig
dit doe je zo ;
SMS:
RING OFF naar 4010
of bel netsize nl in capelle aan de ijssel
010-2663300
je krijgt iemand aan de lijn en zoekt via je telefoonnummer uit welke smsjes naar jou verstuurt wordt
hij ziet welke je open hebt staan en je krijgt een sms code om het uit te zetten
en klaar is kees
ik las net het verhaal van jou en ik had precies het zelfde als jij
maar ik had het van 113 euro
na driemaanden .
ik heb het nu wel af kunnen zeggen die smsjes en heel eenvoudig
dit doe je zo ;
SMS:
RING OFF naar 4010
of bel netsize nl in capelle aan de ijssel
010-2663300
je krijgt iemand aan de lijn en zoekt via je telefoonnummer uit welke smsjes naar jou verstuurt wordt
hij ziet welke je open hebt staan en je krijgt een sms code om het uit te zetten
en klaar is kees
Beste heer Schipper,
Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg een sms terug met de melding dat ik geen berichten otvang van deze dienst.
In ieder geval bedankt
Ik heb dit geprobeerd maar ik krijg een sms terug met de melding dat ik geen berichten otvang van deze dienst.
In ieder geval bedankt
dan kun je het beste dat telefoonnummer van netsize bellen
010-2663300
010-2663300