LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

Op 12 oktober heb ik me aangemeld bij TELE2 voor een digitaal pakket...telefoon en internet samen.
Zonder waarschuwing en zonder handtekening is TELE2 onze IPS geworden.
3 weken na aanmelding zou ik een modem ontvangen. Het is nu 19 januari en heb nog steeds niets.
Ik heb me dus afgemeld, maar TELE2 wil de lijn niet vrijgeven om naar mijn oude ISP terug te gaan.

Wie heeft er ook problemen met TELE2 ?

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door fuiduif »

Vrij onduidelijk verhaal dit. Je hebt je aangemeld? Dan heb je er toch toestemming voor gegeven?

Wat zegt Tele2 over het niet ontvangen modem? Ze zeggen vast niet dat je die gewoon niet krijgt?

En een overeenkomst loopt waarschijnlijk een jaar, dus de vraag is of je op tijd heb geannuleerd of dat je nu pas op hebt gezegd.

christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

Als een bedrijf niet kan leveren ben je ten alle tijde gerechtigd te annuleren.
Ik geef pas toestemming als ik een handtekening zet. Anders kan ik voor iedereen wel een aansluiting aanvragen.

Tele2 zegt dat ze geen zicht hebben op de levering van het modem.
6 weken zou voor mij nog geen probleem zijn, maar 3 maanden is te gek.

Ik hoop dat het verhaal nu duidelijk is.

fuiduif
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 jun 2005 22:19

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door fuiduif »

Zo simpel ligt het niet, je moet de leverancier schriftelijk in gebreke stellen; dan kunnen ze nog actie ondernemen en als dat niet in een bepaalde termijn gebeurt dan kun je ontbinden.
Overigens, een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst, zeker als je nog een soort bevestigingsbrief hebt gekregen met een afmeldperiode.

christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

Klopt, maar ik heb navraag gedaan en kan er gewoon onderuit - ook volgens Tele2.
Feit blijft dat ik zonder internet zit nu (thuis).
Gelukkig sta ik er niet alleen voor.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dus je internet nu op een niet bestaande verbinding? Anders kun je ook niet reageren hier....

christi-one
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2006 12:38

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door christi-one »

Klopt, ik heb hierdoor geen internet thuis.
Ik internet nu op de zaak.

hwestenberg
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 dec 2005 23:36

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door hwestenberg »

heb ook in okt een dig,pakket besteld. dit zou binnen 3weken gelerd worden en 31-12-2005 worden aangesloten,maar helaas er werdt niets geleverd, sinds 4januari staat op hun website dat het product momentueel niet beschikbaar is, maar dat vertellen niet aan hun klanten,want die laten ze liever een betaalnummer bellen en geven de schuld aan selectvracht die het door de drukte in december niet op tijd bij hun klanten kan afleveren (maar wat tele2 niet bij hun aanleverd kunnen ze ook niet bezorgen)

DUS VOOR MIJ NOOIT MEER TELE 2 HET ZIJN GEWOON EEN STELLETJES OPLICHTERS.
HENK

Guard007
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jan 2006 18:40

Re: Tele2 Digitaal pakket = SCHANDAAL pakket

Ongelezen bericht door Guard007 »

Ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben die probelemen heeft met ADSL van Tele2.

Op 18 december 2005 online ADSL besteld en keurig een bevestigingsbrief ontvangen en daarna blijft het stil.
Op 11 januari 2006 zou ik, volgens hun internetsite, kunnen internetten. Maar helaas. Gebeld a10 eurocent per minuut.
minimaal 10 minuten in de wacht gestaan.
Ze hadden een computerstoring ik moest later maar eens terug bellen.

De volgende dag terug gebeld, weer 10 minuten in de wacht gestaan.
De lijn was op geleverd en aan het eind van de week zou ik het modem ontvangen.

5 dagen later, alles wat kwam maar GEEN modem van Tele2.
Weer gebeld, 10 min. in de wacht. en kreeg ik te horen dat de lijn nog NIET was opgeleverd en het modem moest nog besteld worden.
weer 5 dagen wachten. Nu was het modem besteld en afgeleverd bij Selectvracht en ik had hem uiterlijk binnen 2 werkdagen binnen, maar helaas weer niet.

En zo kan ik nog wel even door gaan.

Dus ook voor mij geldt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT internetten via Tele2 !!.

Gesloten