LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tele2 mobile
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 17 jan 2006 15:46
tele2 mobile
Hallo
Ik heb vanaf april 2005 een abonnement van tele2 maar in aug. kreeg ik te horen van mensen dat ik vaak in gesprek ben maar ik ben zelf niet aan het bellen het zijn alleen mensen die met een vaste lijn mij bellen als ze mobile kunnen ze mij wel bereiken en het zijn ook niet alle vaste lijnen ik heb hier tele2 over op gebeld er is toen een netwerk onderzoek niks meer van gehoord weer eens gebeld is toen gezegd we zijn er mee bezig later weer gebeld toen zou het liggen aan mijn sony telefoon ik kon beter een andere telefoon nemen er werd toen een voorstel gedaan om het abonnement te verlengen dan zal ik een motorola razer krijgen heb toen gevraagd of het daarna goed zal zijn hun dachten van wel heb ik gedaan maar ja een nieuwe telefoon maar nog steeds het probleem weer gebeld weer een onderzoek ze zouden mij hier over terug bellen maar nee dus maar weer eens gebeld heb toen gezegd dat jullie hier mij over op zouden bellen toen werd er gezegd meneer we konden u niet bereiken lekker slim als ze weten dat je niet bereikbaar bent als mensen je bellen via een vastelijn hebben ze geen mobile maar goed later stelde ze voor om een nieuwe sim kaart te nemen een kopie van de sim kaart gedaan maar het zal ongeveer 10 dagen duren het was Vrijdag voor kerst Zaterdag al geen netwerk meer Dinsdag meteen over op gebeld met een prepay kaart dinsdag moeten kopen toen werd tegen mij gezegd dat de oude kaart werd stop gezet om een nieuwe aan te maken maar dat is er niet bij gezegd dus ik was met de kerstdagen niet bereikbaar later kreeg ik dus een nieuwe simkaart maar ja hoor nog steeds weer gebeld ze zouden nu nog eens mijn nummer gaan activeren in het netwerk maar ja wat denk je nog steeds dan maar eens op zeggen in januari toen zeggen dat kunt u doen maar dan moet u de abonnement kosten wel betalen omdat ik toen een nieuwe telefoon heb genomen ben ik een verlenging aan gegaan van 2 jaar nu willen ze dat ik tot maart 2008 ga betalen . Zijn er meer mensen die hier last van hebben
Ik heb vanaf april 2005 een abonnement van tele2 maar in aug. kreeg ik te horen van mensen dat ik vaak in gesprek ben maar ik ben zelf niet aan het bellen het zijn alleen mensen die met een vaste lijn mij bellen als ze mobile kunnen ze mij wel bereiken en het zijn ook niet alle vaste lijnen ik heb hier tele2 over op gebeld er is toen een netwerk onderzoek niks meer van gehoord weer eens gebeld is toen gezegd we zijn er mee bezig later weer gebeld toen zou het liggen aan mijn sony telefoon ik kon beter een andere telefoon nemen er werd toen een voorstel gedaan om het abonnement te verlengen dan zal ik een motorola razer krijgen heb toen gevraagd of het daarna goed zal zijn hun dachten van wel heb ik gedaan maar ja een nieuwe telefoon maar nog steeds het probleem weer gebeld weer een onderzoek ze zouden mij hier over terug bellen maar nee dus maar weer eens gebeld heb toen gezegd dat jullie hier mij over op zouden bellen toen werd er gezegd meneer we konden u niet bereiken lekker slim als ze weten dat je niet bereikbaar bent als mensen je bellen via een vastelijn hebben ze geen mobile maar goed later stelde ze voor om een nieuwe sim kaart te nemen een kopie van de sim kaart gedaan maar het zal ongeveer 10 dagen duren het was Vrijdag voor kerst Zaterdag al geen netwerk meer Dinsdag meteen over op gebeld met een prepay kaart dinsdag moeten kopen toen werd tegen mij gezegd dat de oude kaart werd stop gezet om een nieuwe aan te maken maar dat is er niet bij gezegd dus ik was met de kerstdagen niet bereikbaar later kreeg ik dus een nieuwe simkaart maar ja hoor nog steeds weer gebeld ze zouden nu nog eens mijn nummer gaan activeren in het netwerk maar ja wat denk je nog steeds dan maar eens op zeggen in januari toen zeggen dat kunt u doen maar dan moet u de abonnement kosten wel betalen omdat ik toen een nieuwe telefoon heb genomen ben ik een verlenging aan gegaan van 2 jaar nu willen ze dat ik tot maart 2008 ga betalen . Zijn er meer mensen die hier last van hebben
Re: tele2 mobile
Als je nou eens punten en komma's gebruikt!!!!
Re: tele2 mobile
Als ik het goed lees kom ik tot de volgende samenvatting:
In april 2005 sluit u een mobiel abonnement bij Tele2 af.
Hoewel u problemen met uw bereikbaarheid heeft verlengt u uw contract (tot maart 2008)
U krijgt een nieuw toestel met uw verlenging, en u heeft nog steeds dezelfde problemen.
Uw vraag: Kan ik onder mijn contract uit komen?
Persoonlijk denk ik dat dit niet mogelijk is. Het is niet slim van u om uw contract te verlengen terwijl u geen bereik heeft. Het enige dat ik kan adviseren is dat u een klachtenbrief stuurt waarin u vermeldt dat u geen bereik heeft, en dat u graag van uw abonnement afziet. Misschien heeft u geluk en is Tele2 coulant.
Mocht u onder uw contract uitkomen, dan zou ik u aanraden om naar een bedrijf als KPN of Vodafone over te stappen. Deze twee providers hebben nog altijd het kwalitatief sterkste netwerk.
In april 2005 sluit u een mobiel abonnement bij Tele2 af.
Hoewel u problemen met uw bereikbaarheid heeft verlengt u uw contract (tot maart 2008)
U krijgt een nieuw toestel met uw verlenging, en u heeft nog steeds dezelfde problemen.
Uw vraag: Kan ik onder mijn contract uit komen?
Persoonlijk denk ik dat dit niet mogelijk is. Het is niet slim van u om uw contract te verlengen terwijl u geen bereik heeft. Het enige dat ik kan adviseren is dat u een klachtenbrief stuurt waarin u vermeldt dat u geen bereik heeft, en dat u graag van uw abonnement afziet. Misschien heeft u geluk en is Tele2 coulant.
Mocht u onder uw contract uitkomen, dan zou ik u aanraden om naar een bedrijf als KPN of Vodafone over te stappen. Deze twee providers hebben nog altijd het kwalitatief sterkste netwerk.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 17 jan 2006 15:46
Re: tele2 mobile
er is toen tegen mij gezegd dat het zou liggen aan mijn telefoon.om een nieuwe telefoon tekrijgen moest ik het verlengen. ik heb dit er toen ook bij verleld als het nog niet werkt kan ik dan opzeggen meneer dat kan
Re: tele2 mobile
Contract is contract. Gewoon uit zitten. Maar wat ik niet begrijp is het feit dat er zoveel negatieve topics te vinden zijn over die tele 2 bende en nog trappen mensen erin om zaken met deze maffia organisatie te doen. Zie hier maar weer. Deze beste kerel hebben ze weer voorgelogen en bedonderd. Het enige advies wat ik je kan geven is gewoon betalen, als je niets zwart op wit hebt, anders krijg je straks een deurwaarder aan je broek. Mensen verdiep je eens eerst in de organisatie, voordat je je krabbel zet. En hier een reminder: een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!!
Re: tele2 mobile
Beste Michel,
Ook ik heb eens contact gehad met tele2 over een slecht ontvangst, mij werd toen ook verteld dat dit aan mijn toestel (sony ericsson) zou liggen en dat ik mijn contract kon verlengen zodat ik een ander toestel kon krijgen, ik ben hier toen niet op ingegaan omdat ik nog een nokia had liggen, dus sim-kaart verwisseld en ja hoor nog geen ontvangst.
Daarbij snap ik niet dat tele2 nog steeds sony's aanbied bij hun abbonementen terwijl ze dus DENKEN te weten dat het aan de toestellen van sony ligt.
NIET EN NOOIT VERLENGEN ALS JE PROBLEMEN HEBT.
Ook ik heb eens contact gehad met tele2 over een slecht ontvangst, mij werd toen ook verteld dat dit aan mijn toestel (sony ericsson) zou liggen en dat ik mijn contract kon verlengen zodat ik een ander toestel kon krijgen, ik ben hier toen niet op ingegaan omdat ik nog een nokia had liggen, dus sim-kaart verwisseld en ja hoor nog geen ontvangst.
Daarbij snap ik niet dat tele2 nog steeds sony's aanbied bij hun abbonementen terwijl ze dus DENKEN te weten dat het aan de toestellen van sony ligt.
NIET EN NOOIT VERLENGEN ALS JE PROBLEMEN HEBT.
Re: tele2 mobile
het moet toch zo zijn dat wat ze aanbieden dat dat ook werkt,
zoniet dan houden hun zich toch ook niet aan contract en kun je het beeindigen lijkt mij het meest logisch.
zoniet dan houden hun zich toch ook niet aan contract en kun je het beeindigen lijkt mij het meest logisch.
Re: tele2 mobile
Begrijp het zo wie zo niet, als het bereik slecht is en je gaat verlengen .
Hoe dan ook het wordt gewoon uitzitten, er zijn trouwens wel toestellen (o.a. sony erricson en samsung) die een wat mindere antenne hebben maar Tele 2 gaat via het netwerk van Telford als ik t goed heb en dat is zo wie zo niet goed dus een ander toestel zal ook niet geholpen hebben.
Hoe dan ook het wordt gewoon uitzitten, er zijn trouwens wel toestellen (o.a. sony erricson en samsung) die een wat mindere antenne hebben maar Tele 2 gaat via het netwerk van Telford als ik t goed heb en dat is zo wie zo niet goed dus een ander toestel zal ook niet geholpen hebben.
Re: tele2 mobile
De slechte ontvangst met Tele 2 is een bekend verhaal dit ligt ook zeker niet aan de toestellen die zij aanbieden.
Re: tele2 mobile
Ik heb me voor ik mijn abonnement bij Tele2 niet ontzettend verdiept in evt klachten.
Ik zocht een goedkope provider en Tele2 adverteerde met een Samsung E760 voor 10 euri per maand.
Ik meldde me aan eind januari, 14 februari kreeg ik mijn pakket met de verkeerde telefoon die ik niet wilde. Gebeld, retourbox ontvangen, teruggestuurd en daarna een week gewacht. Gelukkig was mijn Nokia 2650 simlock vrij. Ondertussen was mijn oude nummer overgezet naar m'n nieuwe Tele2 simkaart en kwam ik erachter dat ik bij mij thuis vrijwel geen bereik heb en zelfs in Den Haag centrum amper bereik. Heb erover gebeld, erover geklaagd, klachtenmail geschreven en gevraagd of ik het nog kon opzeggen.
Nee, dat kan niet. Nu zit ik er 2 jaar aan vast, leuk he!
Vandaag kwam dan eindelijk m'n goede telefoon binnen. Althans, dat dacht ik, want mij was verzekerd dat als ik de verkeerde telefoon zou terugsturen dat ik de goede zou ontvangen. Ze hebben WEER de verkeerde gestuurd.
WEER gebeld en nu maar hopen dat ik wél de goede krijg. Het is toch verdomme niet te geloven. Ik wou dat ik hier nooit aan begonnen was. Als de 2 jaar heb volgemaakt zeg ik het abonnement af en ga ik naar KPN. Is dan wel wat duurder, maar daar ben je verzekerd van overal bereik.
Ik zocht een goedkope provider en Tele2 adverteerde met een Samsung E760 voor 10 euri per maand.
Ik meldde me aan eind januari, 14 februari kreeg ik mijn pakket met de verkeerde telefoon die ik niet wilde. Gebeld, retourbox ontvangen, teruggestuurd en daarna een week gewacht. Gelukkig was mijn Nokia 2650 simlock vrij. Ondertussen was mijn oude nummer overgezet naar m'n nieuwe Tele2 simkaart en kwam ik erachter dat ik bij mij thuis vrijwel geen bereik heb en zelfs in Den Haag centrum amper bereik. Heb erover gebeld, erover geklaagd, klachtenmail geschreven en gevraagd of ik het nog kon opzeggen.
Nee, dat kan niet. Nu zit ik er 2 jaar aan vast, leuk he!
Vandaag kwam dan eindelijk m'n goede telefoon binnen. Althans, dat dacht ik, want mij was verzekerd dat als ik de verkeerde telefoon zou terugsturen dat ik de goede zou ontvangen. Ze hebben WEER de verkeerde gestuurd.
WEER gebeld en nu maar hopen dat ik wél de goede krijg. Het is toch verdomme niet te geloven. Ik wou dat ik hier nooit aan begonnen was. Als de 2 jaar heb volgemaakt zeg ik het abonnement af en ga ik naar KPN. Is dan wel wat duurder, maar daar ben je verzekerd van overal bereik.
Re: tele2 mobile
KPN heeft ook gaten in de dekking zitten hoor. Tele2 loopt overigens via het netwerk van Telfort. Telfort is van KPN.
Re: tele2 mobile
Dat kan wel zo zijn, maar vóórdat ik overstapte naar Tele2 had ik nog KPN prepaid. En daar had ik echt altijd en overal bereik.
Nu zeurt m'n telefoon steeds dat ik geen bereik heb en dat ik m'n operator moet selecteren. Nooit last van gehad bij KPN. En dat was in dezelfde telefoon.
Nu zeurt m'n telefoon steeds dat ik geen bereik heb en dat ik m'n operator moet selecteren. Nooit last van gehad bij KPN. En dat was in dezelfde telefoon.
Re: tele2 mobile
@??
Noem mij maar een een plaats in Nederland waar je geen dekking hebt met KPN?????
En ja Telfort is van KPN maar maakt nog wel gewoon gebruik van de Telfort masten en die hebben nog steeds geen volledige dekking.
Noem mij maar een een plaats in Nederland waar je geen dekking hebt met KPN?????
En ja Telfort is van KPN maar maakt nog wel gewoon gebruik van de Telfort masten en die hebben nog steeds geen volledige dekking.
Re: tele2 mobile
jullie zijn ook dom om je contract te verlengen ga dan naar een andere provider tele2 is bagger en oplichters
Re: tele2 mobile
Och, noem mij dom om de volgende actie die ik heb ondernomen: aangezien ik een goedkoop abonnement heb bij Tele2 heb ik alsnog bij KPN een abo afgesloten. Ik wil er gewoon van op aan kunnen dat ik overal bereikt kan worden en dat ik overal kan bellen zonder dat ik de kans heb dat mijn verbinding wordt verbroken door dat slechte bereik.
Dat Tele2 abo wordt dan ook niet verlengd. Ik ga toch proberen om ervoor te zorgen dat dat abonnement geannuleerd wordt. Zij garanderen op hun site landelijke dekking (in centrum Den haag kan ik amper gebeld worden) en steeds een verkeerde telefoon. Daar zit ik niet op te wachten.
Zelfs als het niet gaat lukken, jammer dan. Ik wil dan buiten het alsnog betalen van 10 eurootjes pm aan Tele2 niks meer met die gasten te maken hebben. Lang leve KPN.
Dat Tele2 abo wordt dan ook niet verlengd. Ik ga toch proberen om ervoor te zorgen dat dat abonnement geannuleerd wordt. Zij garanderen op hun site landelijke dekking (in centrum Den haag kan ik amper gebeld worden) en steeds een verkeerde telefoon. Daar zit ik niet op te wachten.
Zelfs als het niet gaat lukken, jammer dan. Ik wil dan buiten het alsnog betalen van 10 eurootjes pm aan Tele2 niks meer met die gasten te maken hebben. Lang leve KPN.
Re: tele2 mobile
Ook ik ben al 3 maanden met tele2 bezig om mijn abonnement te annuleren, omdat mijn toestel een RazrV3 niet doet wat zij in hun avertentie zeggen, foto's versturen en ontvangen en e.mails versturen.
Zij zeggen dat ik ben gebonden aan de colportagewet.
Urenlang aan de telefoon met medewerkers van tele2, iedere keer weer een ander verhaal en een andere instelling. Gelukkig heb ik kabeltelefoon en krijgen zij niet de telefoontikken.
Ook ik heb het helemaal gehad met Tele2. Door de consumentenbond in te schakelen hebben zij mij verteld, dat ik naar de geschillencommissie telecommunicatie moet gaan. Dus dat ga ik nu maar doen.
gerdie
Zij zeggen dat ik ben gebonden aan de colportagewet.
Urenlang aan de telefoon met medewerkers van tele2, iedere keer weer een ander verhaal en een andere instelling. Gelukkig heb ik kabeltelefoon en krijgen zij niet de telefoontikken.
Ook ik heb het helemaal gehad met Tele2. Door de consumentenbond in te schakelen hebben zij mij verteld, dat ik naar de geschillencommissie telecommunicatie moet gaan. Dus dat ga ik nu maar doen.
gerdie